Ja echt prima. Werk is tof, daar druk mee bezig. Sporten nog steeds elke week trouw mee bezig. Daarnaast dan avondjes biertje doen (wel met mate meestal) en aankomende tijd weer wat evenementen in de buurt waar veel bekend komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoe gaat het met jou dan?
Nouja het sfeertje is nog goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik ben gewoon al moe
Ik las even "monkey"quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]aah ok
Ben je nog boos op me money, denk het niet toch?
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja echt prima. Werk is tof, daar druk mee bezig. Sporten nog steeds elke week trouw mee bezig. Daarnaast dan avondjes biertje doen (wel met mate meestal) en aankomende tijd weer wat evenementen in de buurt waar veel bekend komen.
Dit weekend museumweekend dus morgen ga ik maar een museum opzoeken (toegang bij veel musea slechts 1 euro)
Flikker nou eens op man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]aah ok
Ben je nog boos op me money, denk het niet toch?
Nou ik heb je de hele avond met rust gelaten, je mag wel gewoon praten hoor.quote:
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb je de hele avond met rust gelaten, je mag wel gewoon praten hoor.
Ik ben vanavond niet in een "stook" bui dus je heb geluk
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 23:05:19 ]
Geen idee nog. Denk dat ik museum van de 20e eeuw (Hoorn, is verhuisd naar andere locatie) en/of West-Fries museum bezoek. Dat is mooi in de buurt. En in principe gewoon alleen heen. Vrienden moeten toch voetballen en zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Ah dat is prettig! Welke museum ga je bezoeken en met wie?
oewh krijg er de kriebels van om weer lekker te gaan ouwehoeren, maar ik zal het niet doen, allemaal blijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker dan ook gewoon op man. jezus. je snapt het echt niet he?
Jij ouwehoeren? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
oewh krijg er de kriebels van om weer lekker te gaan ouwehoeren, maar ik zal het niet doen, allemaal blij
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Je bent de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee nog. Denk dat ik museum van de 20e eeuw (Hoorn, is verhuisd naar andere locatie) en/of West-Fries museum bezoek. Dat is mooi in de buurt. En in principe gewoon alleen heen. Vrienden moeten toch voetballen en zo.
Jullie doen het er gewoon om.quote:
Morgen eind van de ochtend/begin van de middag. Perron 1. Ik draag een jas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.
Jij wordt echt met elke post die je maakt kanslozer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Jullie doen het er gewoon om.
Dit denk ik
.......................................................................................................
Vertel het later wel.
Want vanavond gaan we niet bitchfighten jaaaa?
Zuiderzee museum is ook leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
West- Fries museum wil ik ook nog een keer bezoeken. Dat leek mij ook nog wel het bezoeken waard.
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen eind van de ochtend/begin van de middag. Perron 1. Ik draag een jas.
Daar ben ik als kind (en later trouwens ook) zo vaak geweest. En dan altijd die snoepwinkel opzoeken waar ze die heerlijke toverballen haddenquote:
Dan zit je altijd een keer goed als je iedereen met jas hebt aangesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaDat draagt iedereen, een jas
Ja joh zo'n nagebouwd dorpje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zuiderzeemuseum...staat me vaag wat van bij
En misschien nog heel veel nieuwe sociale contacten leren kennen ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zit je altijd een keer goed als je iedereen met jas hebt aangesproken
En dat. Alhoewel jij daar sowieso geen moeite mee hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En misschien nog heel veel nieuwe sociale contacten leren kennen ook
Nee klopt. Die mazzel heb ik dan weer wel, dat ik mijzelf vrij snel aan situaties/mensen kan aanpassenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Alhoewel jij daar sowieso geen moeite mee hebt
Je hebt ook wel zo'n happy uitstraling dus zoeken mensen je ook wel snel op. Dat breekt het ijs al snel natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee klopt. Die mazzel heb ik dan weer wel, dat ik mijzelf vrij snel aan situaties/mensen kan aanpassen
Vanavond niet, ik wil volgende week naar soldaat van oranje, voordat het sluit.quote:
Ja best vaak eigenlijk. En dan met erg mooi weer fietsend er heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt ook wel zo'n happy uitstraling dus zoeken mensen je ook wel snel op. Dat breekt het ijs al snel natuurlijk.
Ben je ook al eens bij de Zaanse Schans geweest?
Ik zou wel willen, maar dat zou nu niet verantwoord zijn.quote:
Met wie?quote:
Kom maar naar Enschede, dan ga ik wel mee. Alleen moet ik morgen wel werken, dus 06.00 maxquote:
Ja daaag, veel te ver om nu nog spontaan te reizen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Kom maar naar Enschede, dan ga ik wel mee. Alleen moet ik morgen wel werken, dus 06.00 max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |