Kan ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
is mdma geen poeder dat je likt ofzo?
Het zou duidelijker zijn als iedereen het poeder mdma noemt en pillen xtc, of andersom. Maarja het is uiteindelijk toch hetzelfde. Ik ga niet moeilijk doen over zulk mooi spul.quote:
En een lege portemonnee volgende maand.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef Janderoos het volgende:
Het was niet zo tof hooroh en het waren erg sterke mdma pillen . Nu heb ik een hele droge mond al de hele dag en ik heb geen dorsr enzo
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:51 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ts is mongool omdat drugs
Ik ben "high on life "quote:
kutte inwerking van mdma ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat besefte je niet ineens hoor ts, voordat mdma echt inkickt voel je de - zo ervaar ik het althans - erg kutte inwerking. Dus voordat je klanten aardig begon te vinden etc. had je, als dit topic waar was er al iets van gemerkt. Jouw omschrijving is lulkoek.
Dat ervaart iedereen anders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat besefte je niet ineens hoor ts, voordat mdma echt inkickt voel je de - zo ervaar ik het althans - erg kutte inwerking. Dus voordat je klanten aardig begon te vinden etc. had je, als dit topic waar was er al iets van gemerkt. Jouw omschrijving is lulkoek.
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alsof je dat proeft als je het gelijk doorslikt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemt
Maar dan nog, TS had het (eventuele) minder fijne inwerking nog kunnen toeschrijven aan zijn kater. Wat ik me niet kan voorstellen is dat je die pil kunt nemen zonder het te proeven
Ja, ik vind de inwerking echt vreselijk, maar als het eenmaal in slaat dan is het heerlijk.quote:
Ja maar als je een pilletje neemt voel je hem echt wel inwerken, nog voordat je mensen wilt knuffelen dus ts kletst uit zijn nek.quote:
2 Pillen neem ik nooit tegelijkertijd in uiteraard.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het helpt als je niet 2 pillen tegelijk neemt
Maar dan nog, TS had het (eventuele) minder fijne inwerking nog kunnen toeschrijven aan zijn kater. Wat ik me niet kan voorstellen is dat je die pil kunt nemen zonder het te proeven
quote:
dat gevoel is juist mooi manquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alsof je dat proeft als je het gelijk doorslikt.
Als je niet weet dat je iets genomen hebt dan zul je dat gevoel niet zo snel aan de mdma toeschrijven denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar als je een pilletje neemt voel je hem echt wel inwerken, nog voordat je mensen wilt knuffelen dus ts kletst uit zijn nek.
Die ene nanoseconde proef ik echt nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?
jou niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lukt jou die dingen in te nemen zonder dat het ook maar op enig moment je tong raakt?
ja gewoon zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |