Ja echt prima. Werk is tof, daar druk mee bezig. Sporten nog steeds elke week trouw mee bezig. Daarnaast dan avondjes biertje doen (wel met mate meestal) en aankomende tijd weer wat evenementen in de buurt waar veel bekend komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoe gaat het met jou dan?
Nouja het sfeertje is nog goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik ben gewoon al moe
Ik las even "monkey"quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]aah ok
Ben je nog boos op me money, denk het niet toch?
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja echt prima. Werk is tof, daar druk mee bezig. Sporten nog steeds elke week trouw mee bezig. Daarnaast dan avondjes biertje doen (wel met mate meestal) en aankomende tijd weer wat evenementen in de buurt waar veel bekend komen.
Dit weekend museumweekend dus morgen ga ik maar een museum opzoeken (toegang bij veel musea slechts 1 euro)
Flikker nou eens op man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]aah ok
Ben je nog boos op me money, denk het niet toch?
Nou ik heb je de hele avond met rust gelaten, je mag wel gewoon praten hoor.quote:
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb je de hele avond met rust gelaten, je mag wel gewoon praten hoor.
Ik ben vanavond niet in een "stook" bui dus je heb geluk
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 23:05:19 ]
Geen idee nog. Denk dat ik museum van de 20e eeuw (Hoorn, is verhuisd naar andere locatie) en/of West-Fries museum bezoek. Dat is mooi in de buurt. En in principe gewoon alleen heen. Vrienden moeten toch voetballen en zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Ah dat is prettig! Welke museum ga je bezoeken en met wie?
oewh krijg er de kriebels van om weer lekker te gaan ouwehoeren, maar ik zal het niet doen, allemaal blijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?
Jij ouwehoeren? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
oewh krijg er de kriebels van om weer lekker te gaan ouwehoeren, maar ik zal het niet doen, allemaal blij
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Je bent de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee nog. Denk dat ik museum van de 20e eeuw (Hoorn, is verhuisd naar andere locatie) en/of West-Fries museum bezoek. Dat is mooi in de buurt. En in principe gewoon alleen heen. Vrienden moeten toch voetballen en zo.
Jullie doen het er gewoon om.quote:
Morgen eind van de ochtend/begin van de middag. Perron 1. Ik draag een jas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.
Jij wordt echt met elke post die je maakt kanslozer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Jullie doen het er gewoon om.
Dit denk ik
.......................................................................................................
Vertel het later wel.
Want vanavond gaan we niet bitchfighten jaaaa?
Zuiderzee museum is ook leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen eind van de ochtend/begin van de middag. Perron 1. Ik draag een jas.
Daar ben ik als kind (en later trouwens ook) zo vaak geweest. En dan altijd die snoepwinkel opzoeken waar ze die heerlijke toverballen haddenquote:
Dan zit je altijd een keer goed als je iedereen met jas hebt aangesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaDat draagt iedereen, een jas
Ja joh zo'n nagebouwd dorpje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zuiderzeemuseum...staat me vaag wat van bij
En misschien nog heel veel nieuwe sociale contacten leren kennen ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zit je altijd een keer goed als je iedereen met jas hebt aangesproken
En dat. Alhoewel jij daar sowieso geen moeite mee hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En misschien nog heel veel nieuwe sociale contacten leren kennen ook
Nee klopt. Die mazzel heb ik dan weer wel, dat ik mijzelf vrij snel aan situaties/mensen kan aanpassenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Alhoewel jij daar sowieso geen moeite mee hebt
Je hebt ook wel zo'n happy uitstraling dus zoeken mensen je ook wel snel op. Dat breekt het ijs al snel natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee klopt. Die mazzel heb ik dan weer wel, dat ik mijzelf vrij snel aan situaties/mensen kan aanpassen
Vanavond niet, ik wil volgende week naar soldaat van oranje, voordat het sluit.quote:
Ja best vaak eigenlijk. En dan met erg mooi weer fietsend er heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt ook wel zo'n happy uitstraling dus zoeken mensen je ook wel snel op. Dat breekt het ijs al snel natuurlijk.
Ben je ook al eens bij de Zaanse Schans geweest?
Ik zou wel willen, maar dat zou nu niet verantwoord zijn.quote:
Met wie?quote:
Kom maar naar Enschede, dan ga ik wel mee. Alleen moet ik morgen wel werken, dus 06.00 maxquote:
Ja daaag, veel te ver om nu nog spontaan te reizen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Kom maar naar Enschede, dan ga ik wel mee. Alleen moet ik morgen wel werken, dus 06.00 max
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou wel willen, maar dat zou nu niet verantwoord zijn.
In leiden stroomt het om half 2 pas volquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk laatAls ik uit ga dan ga ik 2 uur later alweer weg.
Lichamelijke klachten die opspelen als het druk of ik moe ben. En dan bedoel ik geen hoofdpijn etc.quote:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In leiden stroomt het om half 2 pas vol
Soort van Pfeiffer idee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lichamelijke klachten die opspelen als het druk of ik moe ben. En dan bedoel ik geen hoofdpijn etc.
Het wordt toch pas echt gezellig na 11 uur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf...zou ik zelf nooit doen, ik ben dan echt gesloopt
Ik vind het alleen maar vervelend na 11 uur, maar dat ben ik. Ben niet zo iemand die hele nachten gaat doorhalenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt toch pas echt gezellig na 11 uur.
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar vervelend na 11 uur, maar dat ben ik. Ben niet zo iemand die hele nachten gaat doorhalen
Ligt eraan van waar je reist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja daaag, veel te ver om nu nog spontaan te reizen.
Wat... het is pas gezellig rond 12 a 1 uur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk laatAls ik uit ga dan ga ik 2 uur later alweer weg.
Ik vind uitgaan sowieso nooit echt gezellig. Heb het af en toe eens gedaan met anderen, maar het lijkt iets te zijn wat alleen andere mensen leuk vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt eraan van waar je reist.
[..]
Wat... het is pas gezellig rond 12 a 1 uur.
Eigenlijk zouden jij en MLIG uit moeten gaan. Die denkt precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan sowieso nooit echt gezellig. Heb het af en toe eens gedaan met anderen, maar het lijkt iets te zijn wat alleen andere mensen leuk vinden.
Ja.quote:
Hoop dat het je planning voor de Dam tot Dam dan niet verklootquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ben bang van wel. Volgende week naar de dokter en ik zie wel
Ik zou helemaal gek worden denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop dat het je planning voor de Dam tot Dam dan niet verkloot
Hoop dat het dan maar iets is als oververmoeid bijvoorbeeld of te weinig wortelen gegeten. Dat is dan nog allemaal redelijk makkelijk op te lossen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden denk ik.Dan ben ik mijn motivatie voor hardlopen in een keer kwijt.
Nja, je gaat veel te laat naar een klein hok met vier muren waar vaak veel teveel mensen in zitten om nog prettig te kunnen bewegen. In dat kleine hok staat de slechte muziek zo hard dat niemand in staat is om een gesprek met elkaar te voeren zonder elkaar in het oor te schreeuwen als een varken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden jij en MLIG uit moeten gaan. Die denkt precies hetzelfde.
Met de juiste mensen is het hartstikke leuk
Te weinig wortelen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop dat het dan maar iets is als oververmoeid bijvoorbeeld of te weinig wortelen gegeten. Dat is dan nog allemaal redelijk makkelijk op te lossen.
Ik ben geen dokter, was maar een voorbeeld, dat je te weinig vitaminen hebt bijv. Dat soort dingen zijn makkelijk op te lossenquote:
Daarvoor telt in grote lijnen hetzelfde, het enige verschil is dat er niet gedanst wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ga je naar een kroeg benzin, probeer is.
Je kunt elkaar duidelijk verstaan.. Mensen zitten er om te converseren...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Daarvoor telt in grote lijnen hetzelfde, het enige verschil is dat er niet gedanst wordt.
Vind je? Dat vind ik meestal nog steeds behoorlijk tegenvallenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt elkaar duidelijk verstaan.. Mensen zitten er om te converseren...
Lijkt me dat je veel te passief bent. Je moet de dansvloer op of in het midden staan. Zo kom je tenminste mensen tegen. Als je bij de bar blijft hangen, dan is de kans dat je aanspraak hebt, behalve of je even aan de kant wil gaan - veel kleiner.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je gaat veel te laat naar een klein hok met vier muren waar vaak veel teveel mensen in zitten om nog prettig te kunnen bewegen. In dat kleine hok staat de slechte muziek zo hard dat niemand in staat is om een gesprek met elkaar te voeren zonder elkaar in het oor te schreeuwen als een varken.
En dan ben ik in die omgeving en dan zie ik andere mensen lachen, plezier hebben en elkaar in de oren schreeuwen terwijl ik aan de bar sta te drinken tot ik omval
Ik weet niet, ook daar sta ik voortdurend in de weg. Het is gewoon niet prettig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Lijkt me dat je veel te passief bent. Je moet de dansvloer op of in het midden staan. Zo kom je tenminste mensen tegen. Als je bij de bar blijft hangen, dan is de kans dat je aanspraak hebt, behalve of je even aan de kant wil gaan - veel kleiner.
Hihi, ik heb net ook wat gemaakt in fl studio. Maar het is allemaal gesampled en mijn inspiratie is opquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef benzin het volgende:
Ik ben op het moment weer aan het proberen om weer eens een nummer te schrijven, maar ik heb niet meer dan een stukje van het akkoordenschema en twee regels tekst. Ik twijfel ook nog of dat het refrein of het couplet gaat worden
Ik ga er niks over zeggen ze is boos op me.quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens wat is nu eigenlijk het verhaal achter joysa??? Heb volgens mijn nog nooit een woord tegen haar gezegd, maar katten kan ze wel. Hoe lang staat ze al droog?
Stuur haar een DM zou ik zeggen. Zij weet het beter dan wij.quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens wat is nu eigenlijk het verhaal achter joysa??? Heb volgens mijn nog nooit een woord tegen haar gezegd, maar katten kan ze wel. Hoe lang staat ze al droog?
Of niet thoughhhh dacht ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef kutkloon7 het volgende:
Mwah, ik vind uitgaan soms ook saai. Soms is het heel vet though, ligt een beetje aan hoe ik me voel en gedraag enzo.
Ben je nu opeens niet de roddeltante van dit topicquote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur haar een DM zou ik zeggen. Zij weet het beter dan wij.
Ik verspreid geen roddels, alleen maar links.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu opeens niet de roddeltante van dit topic.
Stuur een DM zou ik zeggen. Murdera weet het beter dan wij.quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoezo murdera???quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stuur een DM zou ik zeggen. Murdera weet het beter dan wij.
Heeft Mur nou wel of niet iets met haar?quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stuur een DM zou ik zeggen. Murdera weet het beter dan wij.
Gast wat interesseert jouw nou wat ze van je vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef kree het volgende:
Volgens mij worden alle meiden boos op mij, zal me maar rustig houden.
Beetje jammer wel, maargoed.
Oh, dat verklaard al wat.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Joysa is 1 van de vrouwen die de belangen behartigd van Murdera. Niemand weet het exacte aantal vrouwen in zijn harem te schatten.
Nee dat ook nog geneensquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft je buurmeisje nog teruggesmst?
Okee ze hebben niks dus.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Joysa is 1 van de vrouwen die de belangen behartigd van Murdera. Niemand weet het exacte aantal vrouwen in zijn harem te schatten.
Gaan we van de zomer een nachtwandeling maken cher??? Kan hier uitstekend in de buurtquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Of niet thoughhhh dacht ik ook
Hoe is t nu met Benzin al een date gefixed of nog steeds zwelgend in medelijden?
Dat kan dus echt niet, smeerlap, een meisje van 18 versieren.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gaan we van de zomer een nachtwandeling maken cher??? Kan hier uitstekend in de buurt.
Ook nog eens zwakbegaafd als ik haar posts een beetje correct heb lopen analyserenquote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet, smeerlap, een meisje van 18 versieren.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook nog eens zwakbegaafd als ik haar posts een beetje correct heb lopen analyseren
Niet uitlokken want ik ga je laten huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook nog eens zwakbegaafd als ik haar posts een beetje correct heb lopen analyseren
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Niet uitlokken want ik ga je laten huilen.
Hoequote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Niet uitlokken want ik ga je laten huilen.
Tsja.quote:
Mag ze hoog trappenquote:Op zondag 15 april 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
She would dropkick you to the floor.
Tja ze is geregistreerd op ongeveer hetzelfde moment als dat Esp niks meer van zich liet horen...quote:Op zondag 15 april 2012 01:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hah, dat zou grappig zijn. Maar nee toch?
Jawel, leeftijd en achtergrond verhaal zijn hetzelfde.quote:Op zondag 15 april 2012 01:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hah, dat zou grappig zijn. Maar nee toch?
3e keer dat ik het hoorquote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze is geregistreerd op ongeveer hetzelfde moment als dat Esp niks meer van zich liet horen...
En ze slaat dezelfde toon aan vaak....
Ik vind het maar verdacht
quote:
Er is helemaal geen verhaal over mij.quote:Op zondag 15 april 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, leeftijd en achtergrond verhaal zijn hetzelfde.
Zou het wel grappig vindenquote:Op zondag 15 april 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
[..]
Er is helemaal geen verhaal over mij.
ik ben geen van al die users die voorbij zijn gekomen en dat kan ik met 100% zekerheid zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou het wel grappig vinden, maar jij was toch half Braziliaans en half Nederlands in dat geval gaat die vlieger inderdaad niet op.
Okee, als jij het zegt.quote:
Ach, in elk geval een kankerkloon, dat weten we allemaal zeker, laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 15 april 2012 01:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
3e keer dat ik het hoormaar nee! Maar ja natuurlijk als jij dat zo wilt hebben.
Ik ben een mix van Lamon, Arcadia, Esperanza, Zweetteef, Cactus en nog veel meer die ik vrgeten ben en waar ik van ben verdacht
Mur is wijsquote:Op zondag 15 april 2012 02:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, in elk geval een kankerkloon, dat weten we allemaal zeker, laten we het daar maar op houden.
Hij kwamquote:Op zondag 15 april 2012 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja geen idee, verkeerd knopje iemand ofzo?
Nou er was geen reden voor een ban.quote:
die is gaanquote:Op zondag 15 april 2012 02:39 schreef kree het volgende:
Nou dit is lullig, kan de gene die me gebanned heeft nog even uitleggen waarom?
Mur?quote:
Ik heb geen problemen met je....quote:Op zondag 15 april 2012 02:44 schreef kree het volgende:
iedereen haat me ik ga wel een avond liggen huilen in een hoekje.![]()
Komop mensen, verdomme ben ik dan zo slecht???
Ik ook niet, heb een beetje zitten stoken met mfn, maar heb het ook uitgelegd daarna dat het maar een lolletje was.quote:Op zondag 15 april 2012 02:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je....
Snap de ophef ook niet zo eigenlijk...
Maarja ik snap wel meer dingen niet dus wie ben ik ? ..
Dat ik gebanned wordt uit de tinychat zonder reden.quote:
OK nouja half uur terug nog wel.quote:Op zondag 15 april 2012 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
Boeie, welke tinychat? Die in de op zit niemand in.
What the hell gast rot nou eens op met je mfn ditdat enzo, tering.quote:Op zondag 15 april 2012 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb een beetje zitten stoken met mfn, maar heb het ook uitgelegd daarna dat het maar een lolletje was.
Goed toen PM met Joys nou die kon me ook wel ophangen.
WTF, over het algemeen reageer ik nog redelijk ontopic. maarja komt verkeerd over ofzo?
Waar lees je dat?quote:Op zondag 15 april 2012 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
What the hell gast rot nou eens op met je mfn ditdat enzo, tering.
Ah, thxquote:Op zondag 15 april 2012 03:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Te vaak.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn&spy=1
Adem in, adem uit, adem in, adem uitquote:Op zondag 15 april 2012 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar maak jij je nou zo druk over?quote:Op zondag 15 april 2012 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Denk het...quote:Op zondag 15 april 2012 03:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ssst, jij hebt te weinig meegekregen denk ik.
Kan geen kwaad om te blijven ademen.quote:Op zondag 15 april 2012 03:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ssst, jij hebt te weinig meegekregen denk ik.
Of DM dan, maak je nou niet zo druk,quote:
Nee ben zogenaamd aan het smsen om iemand te ontwijken dus denk check hier even wie weet hoef ik dan niet nep te typen. En het werkt nog ook.quote:Op zondag 15 april 2012 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geintje moet kunnen toch
Ben je net thuis?
Zucht.quote:Op zondag 15 april 2012 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
Of DM dan, maak je nou niet zo druk,
Paar vraagjes.
Je weet dat ik het erom deed om je een beetje op te naaien toch?
(althans hoop het maar)
Daarna heb ik gezegd dat ik dat met opzet deed.
Heb je dat begrepen?
En nu hoef je me gewoon niet af te zeiken want ik kan best wel serieus reageren.
En ik noem jou ook niet steeds kneus hoer trut of weet ik veel wat.
Dus zijn we er dan nu klaar mee?
Haha okequote:Op zondag 15 april 2012 03:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ben zogenaamd aan het smsen om iemand te ontwijken dus denk check hier even wie weet hoef ik dan niet nep te typen. En het werkt nog ook.
Typisch antwoord weer.quote:
Doe dat dan gewoon eens niet. Er hoeft geen amen te komen. Lekker laten doodbloeden.quote:Op zondag 15 april 2012 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
Typisch antwoord weer.
Is dit een ja of een nee?
Anders ga ik nog lekker even door namelijk.
Sommige mensen wil ik gewoon niet al te lang spreken, anders raak ik ze niet meer kwijt. Is dat het makkelijkste.quote:Op zondag 15 april 2012 03:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Je komt op mij niet over als het ontwijk type eigenlijk....
Maarja fijne avond nog daar enzo
Laat het niet doodbloeden wil een reactie van MFN, ik heb al meer dan duidelijk gemaakt wat ik bedoelde.quote:Op zondag 15 april 2012 03:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon eens niet. Er hoeft geen amen te komen. Lekker laten doodbloeden.
Ow dat soort mensenquote:Op zondag 15 april 2012 03:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik gewoon niet al te lang spreken, anders raak ik ze niet meer kwijt. Is dat het makkelijkste.
DM en mobiel werkt niet handig, help me anders morgen herinneren ofzo.quote:
Ze is geirriteerd omdat je blijft doorvragen waarom ze geirriteerd is... denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
Laat het niet doodbloeden wil een reactie van MFN, ik heb al meer dan duidelijk gemaakt wat ik bedoelde.
Mfn komt niet verder als "je snapt het niet" "zucht" "blaaaaa"
Prima hoorquote:Op zondag 15 april 2012 03:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
DM en mobiel werkt niet, help me anders morgen herinneren ofzo.
Het lijkt wel een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 15 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is geirriteerd omdat je blijft doorvragen waarom ze geirriteerd is... denk ik
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 15 april 2012 03:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon eens niet. Er hoeft geen amen te komen. Lekker laten doodbloeden.
Hoe niet waar, ik vraag bij die laatste post of we er klaar mee zijn, ze had alleen maar ja hoeven zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is geirriteerd omdat je blijft doorvragen waarom ze geirriteerd is... denk ik
Ik begin het te snappenquote:Op zondag 15 april 2012 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe niet waar, ik vraag bij die laatste post of we er klaar mee zijn, ze had alleen maar ja hoeven zeggen.
Maar doet ze niet, waarom eigenlijk?
Haha ja klopt maar dat verveeld na een paar keer ook en dan begint het toch wel goed irritant te worden.quote:Op zondag 15 april 2012 03:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat soort mensenVervelend zijn die altijd.
Die kun je beter subtiel in de zeik nemen, hebben ze toch niet door.
Ik ga liever door voor de vakantiequote:Op zondag 15 april 2012 03:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
En omdat hij haar naam 5x per topic laat vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die enorm veel waarde lijken te hechten aan een antwoord van iemand, of wat dan ook van iemand anders. Terwijl de ander die aandacht helemaal niet wilt geven wordt als vervelend ervaren.quote:
quote:
Het liefst zonder logische aanleiding terwijl ik schitter door afwezigheid.quote:Op zondag 15 april 2012 03:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En omdat hij haar naam 5x per topic laat vallen.
michaeljacksonpopcorn.gifquote:Op zondag 15 april 2012 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
Money, stel ons eens op de hoogte van actuele stalk praktijken omtrent jou dan?
Datquote:Op zondag 15 april 2012 03:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen die enorm veel waarde lijken te hechten aan een antwoord van iemand, of wat dan ook van iemand anders. Terwijl de ander die aandacht helemaal niet wilt geven wordt als vervelend ervaren.
Ik had het ook over de gevallen zonder aanleiding.quote:Op zondag 15 april 2012 03:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het liefst zonder logische aanleiding terwijl ik schitter door afwezigheid.
aah joh dat is niet waar, en het is toch overduidelijk dat ik het voor een lolletje doe, of nemen jullie dit nou echt allemaal serieus?quote:Op zondag 15 april 2012 03:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En omdat hij haar naam 5x per topic laat vallen.
Nja eng, vooral vervelend. De rest is aan het roken maar buiten is het koud enzo en toen werd ik gespot. En volgens mij roken die smiechten er expres een paar extra zodat zij niet de lul zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 03:28 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg money, je word atm gestalkt ergens in een club door een engerd en doet nu alsof je ''geen tijd hebt'' dmv je mobiel?
quote:Op zondag 15 april 2012 03:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja eng, vooral vervelend. De rest is aan het roken maar buiten is het koud enzo en toen werd ik gespot. En volgens mij roken die smiechten er expres een paar extra zodat zij niet de lul zijn.
Hoelang blijft hij serieus naast je staan zonder dat er een woord gesproken wordt? Dat is niet normaal hoorquote:Op zondag 15 april 2012 03:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja eng, vooral vervelend. De rest is aan het roken maar buiten is het koud enzo en toen werd ik gespot. En volgens mij roken die smiechten er expres een paar extra zodat zij niet de lul zijn.
Uiteraard, ik vulde je enkel aan enzo, omdat niet iedereen weet.quote:Op zondag 15 april 2012 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het ook over de gevallen zonder aanleiding.
Je lijkt te schreeuwen ''''Zeg nou ''ja'' tegen me''quote:Op zondag 15 april 2012 03:34 schreef kree het volgende:
Van mij mogen we er nu mee ophouden en dat vraag ik nu al voor de 3de keer maar als je wil doorgaan MFN prima hoor
Ik heb net een link geplaatst. Jij laat haar naam steeds vallen zonder reden. Gaat nergens over. Stop er gewoon mee.quote:Op zondag 15 april 2012 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
aah joh dat is niet waar, en het is toch overduidelijk dat ik het voor een lolletje doe, of nemen jullie dit nou echt allemaal serieus?
doel ik effe op die vraag van met zn tweeen in een kamertje blaaaa en het gevolg.
Heb dit tegen mfn gezegd maargoed blijkbaar haalt ze er plezier uit om het te blijven aanhalen hier.
(kree is dom en ik ben geweldig) dat idee dus.
Van mij mogen we er nu mee ophouden en dat vraag ik nu al voor de 3de keer maar als je wil doorgaan MFN prima hoor
Het enige wat ik vraag van mfn is, ok we houden ermee op, nou kijken of ze dat uit dr strot kan krijgen ik heb het al gedaan. want ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 15 april 2012 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt te schreeuwen ''''Zeg nou ''ja'' tegen me''
Daar heeft ze geen zin in. Trek je conclusies.
Zelfs KT snapt het.quote:Op zondag 15 april 2012 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu draai je het omquote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
Het enige wat ik vraag van mfn is, ok we houden ermee op, nou kijken of ze dat uit dr strot kan krijgen ik heb het al gedaan. want ben er wel klaar mee.
Ik antwoordde net wel op hem omdat ik dacht dat hij me anders nog tig keer ging aantikken voor een reactie. Misschien niet heel handig.quote:Op zondag 15 april 2012 03:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoelang blijft hij serieus naast je staan zonder dat er een woord gesproken wordt? Dat is niet normaal hoor
Ga naar WC.quote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik antwoordde net wel op hem omdat ik dacht dat hij me anders nog tig keer ging aantikken voor een reactie. Misschien niet heel handig.
Maat op dat na zo lang ik hier ben bijna.
Fucking hell...quote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik antwoordde net wel op hem omdat ik dacht dat hij me anders nog tig keer ging aantikken voor een reactie. Misschien niet heel handig.
Maat op dat na zo lang ik hier ben bijna.
Woa wanneer heb jij het licht gezien dan?quote:Op zondag 15 april 2012 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe simpel kan het soms zijn.quote:
Hou er eens mee op.quote:Op zondag 15 april 2012 03:42 schreef kree het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAACH
zucht, ik ga wel door het stof hoor..................
MFN en JOY sorry ik ga niet meer stoken.
Willen jullie dan ook gewoon normaal reageren als ik iets post?
En gewoon zonder achterliggende gedachten?
Klaar einde rel en einde voor Twi die uit dit soort situaties z'n genot haalt.
Vriendjes?
Hossel in progress.quote:Op zondag 15 april 2012 03:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dussss jullie nog iemand versiert?
Wat arroganter worden helpt.quote:Op zondag 15 april 2012 03:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Woa wanneer heb jij het licht gezien dan?![]()
Goed bezig.
Je doet het erom lulquote:Op zondag 15 april 2012 03:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou er eens mee op.
Ook zonder de ja en amen van Joy en Mfn.
Tis klaar nu het was leuk maargoed ik heb er nu genoeg van en ik wil niet dat het uit de hand gaat lopenquote:
Nu ben ik een lul.quote:Op zondag 15 april 2012 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je doet het erom lul
Ik ben er nu klaar mee heb mn excuses aangeboden klaar.
Nu gaan we gewoon weer normaal doen.
Probeer nog eens volledig rationeel naar dit alles te lezen morgen oid. Slaap lekker.quote:Op zondag 15 april 2012 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
Tis klaar nu het was leuk maargoed ik heb er nu genoeg van en ik wil niet dat het uit de hand gaat lopen
Dat geeft ze niet. Dat had je wel geconcludeerd moeten hebben by now, maar lees het morgen maar na.quote:Op zondag 15 april 2012 03:47 schreef kree het volgende:
btw mfn bevestiging van dat je het eens bent mag wel hoor. ?
Nou ga er vanuit dat we er klaar mee zijn nu.quote:Op zondag 15 april 2012 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geeft ze niet. Dat had je wel geconcludeerd moeten hebben by now, maar lees het morgen maar na.
Aan het chatten geslagen met een chick op Feestboek. Lang verhaal dat vertel ik nog wel eens.quote:
Hosselgids gebruikt?quote:Op zondag 15 april 2012 03:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Aan het chatten geslagen met een chick op Feestboek. Lang verhaal dat vertel ik nog wel eens.
Ja heloef er moet toch iemand een klootzak zijn in dit topic, ik ben het lang genoeg geweestquote:Op zondag 15 april 2012 03:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ben ik een lul.
Ik doe het er niet om jij vraagt steeds om een bevestiging van hun. Laat haar naam steeds vallen zonder reden. Dat irriteert mij en dat geef ik aan. Meer niet.
Niet echt. Level 1.quote:Op zondag 15 april 2012 03:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hosselgids gebruikt?
Welk level zit je?
Kies maarquote:Op zondag 15 april 2012 03:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo moest even terugzoeken voor deze post hoor.
Maar ligt een beetje aan de bestemming.
Kijk in de spiegelquote:Op zondag 15 april 2012 03:56 schreef heloef het volgende:
Okee ik raak langzaam in paniek hier. Het beeld in mijn rechteroog is veel donkerder alsof er een filter op zit.
Hoe veel dagen ben je al wakker?quote:Op zondag 15 april 2012 03:56 schreef heloef het volgende:
Okee ik raak langzaam in paniek hier. Het beeld in mijn rechteroog is veel donkerder alsof er een filter op zit.
Ik heb even het licht aangedaan hier. Heel vreemd dit.quote:
Dit is een van de eerste symptomen van een hartaanvalquote:Op zondag 15 april 2012 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb even het licht aangedaan hier. Heel vreemd dit.
quote:
Ik heb 2 uur lang met mijn handen in vissenkoppen gezeten (practicum). Hehe, ik zei cum.quote:
Ik ook maar 5 uur geslapen. En nu wat hoofdpijn en keelpijn. Jammer.quote:Op zondag 15 april 2012 09:35 schreef Faxie het volgende:
En weer wakker, weer voor geen meter geslapen bah
Ik ookquote:
Waar moet je heen bussen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
Noes, er loopt een marathon langs mijn huis vanmiddag. Dan rijd m'n bus niet.
Is er gemiept?quote:Op zondag 15 april 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Ook vijf uurtjes hier, en aan één stuk door. Maar stiekem ben ik gisteren tijdens het voetbal ook een kleine drie kwartier weggesukkeld. Jezus Christus, wat is dat toch met die vieze Twitterberichtjes van me in de ochtend? Zeker als ik zie dat men hier weer aan het miepen is geweest vannacht...
quote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja kree deed een kingtoppie imitatie, en kingtoppie ging advies geven.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat mfn en kree wel een leuk stel zou zijn.
Ik hou ermee op nu hoorquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat mfn en kree wel een leuk stel zou zijn.
Ben trouwens nog steeds benieuwd wie me bande op tc..quote:
Waarom, je weet dat de vrouwen in dit topic altijd als advies geven dat je duidelijk moet laten blijken dat je haar leuk vindt. Waarom zou je stoppen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou ermee op nu hoor
TIs wel mooi geweest.
En ik ben de wijste maar
Dat was ik geloof ikquote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ben trouwens nog steeds benieuwd wie me bande op tc..
en waarom
zou nog handig zijn, maar straks maar effe halenquote:
dat dan weer wel, denk dat ik het alleen niet ga overlevenquote:
Gewoon doen die date MFNquote:Op zondag 15 april 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat dan weer wel, denk dat ik het alleen niet ga overleven
quote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, je moet dominant zijn. MFN is een bitch die diep van binnen op haar plaats gezet wil worden. En dan ga je zo een beetje pussy lopen doen
Als je het leuk lijkt, waarom vraag je het dan gewoon niet?quote:Op zondag 15 april 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat dan weer wel, denk dat ik het alleen niet ga overleven
Ik durf niet eens haar naam meer neer te zetten want dat zoekt ze op, of TWI geeft het doorquote:Op zondag 15 april 2012 13:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je het leuk lijkt, waarom vraag je het dan gewoon niet?
Spontaan of voor die tijd al?quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
Godver zie ik een leuk meisje gister is ze pot
Money niks voor jou?quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
Godver zie ik een leuk meisje gister is ze pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |