Drasssquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat had ik gemerkt. Ginger Zee zegt dat de cel bij Dodge City tornado potentie heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry Muis, was ff een uurtje in slaap gevallen
zware nacht gehadquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry Muis, was ff een uurtje in slaap gevallen
Toen stond ik alweer 30 min te vlammenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
die van mij ging een uurtje later
maar jij was om 13.00thuisquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toen stond ik alweer 30 min te vlammen
tot 17.00 wel,daarna dramaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]![]()
Dus er was geen mallemoer te doen op je werk
Hmm zonde. Ik heb lekker 6.5u kunnen vlammen. Wel lekker als je daarna toch niks hoeft te doen.quote:
ik heb de drukte meegemaakt, en om 18.00 naar huisquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm zonde. Ik heb lekker 6.5u kunnen vlammen. Wel lekker als je daarna toch niks hoeft te doen.
En wat is de verwachting voor morgen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb de drukte meegemaakt, en om 18.00 naar huis
startlijst staat vol, maar vrees het ergste. is dfe hele week al slechtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat is de verwachting voor morgen?
Ze komen gewoon niet eten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
startlijst staat vol, maar vrees het ergste. is dfe hele week al slecht
Enig idee waardoor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is het grootste probleem ja. meeste gaan weer vroeg weg
Ja, en zolang het voor niemand duidelijk is wat de regering gaat doen, blijft de hand op de knip.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, maar denk dat de economie zeker meespeelt helaas
daar merken we alles van ja. hoop dat het snel beter gaat. Gelukkig vanaf 19-4 weer wat partijenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en zolang het voor niemand duidelijk is wat de regering gaat doen, blijft de hand op de knip.
Moet sales toch harder werken en meer partijen verkopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar merken we alles van ja. hoop dat het snel beter gaat. Gelukkig vanaf 19-4 weer wat partijen
die plukken en sleuren volop, maar valt niet meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet sales toch harder werken en meer partijen verkopen
Denk dat ook bedrijven veel terughoudender geworden zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
die plukken en sleuren volop, maar valt niet mee
merken we zeker. komen nog wel, maar lager bestedingspatroonquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ook bedrijven veel terughoudender geworden zijn.
Krijg je wel de kans om je verwachtte omzetcijfers bij te stellen, of ga je aan het einde van het jaar afgerekend worden op de economie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
merken we zeker. komen nog wel, maar lager bestedingspatroon
pronose word bijgesteld, wordt vooral afgerekend op resultaat, maar niet halen begroting telt zeker meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je wel de kans om je verwachtte omzetcijfers bij te stellen, of ga je aan het einde van het jaar afgerekend worden op de economie?
Hmmm, en de overheid kan ongestraft begrotingen niet halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
pronose word bijgesteld, wordt vooral afgerekend op resultaat, maar niet halen begroting telt zeker mee
helaas wel ja. Begroting wordt voor alles gemaakt, dus volop op de kleintjes letten.scherp inkopen goede voor en na calculaties maken, inzeet personeel ed goed monitorenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, en de overheid kan ongestraft begrotingen niet halen
En vooral hopen dat de inkoopprijzen niet gaan stijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel ja. Begroting wordt voor alles gemaakt, dus volop op de kleintjes letten.scherp inkopen goede voor en na calculaties maken, inzeet personeel ed goed monitoren
moet zeggen dat ik daar tot nu toe redelijk geluk mee heb, sommige zijn zelfs gedaaldquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En vooral hopen dat de inkoopprijzen niet gaan stijgen.
En dit jaar maar geen gerecht met peren op de kaart zetten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik daar tot nu toe redelijk geluk mee heb, sommige zijn zelfs gedaald
zeker welquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit jaar maar geen gerecht met peren op de kaart zetten toch?
Moeten er wel gasten komen om ze voor een kwartje meer te willen etenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker weldan maar een kwartje duurder
dat is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten er wel gasten komen om ze voor een kwartje meer te willen eten
En we zijn terug bij waar we begonnenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En we zijn terug bij waar we begonnen
ik volg het nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En we zijn terug bij waar we begonnen
We begonnen bij de gasten die niet bleven eten.quote:
mij goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We begonnen bij de gasten die niet bleven eten.
dat doe je goed, je moet jezelf blijven vewennen in deze economisch slechte tijdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mij goedik heb maar een wijntje ingeschonken intussen
precies, als niemand anders het doet, dan doe ik het zelf welquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je goed, je moet jezelf blijven vewennen in deze economisch slechte tijden
that's the spiritquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, als niemand anders het doet, dan doe ik het zelf wel
Ow ja, ik wist dat iets aan het vergeten wasquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mij goedik heb maar een wijntje ingeschonken intussen
proostquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, ik wist dat iets aan het vergeten was
*plop*
Zoveel spanning?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, ik wist dat iets aan het vergeten was
*plop*
Ja, man ik kom ogen tekort.quote:
Zei de cycloop tegen de springspin.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
ik ga maar is proberen een paar uurtjes te slapen![]()
Veel plezier nog
Truste
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zei de cycloop tegen de springspin.
truste kokkie ik ga ook zo liggenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
ik ga maar is proberen een paar uurtjes te slapen![]()
Veel plezier nog
Truste
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
truste kokkie ik ga ook zo liggen
dank u veul plezier nog! ben nog ff facebooken en dan pleite!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Jesje
Ik ben nog even beestjes kijken
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef jesje1982 het volgende:
Pofffer slaappil werkt niet wel FOK eindelijk via de blackbeerry
K slaap liever heb het nodigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jesje
![]()
Als ik niet kan slapen ga ik tegenwoordig ook vaak FOK!en
Een ontspannende film opzetten een optie?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jesje
![]()
Als ik niet kan slapen ga ik tegenwoordig ook vaak FOK!en
Nietsquote:
welke lijstjes ?quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nietsaan
Kom al voor op de lijstjes waar ik niet op voor wou komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je weet best wel welke lijstjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was al aan het zoeken in deze sc heb je meer dan 4000 keer gepost
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ik was al aan het zoeken in deze sc heb je meer dan 4000 keer gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoelde deze lijst
![]()
Ow, maar vanaf 1 januari heb ik in ABO al twee keer zoveel posts gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ik bedoelde deze lijst
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar vanaf 1 januari heb ik in ABO al twee keer zoveel posts gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen idee, schijnt ook een lijstje van te zijn waar ik opsta, maar ben het linkje even kwijtquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, schijnt ook een lijstje van te zijn waar ik opsta, maar ben het linkje even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ow maar dit was wel een leuk lijstje om op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijstje
Als je vanuit de stats op het tabje BBC code klikt kan je de stats gewoon copy-pastenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je vanuit de stats op het tabje BBC code klikt kan je de stats gewoon copy-pastenAantal posts per subforum voor gebruiker "markvanrinsum" van 01-01-2012 t/m 15-04-2012
aantal posts / forum
195 Real Life Soaps & Streams
004 Voetbal
003 Onzin voor je leven!
003 Film, Tv & Radio
002 Sport
001 Nieuws & Achtergronden
001 Politiek
001 Feedback
001 De Elementen: Onstuimige Aarde
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Forum Opties | |