Nee!! Boilesen was geblesseerd, van der wiel was geblesseerd, Blind was slecht en van Rhijn en Koppers waren er op dat moment nog niet klaar voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
En is dat nu weer, mede dankzij hem gaat nu weer goed. En tevens gaf hij zelf de voorkeur aan Enoh boven Anita
Hun lezen geen reactie's. Heeft geen zin dus. Dit is namelijk al tig keer gezegd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee!! Boilesen was geblesseerd, van der wiel was geblesseerd, Blind was slecht en van Rhijn en Koppers waren er op dat moment nog niet klaar voor.
Dus zet je Anita tijdelijk op die posititie!
Kijk je mag een mening over voetbal hebben, iedereen maar als de feiten anders liggen en dan nog vasthouden aan je onzinnige theorie...quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun lezen geen reactie's. Heeft geen zin dus. Dit is namelijk al tig keer gezegd.
Je vergeet het wonder koppeltje!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in OP plz
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Ajax C1 is kampioen. En dat alles met dank aan Prince Bernard.
quote:Ajax C1 is zaterdagmiddag kampioen geworden. Na een overduidelijke zege op FC Utrecht C1, 5-1, was het feest op het veld. Het kampioenschap van de C1 is het eerste van dit seizoen van de Ajax jeugdopleiding.
Niet opgeslagen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je vergeet het wonder koppeltje!
Omdat toen alle blessure's doorkwamen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef gniffie het volgende:
Hoezo waren Van RHijn en Koppers er niet klaar voor, maar op het moment dat ook Enoh geblesseerd raakte en Anita op die positie moest spelen uit nood waren ze blijkbaar wel klaar?
De Boer geeft gewoon geen spelers de kans, maar houdt vast aan enkele spelers die die zelf goed vindt, ook al blijkt dat niet uit de prestaties op het veld. (zie Janssen/Enoh/Sulejmani/De Jong als middenvelder)
Maakt niet uit. Ajax wint gewoon alles.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
O.a. als PSV vanavond wint vergroot dat de titelkansen van Ajax aanzienlijk.
Je bent niet voor PSV. Maar tegen AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga niet zo janken. Als je vanavond niet voor PSV bent ben je geen ajacied.
Hard afgaan tegen FC Utrecht. Het kan zomaar weer gebeuren tegen dat ploegje uit Groningen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ajax wint gewoon alles.
Ik heb vertrouwen in Ajax, jij blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga niet zo janken. Als je vanavond niet voor PSV bent ben je geen ajacied.
Die zag ik nog voorbij komen in zo'n spotje gister.quote:
Natuurlijk wel, hoe eerder we kampioen zijn, hoe beter. Ergo, AZ mag verliezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Ajax, jij blijkbaar niet.
'4' punten voorsprong gaan ze niet weggeven. Dus hou je niet bezig met andere clubs. Geniet van de komende wedstrijden.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die is saai. Die dol van Eriksen heb ik er wel ingezet, tolle gifjes altijd welkom.
Als PSV tweede stond en AZ vijfde was ik voor AZ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je bent niet voor PSV. Maar tegen AZ.![]()
Toch iets anders.
Nee tegen PSV.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als PSV tweede stond en AZ vijfde was ik voor AZ?
Daar heeft Vertonghen onder andere wel is wat over gezegd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik vraag me ook af wat de inbreng van dennis bier is
Siem moet Mr. Ajax worden van Frankie...dus nee. Siem is heilig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vandaag een interview met s. de jong in het ad. siempie wil het liefst op een positie (rechts half) spelen een heel seizoen lang. als het spitsenprobleem is opgelost, zit hij gewoon op de bank volgens mij. dat snapt hij toch ook wel?
gaat siem dan ipv eriksen spelen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siem moet Mr. Ajax worden van Frankie...dus nee. Siem is heilig.
Doet het de laatste tijd ook goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, Eriksen vrije rol op rechtsvoor bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
gaat siem dan ipv eriksen spelen?
Nooit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
gaat siem dan ipv eriksen spelen?
al is siem wel een echte baasquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jep.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
al is siem wel een echte baas![]()
vind het altijd een geweldige speler en staat er als het moet. 2 goals tegen twente vorig jaar en het jaar ervoor in de bekerfinale ook 2 mooie doelpunten.
Siem begint het principe spits ook steeds meer te snappen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
al is siem wel een echte baas![]()
vind het altijd een geweldige speler en staat er als het moet. 2 goals tegen twente vorig jaar en het jaar ervoor in de bekerfinale ook 2 mooie doelpunten.
Was ook een beroerde aanvaller die niet weet hoe je in positie moet komen om een goal te scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef gniffie het volgende:
Hoe dan , Bergkamp was zelf geen diepe spits
tegen heerenveen kon hij er wel 4 of 5 maken. en als de keeper niet meewerkte had hij er maar 1 gescoordquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jep.
Ook weer tegen Heerenveen. Al waren zijn laatste 2 goals niet lastig. Maar die eerste van hem.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef gniffie het volgende:
Hoe dan , Bergkamp was zelf geen diepe spits
Er is geen "als". Siem "Hattrick" de Jong was gewoon weer goed bezig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
tegen heerenveen kon hij er wel 4 of 5 maken. en als de keeper niet meewerkte had hij er maar 1 gescoord
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik blijf Siem maar een matige voetballer vinden die het ook niet zal schoppen tot Oranje. Voordeel is dat hij niet zo veel matige dagen heeft als de andere gemiddelde Ajax voetballers. Ik zie hem over een aantal jaar nog wel bij een middenmoter in Duitsland of Engeland voetballen.
Bij Liverpool kan hij makkelijk meequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik blijf Siem maar een matige voetballer vinden die het ook niet zal schoppen tot Oranje. Voordeel is dat hij niet zo veel matige dagen heeft als de andere gemiddelde Ajax voetballers. Ik zie hem over een aantal jaar nog wel bij een middenmoter in Duitsland of Engeland voetballen.
Geweldige speler, alleen past hij toch niet zo bij Ajax. Als PSV hem zou kopen als vervanger van Toivonen, zou dat imo de beste aankoop van PSV in 10 jaar zijn. Ook bij Twente zou het geweldig doen, dat spel ligt hem ook veel meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Siem is fantastische vlak achter de spits die balvast is (zoals Pantelic was).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Geweldige speler, alleen past hij toch niet zo bij Ajax. Als PSV hem zou kopen als vervanger van Toivonen, zou dat imo de beste aankoop van PSV in 10 jaar zijn. Ook bij Twente zou het geweldig doen, dat spel ligt hem ook veel meer.
Precies en hij kan zo ontzetten veel dingen wel goed. Alleen zijn handelingssnelheid is gewoon laag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siem is fantastische vlak achter de spits die balvast is (zoals Pantelic was).
Is een beetje de hoer van het elftal maar speelt wel altijd(En terecht wat mij betreft - werkt altijd hard.)
Wie nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:33 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij Liverpool kan hij makkelijk mee
Draaicirkel van een neushoornquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies en hij kan zo ontzetten veel dingen wel goed. Alleen zijn handelingssnelheid is gewoon laag.
Daarom ook gewoon laten staan in de spits rest van het seizoen. Beheerst het kaatsen beter dan Sigthorssonquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies en hij kan zo ontzetten veel dingen wel goed. Alleen zijn handelingssnelheid is gewoon laag.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon laten staan in de spits rest van het seizoen. Beheerst het kaatsen beter dan Sigthorsson
Bijna het dubbele van Suarez betaald voor die knakkerquote:
Fap ze.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:39 schreef Amoeba het volgende:
Weer 2 potjes Hardcore S&D gewonnen met mijn Commando Supressor & Reflex Sight gr gr
CODquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:39 schreef Amoeba het volgende:
Weer 2 potjes Hardcore S&D gewonnen met mijn Commando Supressor & Reflex Sight gr gr
Was mooi om te zien bij het tweede doelpunt van Siem Eriksen de bal over de lijn liet rollen i.p.v zelf hem nog te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n meesterlijk koppeltje in wording![]()
Sowieso is het mooi om te zien dat iedereen het binnen de selectie elkaar gunt. (Janssen - Siggy b.v.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was mooi om te zien bij het tweede doelpunt van Siem Eriksen de bal over de lijn liet rollen i.p.v zelf hem nog te maken.
Teamplay. Besides, als je een goal steelt, kun je hem dan nog echt vieren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso is het mooi om te zien dat iedereen het binnen de selectie elkaar gunt. (Janssen - Siggy b.v.)
Basis van succes denk ik.
Je zit in het verkeerde topic, ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
18
Wel PS3 maatje, kk cheaters op de PC.
Ik zit te wachten op Far Cry 3.
neenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, ga maar weer weg.
Nooit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon laten staan in de spits rest van het seizoen. Beheerst het kaatsen beter dan Sigthorsson
Bergkamp heeft 10 jaar lang de rol gespeeld die Siemp ook wil spelen, maar dan moet Bergkamp hem gaan omturnen tot diepe spits?quote:
Sigthorsson kan niet voetballen, dat heeft die begin dit seizoen duidelijk laten zienquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sigthorsson kan niet voetballen, dat heeft die begin dit seizoen duidelijk laten zien
tegen heerenveen had siggy nog een goede kaats met de jong waar de jong uit had moeten scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sigthorsson kan niet voetballen, dat heeft die begin dit seizoen duidelijk laten zien
Ik ga geen discussie aan man. Jullie snappen niet eens waarom Anita LB moest spelen. Dus wat valt er te discussiëren met jullie twee?quote:
quote:Frank de Boer heeft in de IJslandse media laten weten dat Kolbeinn Sigthorsson de potentie heeft om de Europese top te behalen.
'De kwaliteiten daarvoor heeft hij zeker. Maar eerst moet hij meer spelen, dan zullen de clubs vanzelf voor hem in de rij staan', zegt De Boer.
Hij is bij Ajax nooit volledig fit geweest. 'Hij is sinds zijn komst nooit volledig fit geweest', zegt de trainer van Ajax, die hem omschrijft als een allrounder. 'Je kunt hem omschrijven als een allrounder, een complete spits die alle facetten van het spel beheerst'.
Waar zeg ik dat Siem een diepe spits moet worden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bergkamp heeft 10 jaar lang de rol gespeeld die Siemp ook wil spelen, maar dan moet Bergkamp hem gaan omturnen tot diepe spits?
Maar waarom zou specifiek Bergkamp dat Siem kunnen leren, dat was toch niet zijn kwaliteit vroeger.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Siem een diepe spits moet worden?
Ik zeg alleen dat Siem leert vaker diep te staan om zo ruimte voor de flanken en Eriksen te creëren.
Goh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar waarom zou specifiek Bergkamp dat Siem kunnen leren, dat was toch niet zijn kwaliteit vroeger.
En het kenmerk van een diepe spits is dat die diep blijft staan, Siem is een 9,5 wat ook meer bij dit Ajax past. Sigthorsson is meer een diepe spits
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan man. Jullie snappen niet eens waarom Anita LB moest spelen. Dus wat valt er te discussiëren met jullie twee?![]()
Gelukkig ziet de Boer dit ook anders.
[..]
Zou kut zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef OverRated het volgende:
Straks wint AZ nog, zijn wel sterk nu
Maakt toch niks uit of ze winnen of nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef OverRated het volgende:
Straks wint AZ nog, zijn wel sterk nu
Maar toch, het verlaagt de druk op Ajax, en dat is mooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit of ze winnen of niet
Van eigen kracht uitgaan en de komende 2 wedstrijden gewoon winnen. Dan zien we wel verder
Dat kan gevaarlijker zijn dan spanningquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar toch, het verlaagt de druk op Ajax, en dat is mooi.
Ik teken voor 5-5 ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat wel, maar een mooie pot voetbal is ook niet verkeerd.
Strootman pakt misschien nog wel een 2e geelquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:29 schreef Devz het volgende:
Als PSV niet wint gaan er nog wel wat rode kaarten vallen ook.
Misschien? Ik wil er best 10 euro's op zettenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Strootman pakt misschien nog wel een 2e geel
Hij zal wel gewaarschuwd worden door Cocu.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien? Ik wil er best 10 euro's op zetten
Hij krijgt het druk in de kleedkamerquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij zal wel gewaarschuwd worden door Cocu.
Moet hij zelf weten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij krijgt het druk in de kleedkamer
Gast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik ontzettend geniet van de volledige desintegratie van FC Belastinggeld mag ik toch hopen dat 't in het belang van Ajax op z'n minst gelijk gaat worden.
Ik zou er niet teveel op rekenen, dit PSV is tot weinig in staat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik ontzettend geniet van de volledige desintegratie van FC Belastinggeld mag ik toch hopen dat 't in het belang van Ajax op z'n minst gelijk gaat worden.
Dat is het toch ook?quote:
Zei de directeur van PSV...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156035
Etc.
Ik vrees dat dat wel iets te veel gevraagd is, ja. En Feyenoord gaat ook geen punten laten liggen denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gaat 't wéér zo'n avondje worden of is vragen om 'n puntje voor NAC in Enschede 'pushing it'?
Hoeft ook niet. Gewoon AZ en PSV gelijk en dan is het een prima avondjequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat wel iets te veel gevraagd is, ja. En Feyenoord gaat ook geen punten laten liggen denk ik.
Zeker waar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef Devz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon AZ en PSV gelijk en dan is het een prima avondje
Ik denk inderdaad dat ze het ons in Eindhoven en Alkmaar wel gunnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Marsenal het volgende:
Het is echt niet normaal, net alsof de andere top 6 teams het ook wel prima vinden als we kampioen worden, zo lekker zijn de uitslagen deze week.
5 want twentequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
Trololo, na morgenmiddag 6 punten los?
We kunnen ons een gelijkspel en een verliespartij tegen Twente veroorloven. Maargoed, morgen eerst winnen ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
Nog steeds hoeven we maar één eigen fout te maken en Twente kan ons voorbij.
Nee 2 foutenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
Nog steeds hoeven we maar één eigen fout te maken en Twente kan ons voorbij.
Hij doelt erop dat als we één fout maken, Twente ons voorbij kan in de onderlinge wedstrijd.quote:
Twente uit als we die winnen, anders tegen VVV thuis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef markvanrinsum het volgende:
wanneer verwachten jullie dat we kampioen worden ?
Als het maar niet de 29ste is, want dan gaat van der Laan de huldiging verbieden/uitstellen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef markvanrinsum het volgende:
VVV thuis zou mooi zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef markvanrinsum het volgende:
Nee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als we Twente verliezen en Vitesse gelijkspelen worden we kampioen.
Gaat niet gebeuren. Ik denk dat Twente nog wel wat dichterbij gaat komenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax morgen wint. En twente geen winst haalt.
Dan is het alleen maar afwachten wat AZ en FEY uithalen..
Volgende week:
AZ-VVV winst AZ
ADO-FEY gelijk
AJA-GRO winst Ajax
1 AJA 67
2 AZ 61
3 Fey 59
Dan in het gunstigste geval de 32e speelronde
TWE-AJA winst ajax
FEY-AZ gelijk
1 AJA 70
2 AZ 62
3 Feyenoord 60
Heb je gezien met wat voor brandhout wij het een groot deel van het seizoen moesten doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Thas het volgende:
Als AZ'er zeg ik, gefeliciteerd Ajax, verdiende kampioen. Beste allround selectie, met de spitsen van AZ of de verdedigers van PSV kan je gewoon geen kampioen worden. Ik weet zeker dat als we wel een niet-dramatische spits hadden gehad of PSV niet-dramatische verdediging had gehad, wij/zij kampioen waren geworden, maar ja, als RKC Ronaldo of Messi had maakten ze ook kans. Nu wel winnen van Twente graag zodat AZ nog 2de wordt
Na dit seizoen wel graag weer een paar Atoubas halen en bestuurlijke onrust veroorzaken SVP
Ja, ik ben me bewust van onder andere de blessures van Sigthorsson en Boerrigter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb je gezien met wat voor brandhout wij het een groot deel van het seizoen moesten doen?
Zijn Beerens en Holman slechter dan Ozbiliz en Ebecilio?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, ik ben me bewust van onder andere de blessures van Sigthorsson en Boerrigter.
Dan nog waren de standins daarvan kwalitatief beter, neem een Siem De Jong, neem een Bulykin (die met al die blessures zelfs nog op de bank zat), die zijn veel beter dan de spitsen van AZ en jullie hebben de beste centrale verdediger (Vertonghen) en rechtsback van de Eredivisie.
Vergeten dat vd. Wiel ook geblesseerd was? Niet dat v.Rhijn slecht isquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, ik ben me bewust van onder andere de blessures van Sigthorsson en Boerrigter.
Dan nog waren de standins daarvan kwalitatief beter, neem een Siem De Jong, neem een Bulykin (die met al die blessures zelfs nog op de bank zat), die zijn veel beter dan de spitsen van AZ en jullie hebben de beste centrale verdediger (Vertonghen) en rechtsback van de Eredivisie.
Vergeet Lukoki nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn Beerens en Holman slechter dan Ozbiliz en Ebecilio?
Inderdaad, grootste back-talent die we dit seizoen hebben gezien, dus tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef Zanussi het volgende:
[..]
Vergeten dat vd. Wiel ook geblesseerd was? Niet dat v.Rhijn slecht is
Ben het er mee eens dat dat geen niveau is, ik noemde vleugelspelers dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn Beerens en Holman slechter dan Ozbiliz en Ebecilio?
NAC is nog niet verzopen hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
Te vroeg gejuicht op z'n Mertens
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
Wil iemand die plaatjes van die clowns van PSV en die van "kanker weer 30 miljoen" hier voor mij posten?
Het is dan meestal ook degene met de beste spelers die kampioen wordt, dus op zich wel logisch jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Thas het volgende:
Als AZ'er zeg ik, gefeliciteerd Ajax, verdiende kampioen. Beste allround selectie, met de spitsen van AZ of de verdedigers van PSV kan je gewoon geen kampioen worden. Ik weet zeker dat als we wel een niet-dramatische spits hadden gehad of PSV niet-dramatische verdediging had gehad, wij/zij kampioen waren geworden, maar ja, als RKC Ronaldo of Messi had maakten ze ook kans. Nu wel winnen van Twente graag zodat AZ nog 2de wordt
Na dit seizoen wel graag weer een paar Atoubas halen en bestuurlijke onrust veroorzaken SVP
Ik denk dat het niet geniaal wordt, maar ook niet heel problematisch. 3-0 ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef Sickert het volgende:
Morgen een total walk over of een magere overwinning?
Winst staat wel vast tegen de Graafschap dat is wel zeker.
In de voetbalpoule heb ik 7-0 voorspeld.
Wat denken jullie?
ohja AZ![]()
Dan wel een heel laag en smal muurtjequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Tegen die betonnen muur van de graafschap? 2-0 of zo.
Dikke oostblokmuur met kogelgaten er inquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wel een heel laag en smal muurtje.
Maar met een open deur en raamkozijn zonder glas?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dikke oostblokmuur met kogelgaten er in
ONDERSCHAT DE GRAAFSCHAP NIET ZO VERDOMME. SUPERBOEREN JONGUH.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar met een open deur en raamkozijn zonder glas?
Zolang Poepon maar een toneelstukje instudeert samen met Vertonghen en Anita voor een gele kaart.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ONDERSCHAT DE GRAAFSCHAP NIET ZO VERDOMME. SUPERBOEREN JONGUH.
!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HEERLIJK MAN. GOD EN DE KNGB WOUDEN HET ZO
DE KONINKLIJK NEDERLANDSE GODENZONEN BOND
DE 31E SCHAAL KOMT IN DAT MUSEUMMM JAJAJAJAJA
Met dan nog 4(?) wedstrijden te gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
Bij winst morgen staan we dus gewoon 6 punten (door doelsaldo eigenlijk 7) voor op de nummer twee.
ja. Maar ronde 31 = GRO THUISquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef Burrito het volgende:
[..]
Met dan nog 4(?) wedstrijden te gaan
Als je thuis nota bene niet van dit De Graafschap weet te winnen kan je Ajax gewoon beter opheffen.quote:
twitter:Mannen_Humor twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 20:44:54McClaren, Cocu en Verbeek staan met de schaal bij de kassa, vraagt de kassière: "Is het een cadeautje?" reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
twitter:Mannen_Humor twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 20:44:54McClaren, Cocu en Verbeek staan met de schaal bij de kassa, vraagt de kassière: "Is het een cadeautje?" reageer retweet
Kk nou eens op met je lijstjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
Ajax 4-0 FC Groningen
ADO 0/1/2-0/1/2 Feyenoord
AZ 3-0 VVV
1 Ajax 67
2 AZ 61
3 Feyenoord 59
32e speelronde:
TWE - AJA 1-3
FEY - AZ 1-1
1 Ajax 70
2 AZ 62
3 Fey 60
EN DAN KAMPIONE
Gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Dat Ajax straks gwn 6(!) punten los staat
Ik moet altijd terug denken aan Sparta-thuisquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In een volle arena, in deze vorm, verliezen van de Graafschap?
Ach, Utrecht is wel de laatste club waar ik me mee bezig hou.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik wil geen 'anti-supporter' zijn, maar het seizoen zou wel helemaal compleet zijn als Utrecht eruit vliegt
heey schatquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, Utrecht is wel de laatste club waar ik me mee bezig hou.
Mja, twee keer winnen van Ajax en dan Ajax kampioen en Utrecht naar de Jupiler League.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, Utrecht is wel de laatste club waar ik me mee bezig hou.
Gaat niet gebeuren. Ajax zet de huidige lijn door door met 4-0 te winnen en de 0 te houden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef Wessiej het volgende:
zou wel komisch zijn, 0-3 worden afgedroogd door Tedje
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
Wil iemand die plaatjes van die clowns van PSV en die van "kanker weer 30 miljoen" hier voor mij posten?
Goed voor Ajax, financieel gezien dan. Die komen de voorronde nooit doorquote:
Financieel boeit het echt geen reet voor Ajax. Gaat prima bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, financieel gezien dan. Die komen de voorronde nooit door
geen idee, wat zou een mogelijke tegenstander kunnen zijn ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, financieel gezien dan. Die komen de voorronde nooit door
benfica, paok oid lijkt mequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef Outlined het volgende:
[..]
geen idee, wat zou een mogelijke tegenstander kunnen zijn ?
Extra geld is nooit weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Financieel boeit het echt geen reet voor Ajax. Gaat prima bij Ajax.
Laat gaan joh, geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef Outlined het volgende:
hoe zit het met hamlap? die heeft al 2 mln gekost dit seizoen terwijl als je hem gratis weg had laten gaan dit seizoen hij 0 gekost had
Koninginnenacht wordt e-pischquote:
het gaat om 6 - 2 = 4 miljoen, vind ik wel de moeite waardquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat gaan joh, geen aandacht aan besteden
Ach op sulejmani hebben we meer afgeschreven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Outlined het volgende:
[..]
het gaat om 6 - 2 = 4 miljoen, vind ik wel de moeite waard
Ninja editquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind het bijna jammer dat de kans heel groot is al kampioen te woreen tegen TwenteDie schaal moet in de ArenA tegen VVV!
heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach op sulejmani hebben we meer afgeschreven.
Ik zou er m'n bed er niet voor uit willen komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Outlined het volgende:
[..]
het gaat om 6 - 2 = 4 miljoen, vind ik wel de moeite waard
Lekker boeie hoe de rest van de ranglijst er uit ziet. Zolang Ajax maar eerste isquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
Op deze manier is het nieteens leuk meer om kampioen te wordenFeyenoord gaat nog tweede worden ook.
Ik bedoelde te zeggen; ik maak me niet druk om die paar miljoen van Mounir. 'Tis zonde, ja, maar deze zomer gewoon goedkoop lossen, je verlies pakken, en niet meer omkijken.quote:
Weer eens een traditionele top 3.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
Op deze manier is het nieteens leuk meer om kampioen te wordenFeyenoord gaat nog tweede worden ook.
Az ook niet. Enkel Ajax had nog een enigszins beschermde status (Psv wellicht ook)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Feye 2e = meer CL inkomsten.
Feye zal denk ik niet de vCL overleven.
Ook heeft heracles dan geen EL, wat ook beter is.
PSV ook ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az ook niet. Enkel Ajax had nog een enigszins beschermde status (Psv wellicht ook)
just in case. Kan ik me troosten met lachen om jouw maaltijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef honkeytonk het volgende:
Als we nu geen kampioen worden, dan eet ik mijn Uggs op.
Uggsquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef honkeytonk het volgende:
Als we nu geen kampioen worden, dan eet ik mijn Uggs op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |