Serieus? Wil je echt weten hoeveel verslagen ik heb gelezen, filmpjes heb bekeken, foto's bestudeerd, mythes heb geprobeerd te doorgronden en hoelang ik daar mee bezig ben geweest, of kun je gewoon van me aannemen dat ik weet dat Google bestaat?quote:
Serieus? Wil je echt weten hoeveel verslagen ik heb gelezen, filmpjes heb bekeken, foto's bestudeerd, mythes heb geprobeerd te doorgronden en hoelang ik daar mee bezig ben geweest, of kun je gewoon van me aannemen dat ik weet dat Google bestaat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Reisverslag + paaseiland op google intypen
Zo moeilijk is het niet.
Hoe groot schat jij het dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier iig een foto van de ingang van zo'n hut. Grootte kun je wel schatten:
http://www.tripadvisor.nl(...)o-Easter_Island.html
gewoon ff zoeken op paaseilands bouwbesluit, daar staat de minimum hoogte in.quote:
Ja, zeker voor specifieke informatie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:25 schreef ABombali het volgende:
Je wilt dus zeggen dat 1000 reisverslagen, filmpjes, videos niet voldoende zijn? En je hoopt dat een fok!er meer info kan geven dan 1000 reisverslagen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon ff zoeken op paaseilands bouwbesluit, daar staat de minimum hoogte in.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef Orealo het volgende:
Ik heb een collega die veel en vaak reist. Is bijna heel de wereld over geweest. Ik spreek hem dinsdag, ik zal eens vragen of hij er ooit is geweest en je vragen kan beantwoorden.
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef beerten het volgende:
Als ik moet schatten (ben er niet geweest)
Kijk een naar de graspolletjes. Dan schat ik die stenen op zo.n 25 a 50 cm
Totale diepte ene meter of 10
Breedte een meter of 3
Hoogte idem, een meter of 3
Dat gat vooraan grofweg 3x3 meter.
Dus je wilt zelf niet schatten hoeveel ongeveer, omdat je het liever wilt horen van iemand die er wel is geweest. Maar een FOK!ker die een schatting maakt is wel goed?quote:
quote:An accurate measurement of these remarkable structures gave the average height from floor to ceiling 4 feet 6 inches; thickness of walls, 4 feet to 10 inches; width of rooms, 4 feet 6 inches; length of rooms, 12 feet 9 inches; average size of door-ways, height 20 inches, width 19 inches. In making the survey of Orongo the houses were
Super!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo moeilijk is het niet hoor.
http://www.sacred-texts.com/pac/ei/ei35.htm
Alleen even omrekenen naar Europese afmetingen.
[..]
Dit wilde ik bijvoorbeeld weten. Ik geef toe dat ik weinig in het Engels heb gezocht. Bedankt!quote:The floors were the bare earth, and the interiors were damp and moldy from insufficient ventilation afforded by the single contracted opening.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Super!
[..]
Dit wilde ik bijvoorbeeld weten. Ik geef toe dat ik weinig in het Engels heb gezocht. Bedankt!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus je wilt zelf niet schatten hoeveel ongeveer, omdat je het liever wilt horen van iemand die er wel is geweest. Maar een FOK!ker die een schatting maakt is wel goed?
Dit riekt naar weer een huiswerktopic van een luie fokkertje.
Die link van J0kkebr0k is een goudmijntje. Ik moet even overschakelen op Engels, maar voorlopig kan ik weer verder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:47 schreef BrandX het volgende:
@Biancavia, mss in TRV nog proberen? Kan hem dan kicken voor je als je wil?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die link van J0kkebr0k is een goudmijntje. Ik moet even overschakelen op Engels, maar voorlopig kan ik weer verder.
Oh, jawel! Ik had jouw post nog niet gezien. Als je vragen zou willen beantwoorden, graag.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef k_man het volgende:
Ach, ik krijg niet de indruk dat TS nog echt behoefte heeft aan beantwoording vanv ragen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Biancavia het volgende:
Volgend schooljaar wordt het verhaal uitgegeven!
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
iig weet ik zeker dat Kevin Strootman er ooit is geweest...dit kan gewoon geen toeval zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |