quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]En bedankt weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je maar niet op de spoiler moeten klikken.quote:
Hij staat er zonder spoilertags.quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Had je maar niet op de spoiler moeten klikken.
Eigen schuld, dikke bult.
Heu?quote:
Dat een karakter meer uitgewerkt wordt betekent ook dat hij na een tijdje nog leeft, dat is op zich al genoeg spoiler.quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo groot is die spoiler trouwens echt niet hoor. Zegt niets over de inhoud van het verhaal, verraad geen plotwending... Alleen dat in het boek een karakter meer is uitgewerkt. Nou woohoo, verrassing!
En niet alleen na een tijdje, maar na lange tijd, want meerdere boeken. En verder snap ik ook wel dat in de boeken karakters meer uitgewerkt worden. Ik ben zelfs al in boek 1 begonnen inmiddels.quote:Op maandag 16 april 2012 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat een karakter meer uitgewerkt wordt betekent ook dat hij na een tijdje nog leeft, dat is op zich al genoeg spoiler.
Ja zeg, nu schrik ik telkens op als hij langs een mestvaalt loopt!quote:Op maandag 16 april 2012 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Seizoen twee bevat toch dingen uit boek twee en drie? Voor hetzelfde geld komt ie toch aan z'n eind nog. Of niet. Of wel. Of half. Of wordt er iets afgehakt. Of krijgt ie poep over zich heen.
Maar sommige seksscenes zijn wel wat extreem, dus wie weet hoe ver dat nog gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig hebben ze op de Iron Islands weinig live stock en akkers. Kleinere kans op een poepongeluk.
Tyrion vertelde aan Varys en Littlefinger een lulverhaal, dat ie Myrcella aan Robin Arryn en Theon Greyjoy wil uithuwelijken, en aan Pycelle vertelde ie de waarheid, dat Myrcella naar de Martells moet. Toen zei ie dus, vertel dit niet aan Cersei. En Cersei kwam erachter dat Myrcella naar de Martells moet, en dus weet Tyrion dat Pycelle het doorverteld heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Funzel het volgende:
Overigens wel slim wat Tyrion allemaal van plan was. Maareh, ik keek samen met iemand anders, dus heb niet alles precies gevolgd. Wat gebeurde er nou precies?
De waarheid? Dat bleek eigenlijk (nog) niet uit de serie, het leek gewoon alsof het alle 3 lulverhalen waren...quote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tyrion vertelde aan Varys en Littlefinger een lulverhaal, dat ie Myrcella aan Robin Arryn en Theon Greyjoy wil uithuwelijken, en aan Pycelle vertelde ie de waarheid, dat Myrcella naar de Martells moet. Toen zei ie dus, vertel dit niet aan Cersei. En Cersei kwam erachter dat Myrcella naar de Martells moet, en dus weet Tyrion dat Pycelle het doorverteld heeft.
Nee inderdaad, maar volgens mij bevestigde Tyrion het in de scene dat Cersei huilt? Ik moet het weer even terug kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De waarheid? Dat bleek eigenlijk (nog) niet uit de serie, het leek gewoon alsof het alle 3 lulverhalen waren...
Mja als het onzin zou zijn is het wel vrij cruel om het Cersei te laten geloven...quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar volgens mij bevestigde Tyrion het in de scene dat Cersei huilt? Ik moet het weer even terug kijken.
O, ik dacht dat Littlefinger wel iets zei in dat latere gesprek met Tyrion, over welk verhaal nu el echt was.quote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De waarheid? Dat bleek eigenlijk (nog) niet uit de serie, het leek gewoon alsof het alle 3 lulverhalen waren...
Dat is het inderdaad, hij wilde weten wie van de drie (Varys, Littlefinger of Pycelle) van Cersei is.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef Funzel het volgende:
Aha ik zie het. Maar waarom dit Tyrion dit? Ik snap het nut er niet zo van. Zodat hij kon zien wie te vertrouwen waren zeker?
Ja, Pycelle dus duidelijk niet aangezien hij het meteen doorvertelde aan Cersei. Littlefinger en Varys hielden het wél voor zichzelfquote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef Funzel het volgende:
Aha ik zie het. Maar waarom dit Tyrion dit? Ik snap het nut er niet zo van. Zodat hij kon zien wie te vertrouwen waren zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |