Kan ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
is mdma geen poeder dat je likt ofzo?
Het zou duidelijker zijn als iedereen het poeder mdma noemt en pillen xtc, of andersom. Maarja het is uiteindelijk toch hetzelfde. Ik ga niet moeilijk doen over zulk mooi spul.quote:
En een lege portemonnee volgende maand.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef Janderoos het volgende:
Het was niet zo tof hooroh en het waren erg sterke mdma pillen . Nu heb ik een hele droge mond al de hele dag en ik heb geen dorsr enzo
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:51 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ts is mongool omdat drugs
Ik ben "high on life "quote:
kutte inwerking van mdma ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat besefte je niet ineens hoor ts, voordat mdma echt inkickt voel je de - zo ervaar ik het althans - erg kutte inwerking. Dus voordat je klanten aardig begon te vinden etc. had je, als dit topic waar was er al iets van gemerkt. Jouw omschrijving is lulkoek.
Dat ervaart iedereen anders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat besefte je niet ineens hoor ts, voordat mdma echt inkickt voel je de - zo ervaar ik het althans - erg kutte inwerking. Dus voordat je klanten aardig begon te vinden etc. had je, als dit topic waar was er al iets van gemerkt. Jouw omschrijving is lulkoek.
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alsof je dat proeft als je het gelijk doorslikt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemt
Maar dan nog, TS had het (eventuele) minder fijne inwerking nog kunnen toeschrijven aan zijn kater. Wat ik me niet kan voorstellen is dat je die pil kunt nemen zonder het te proeven
Ja, ik vind de inwerking echt vreselijk, maar als het eenmaal in slaat dan is het heerlijk.quote:
Ja maar als je een pilletje neemt voel je hem echt wel inwerken, nog voordat je mensen wilt knuffelen dus ts kletst uit zijn nek.quote:
2 Pillen neem ik nooit tegelijkertijd in uiteraard.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemt
Maar dan nog, TS had het (eventuele) minder fijne inwerking nog kunnen toeschrijven aan zijn kater. Wat ik me niet kan voorstellen is dat je die pil kunt nemen zonder het te proeven
quote:
dat gevoel is juist mooi manquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alsof je dat proeft als je het gelijk doorslikt.
Als je niet weet dat je iets genomen hebt dan zul je dat gevoel niet zo snel aan de mdma toeschrijven denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar als je een pilletje neemt voel je hem echt wel inwerken, nog voordat je mensen wilt knuffelen dus ts kletst uit zijn nek.
Die ene nanoseconde proef ik echt nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?
jou niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?
ja gewoon zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Die ene nanoseconde proef ik echt nietEn je weet niet hoe zijn antibiotica proeft
Pillen smaken goor bitter, eigenlijk hetzelfde als bepaalde antibiotica dus in dat opzicht kan ts de waarheid spreken. Overigens blijf ik erbij dat dit een lulverhaal is, de inwerking van een pil herken je meteen als je het weleens hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee
Dus of ik doe het anders dan jullie, of mijn smaakpapillen zijn goed ontwikkeld
hoofd naar achter, keel open en goed mikkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee
Dus of ik doe het anders dan jullie, of mijn smaakpapillen zijn goed ontwikkeld
Ik heb niet alle antibioticum geproeft, dus ik kan niet beoordelen of zijn antibiotica smaakt als mdmaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Pillen smaken goor bitter, eigenlijk hetzelfde als bepaalde antibiotica dus in dat opzicht kan ts de waarheid spreken. Overigens blijf ik erbij dat dit een lulverhaal is, de inwerking van een pil herken je meteen als je het weleens hebt gebruikt.
Misschien ligt het er willicht aan dat ik altijd sowieso een hele nam; met een halve had ik altijd het idee als hij eenmaal insloeg dat je er niet echt volledig 'in kwam' zeg maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik heb niet alle antibioticum geproeft, dus ik kan niet beoordelen of zijn antibiotica smaakt als mdma
Maar ik kan me best voorstellen dat je de inwerking niet toeschrijft aan mdma als je totaal niet verwacht het genomen te hebben. Blijkbaar is bij jou de inwerking erg heftig, persoonlijk merk ik niet veel op wat vage klachten na (misselijkheid als ik gelijk zou beginnen met een hele, een wat mal gevoel in mijn kaken en dingen voelen zachter aan), niet iets waarbij ik gelijk zou denken 'shit, ik heb me vergist in de pillen'.
Ah kijk, das al anders iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef n8n het volgende:
[..]
hoofd naar achter, keel open en goed mikken
juist kwartjes nemen stijg je 4 keer op voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ligt het er willicht aan dat ik altijd sowieso een hele nam; met een halve had ik altijd het idee als hij eenmaal insloeg dat je er niet echt volledig 'in kwam' zeg maar.
Wellicht ligt het dus aan mij en spreekt ts de waarheid.
drinken doe ik erna wel wil m niet op mn tong omdat de pil meestal open ligt en er poeder vanaf komtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:46 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah kijk, das al anders idd
Pilletje in je mond -> glas water -> water + pilletje doorslikken.
Maar hoewel ik het verhaal van TS erg ongeloofwaardig vind, is er nog geen overtuigende debunk voorbij gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |