quote:
Ik ben al weer aan het produceren geweestquote:
All die sporten moeten ook aandacht natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het produceren geweest. OKT waterpolo en EK Judo
Tafeltennis vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het produceren geweest. OKT waterpolo en EK Judo
Voor mij de mooiste sprint ooit. Johnson werd achteraf betrapt maar de rest was ook gedoped. Een van mijn all time sportmomenten. Zo mooi die sprint. Als je details wilt moet je misschien Arcee PMen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet voor volgende week nog een special gaan schrijven over een stukje Olympische historie, zit te denken aan de hele Ben Johnson happening in 1988, iemand nog een leuk idee?
Waarom niet een verhaal over het achterveld. Bijvoorbeeld die zwemmer uit Equotariaal Guinee die pas ver na de rest de finish haalde..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet voor volgende week nog een special gaan schrijven over een stukje Olympische historie, zit te denken aan de hele Ben Johnson happening in 1988, iemand nog een leuk idee?
Ik heb in mijn stapel sportboeken ook een boek over die spelen, details zullen geen probleem zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij de mooiste sprint ooit. Johnson werd achteraf betrapt maar de rest was ook gedoped. Een van mijn all time sportmomenten. Zo mooi die sprint. Als je details wilt moet je misschien Arcee PMen.
Anders Abebe Bikila die 2 keer de marathon won de eerste keer op blote voeten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Tja, de OS gaan voor mij om topsport. Die toeristen zijn leuk, maar ik vind de echte bijzondere topsportmomenten mooierquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet een verhaal over het achterveld. Bijvoorbeeld die zwemmer uit Equotariaal Guinee die pas ver na de rest de finish haalde..
Waarom niet de OS 1928 Amsterdam ....quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
De Fosburryflop ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, de OS gaan voor mij om topsport. Die toeristen zijn leuk, maar ik vind de echte bijzondere topsportmomenten mooier
Of de Fosbury flopquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
Of Hyes die als eerste de 100 meter liep onder de 10 seconden in 68
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |