Drasssquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat had ik gemerkt. Ginger Zee zegt dat de cel bij Dodge City tornado potentie heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry Muis, was ff een uurtje in slaap gevallen
zware nacht gehadquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry Muis, was ff een uurtje in slaap gevallen
Toen stond ik alweer 30 min te vlammenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
die van mij ging een uurtje later
maar jij was om 13.00thuisquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toen stond ik alweer 30 min te vlammen
tot 17.00 wel,daarna dramaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]![]()
Dus er was geen mallemoer te doen op je werk
Hmm zonde. Ik heb lekker 6.5u kunnen vlammen. Wel lekker als je daarna toch niks hoeft te doen.quote:
ik heb de drukte meegemaakt, en om 18.00 naar huisquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm zonde. Ik heb lekker 6.5u kunnen vlammen. Wel lekker als je daarna toch niks hoeft te doen.
En wat is de verwachting voor morgen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb de drukte meegemaakt, en om 18.00 naar huis
startlijst staat vol, maar vrees het ergste. is dfe hele week al slechtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat is de verwachting voor morgen?
Ze komen gewoon niet eten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
startlijst staat vol, maar vrees het ergste. is dfe hele week al slecht
Enig idee waardoor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is het grootste probleem ja. meeste gaan weer vroeg weg
Ja, en zolang het voor niemand duidelijk is wat de regering gaat doen, blijft de hand op de knip.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, maar denk dat de economie zeker meespeelt helaas
daar merken we alles van ja. hoop dat het snel beter gaat. Gelukkig vanaf 19-4 weer wat partijenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en zolang het voor niemand duidelijk is wat de regering gaat doen, blijft de hand op de knip.
Moet sales toch harder werken en meer partijen verkopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar merken we alles van ja. hoop dat het snel beter gaat. Gelukkig vanaf 19-4 weer wat partijen
die plukken en sleuren volop, maar valt niet meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet sales toch harder werken en meer partijen verkopen
Denk dat ook bedrijven veel terughoudender geworden zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
die plukken en sleuren volop, maar valt niet mee
merken we zeker. komen nog wel, maar lager bestedingspatroonquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ook bedrijven veel terughoudender geworden zijn.
Krijg je wel de kans om je verwachtte omzetcijfers bij te stellen, of ga je aan het einde van het jaar afgerekend worden op de economie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
merken we zeker. komen nog wel, maar lager bestedingspatroon
pronose word bijgesteld, wordt vooral afgerekend op resultaat, maar niet halen begroting telt zeker meequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je wel de kans om je verwachtte omzetcijfers bij te stellen, of ga je aan het einde van het jaar afgerekend worden op de economie?
Hmmm, en de overheid kan ongestraft begrotingen niet halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
pronose word bijgesteld, wordt vooral afgerekend op resultaat, maar niet halen begroting telt zeker mee
helaas wel ja. Begroting wordt voor alles gemaakt, dus volop op de kleintjes letten.scherp inkopen goede voor en na calculaties maken, inzeet personeel ed goed monitorenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, en de overheid kan ongestraft begrotingen niet halen
En vooral hopen dat de inkoopprijzen niet gaan stijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel ja. Begroting wordt voor alles gemaakt, dus volop op de kleintjes letten.scherp inkopen goede voor en na calculaties maken, inzeet personeel ed goed monitoren
moet zeggen dat ik daar tot nu toe redelijk geluk mee heb, sommige zijn zelfs gedaaldquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En vooral hopen dat de inkoopprijzen niet gaan stijgen.
En dit jaar maar geen gerecht met peren op de kaart zetten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik daar tot nu toe redelijk geluk mee heb, sommige zijn zelfs gedaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |