Ik wou het er eigenlijk bij zetten "maar die hebben meestal daddy issues"quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt. Meisjes met daddy issues vaak
Onbereikbaar, net als hun vader was.
mezelf zijn geen probleem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:14 schreef twi het volgende:
TT
Ik vind het al moeilijk zat om mezelf te zijn, laat staan dat ik nog even in kan schatten wat het meisje in kwestie leuk vindt en me daar op aan ga passen...
Jezelf aanpassen aan de meid die je aanspreekt is niet jezelf. Behandel elke meid hetzelfde en je bent meer je ware zelf.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:14 schreef twi het volgende:
TT
Ik vind het al moeilijk zat om mezelf te zijn, laat staan dat ik nog even in kan schatten wat het meisje in kwestie leuk vindt en me daar op aan ga passen...
Mens heeft natuurlijk ook meerdere kantenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf aanpassen aan de meid die je aanspreekt staat tegenover jezelf zijn. Behandel elke meid hetzelfde en je bent meer je ware zelf.
Mijn ervaring zegt van nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat je denkt, de werkelijkheid zal hoogst waarschijnlijk anders zijn.
In wat voor opzicht aanpassen? de hele boel bij elkaar liegen kan ik wel maar wil ik nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf aanpassen aan de meid die je aanspreekt staat tegenover jezelf zijn. Behandel elke meid hetzelfde en je bent meer je ware zelf.
Inb4 daten?quote:
Ja dat klopt, je moet eigenlijk jezelf gedragen hoe je je op dat moment voelt. Ik had me bijvoorbeeld te druk gedragen een keer om mezelf op te peppen terwijl ik eigenlijk te moe was , en had toen een slechte avond en vrouwen vonden me toen uiteraard niet leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mens heeft natuurlijk ook meerdere kanten
Gewoon aan de piemel gaan zitten dan gaan ze vanzelf over stagquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Myraela het volgende:
Onbereikbare mannen zijn gewoon leuk omdat ze uiteindelijk niet onbereikbaar blijken te zijn. Dat is tof.
Wanneer zie jij een man als onbereikbaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Myraela het volgende:
Onbereikbare mannen zijn gewoon leuk omdat ze uiteindelijk niet onbereikbaar blijken te zijn. Dat is tof.
Nee, juist niet aanpassen. (ik had het slordig geschreven). Hoe meer je je aanpast aan diegene die je aanspreekt, hoe verder je van jezelf staat. En zij wilt immers jou ontmoeten, niet een pseudo personage.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
In wat voor opzicht aanpassen? de hele boel bij elkaar liegen kan ik wel maar wil ik niet
Als die aan de overkant van een ravijn staat zonder dat er een brug tussen zit natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
Wanneer zie jij een man als onbereikbaar?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik foreveralone eindig.
Ik wilde reactie van meiden eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als die aan de overkant van een ravijn staat zonder dat er een brug tussen zit natuurlijk
Als ie op tv is denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
In dat geval hoeveel dates heb je al gehad met al de fokkers die een date voorstelde? Ze lieten allemaal duidelijk blijken dat ze je leuk vonden, iets wat jij geweldig leuk vindt naar eigen woorden.quote:
Een neukaanbieding is geen date ja.quote:
had je facebook? dan zal ik eens kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
had je facebook? dan zal ik eens kijken
[..]
Jamaar, jamaar, en ik dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nut van dequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
had je facebook? dan zal ik eens kijken
wieslippequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nut van de-smiley in deze post in zag.
leer elke dag bij twiquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nut van de-smiley in deze post in zag.
Welke fokkers hebben een date voorgesteld?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In dat geval hoeveel dates heb je al gehad met al de fokkers die een date voorstelde? Ze lieten allemaal duidelijk blijken dat ze je leuk vonden, iets wat jij geweldig leuk vindt naar eigen woorden.
Als ze eigenlijk 20 keer beter zou kunnen krijgen dan mij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
Jij eindigt ook forever alone.quote:
Present.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke fokkers hebben een date voorgesteld?
En hoe pak je dat aan? Ga je dan net zo lang door tot je ze hebt? Aanhouder wint principe zegmaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze eigenlijk 20 keer beter zou kunnen krijgen dan mij.
Toch zou ik je doen hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap ik niet, jij bent leuk je ziet er leuk uit, dus of je ziet je zelf als minder, of je zoekt de perfecte man/wereld...?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Snap ik niet, jij bent leuk je ziet er leuk uit, dus of je ziet je zelf als minder, of je zoekt de perfecte man/wereld...?
Of je ben een bitch
Denk ik niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |