quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:50 schreef Happel het volgende:
Goedemorgen
Het is weer tijd om een stukje te gaan hardlopen. Toedels
quote:
Wat ga je voor werk doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:06 schreef TakAFCA het volgende:
Laatste weekend vrij volgend weekend eindelijk weer werk.
In de kaas. Bestellingen in de vrachtwagen doen op zo'n orderpicker enzo. Mooi 2 a 3 dagen per week.quote:
lekker vroeg op dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:25 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
In de kaas. Bestellingen in de vrachtwagen doen op zo'n orderpicker enzo. Mooi 2 a 3 dagen per week.
Proest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag winnen en we doen weer mee om de 2e plek misschien zelfs titel.
hmf, ben jij dit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
wordt eerst maar eens nuchterquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Esteban gelooft nog in titel en laat nummer 1 op zijn hoofd zetten
Esteban Alvarado heeft de hoop op de landstitel met AZ nog niet opgegeven. De Alkmaarders hebben drie punten minder dan Ajax en een minder doelsaldo dan de koploper, maar Esteban rekent erop dat dit verschil in de laatste vijf wedstrijden van het seizoen nog goedgemaakt kan worden. De Costa Ricaan heeft als teken van zijn zelfvertrouwen het nummer 1 in zijn haar laten scheren.
Volgens de keeper had het nummer niets te maken met zijn positie op doel en zijn rugnummer kan het ook al niet zijn, want dat is 34. Nee, met nog een paar duels te gaan gelooft Esteban nog in het winnen van de landstitel
Roy Beerens is van mening dat AZ de landstitel in ieder geval verdient: "We zijn dit jaar de best voetballende ploeg in de Eredivisie, en ik zie niet in waarom we dat niet kunnen volhouden tot het eind van het seizoen. Het zou heel onterecht zijn als het niet zou lukken om ons minimaal voor Europees voetbal te plaatsen", zei de aanvaller tegen Voetbal International.
nog gescoord?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, 6-2 gewonnen van een stelletje downies. Kan er mee door.
Dat is toch een lage uitslag in Korfbal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
in het g korfbal is dit hoog blijkbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een lage uitslag in Korfbal?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in het g korfbal is dit hoog blijkbaar
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
flikker op happel, je bent geen mod meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Happel het volgende:
Doe eens lief tegen onze puber in VBL jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 11:54:23 ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:54 schreef Geo4kant het volgende:
A422 jonge waar is het topic voor de 'Topper'van PSV - AZ.
A422 maakt zich druk om de korfbalfinale wat er aan komt en heeft eventjes geen tijd voor onzin topics als PSv-AzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Hij is waarschijnlijk z'n bijbel aan het bestuderen want morgen weer vooraan in de kerk, als je korfbalt hoort dat er wel bij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
A422 maakt zich druk om de korfbalfinale wat er aan komt en heeft eventjes geen tijd voor onzin topics als PSv-Az
Oke oke, ja dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nee man, ga avond diensten draaien van 4 tot 10.
Ben je voor het eerst positief is het weer niet goed hierquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
Randstad.quote:
Positief..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je voor het eerst positief is het weer niet goed hier
gedraag je hequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Happel het volgende:
Deze jongen gaat naar Rotterdam. Tot morgen.
Met wat?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Eindelijk terug.![]()
Niet huilen, heb 4 nachten amper geslapen. Na 4 biertjes voel je dat niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:41 schreef The_Groove het volgende:
4 uur geslapen vannacht en moet nog uit eten en daarna feesten...
Dan maar keihard muziek
HOI HOI HOI HOI HALLO KAPITEIN .. IK HEB JE GEMIST GROTE VRIEND WAT BEN IK BLIJ DAT JIJ ER WEER BENTquote:
Truequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet huilen, heb 4 nachten amper geslapen. Na 4 biertjes voel je dat niet meer.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOI HOI HOI HOI HALLO KAPITEIN .. IK HEB JE GEMIST GROTE VRIEND WAT BEN IK BLIJ DAT JIJ ER WEER BENT
tevezquote:
is toch mooi dit, uitgekotst en niet meer worden opgesteld en dan gewoon even 3 goaltjes makenquote:
ah kapiteintje heeft het nieuws gevolgd met die arme man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
lol, dit is echt bizar. Wist niet dat dit bestond.
Dit zat ook in het gemeente huis waar Sjaakie uit Flodder werktequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
lol, dit is echt bizar. Wist niet dat dit bestond.
Lees net ff AD.nl idd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah kapiteintje heeft het nieuws gevolgd met die arme man.
Dit pareltje staat ook op Ad.nlquote:
Ken niet veel kinderen van die leeftijd die zo goed ritme kunnen houden als dat kleintje hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
320.000 views al voorbijdit klinkt voor geen meter, ga het niet aanbidden.. ohja zo gaat dat tegenwoordig, vandaar dat Gers Pardoel talent van het jaar oid is.
Deze is eigenlijk nog knapper ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
320.000 views al voorbijdit klinkt voor geen meter, ga het niet aanbidden.. ohja zo gaat dat tegenwoordig, vandaar dat Gers Pardoel talent van het jaar oid is.
Ik ben niet jarig en geen 40quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgs onz ben je vandaag 40 geworden.
Gelfeliciteerd stevenmac26!
Elke muzikant begint met z'n kwijlende bek op een drumstel/xylofoon/gitaar te hengsten...quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
KUT MUZIEK! Ongeinspireerde bagger!
Dat niet met muziek maken te maken heeft.
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Heb je niet de ukelele video gezien die ik poste?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Elke muzikant begint met z'n kwijlende bek op een drumstel/xylofoon/gitaar te hengsten...
Vertel mij is oh grote Geo4kant wat is dan wel muziek uit het hart
Wat is dit voor nazikampquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk nog knapper ook.
't zal vast knap zijn, maar ik kan 't niet zo bijzonder vinden ondanks dat ik zelf gitaar speel en weet hoe lastig 't eigenlijk is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je niet de ukelele video gezien die ik poste?
verder zit ik maar wat te trollen, hoe kan zo'n jochie met die leeftijd nu ook rammstein na doen.. daar heeft hij de stem lange na nog niet voor.
Ben jij er zo een die indruk wil maken op meiden en dan alleen de refreintjes of het begin kan spelen en dan ophoudt .. lacht, wat 'cools zegt' en dan weer het begin van een ander nummer gaat spelen etc?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zal vast knap zijn, maar ik kan 't niet zo bijzonder vinden ondanks dat ik zelf gitaar speel en weet hoe lastig 't eigenlijk is.
Dat weet ik ook wel beste manquote:
Dit wil ik op mijn begrafenis.quote:
'Zo een'?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die indruk wil maken op meiden en dan alleen de refreintjes of het begin kan spelen en dan ophoudt .. lacht, wat 'cools zegt' en dan weer het begin van een ander nummer gaat spelen etc?![]()
Ja, die figuren ken je toch wel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Zo een'?Ik speel gewoon omdat ik het zelf leuk vind. Ik speel echt bijna nooit wat voor anderen.
Ehm ja, maar dat is sowieso 9 van de 10 keer hoe het gaat als je aan het lullen bent met vrienden. Of ga jij dan een gitaarpartij van 5 minuten spelen terwijl iedereen met open mond naar je moet kijken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, die figuren ken je toch wel?
En was maar een vraag
NIks mis mee. Of op 't strand in je eentje. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Jij zit zeker ook te tokkelen in het park op een zomerdag he, ouwe hippie.
Iedereen die gitaar speelt is hippie?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen die gitaar speelt is hippie?![]()
Maar om op je vraag in te gaan: Ja en ik heb ook dreadlocks en gebruik geen deo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://whyweprotest.net/asset-proxy/11113228dd94fabe2ef75a2e0f894b434bd47515/687474703a2f2f693136302e70686f746f6275636b65742e636f6d2f616c62756d732f743139332f736f6c69646f63656c6f742f636172746d616e2e6a7067/http://i160.photobucket.c(...)rtman.jpg]afbeelding[/url] ]
Of gelijkspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nog ander half uur.. ben benieuwdzul je zien dat ze nu weer winnen omdat het thuis is ,maarja ze kunnen net zo goed weer brassen en verliezen.
Kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gelijkspelen.Tot zover de voorspellingen.
Hey man. Alles ok? De boel nog onder controle kunnen houden of zijn er nog mooie relletjes geweest?quote:
Er zijn geen relletjes meer geweest. Eigenlijk heb je niks gemist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey man. Alles ok? De boel nog onder controle kunnen houden of zijn er nog mooie relletjes geweest?
Serieus? Waar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Italiaanse speler dood gegaan op 't veld.
quote:De Italiaanse voetballer Piermario Morosini is vandaag overleden nadat hij tijdens een uitwedstrijd van zijn club Livorno tegen Pescara in elkaar was gezakt. Daarna werd bekend gemaakt dat alle wedstrijden in de Serie A en B dit weekeinde zijn afgelast.
Livorno stond met 2-0 voor toen Morosini in in de 31ste minuut neerviel. De 25-jarige middenvelder werd direct op het veld gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht. Onderweg daar naartoe zou hij zijn overleden.
Het duel tussen Pescara en Livorno in de Italiaanse Serie B werd gestaakt. Later werd bekend gemaakt dat ook de overige wedstrijden dit weekeinde niet zullen worden gespeeld.
Morosini was een voormalig Italiaans jeugdinternational en stond officieel onder contract bij Udinese, dat hem dit seizoen had uitgeleend aan Livorno.
Goed man, het programma was véél te druk. Van 9 uur 's ochtends tot 6 uur presentaties e.d. bij moeten wonen. Ook overal te laat aankomen enzo, gewoon slecht geregeld. 's Avonds gewoon hardcore gegaan en in de meest foute tenten terechtgekomen in de rosse buurt daar enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn geen relletjes meer geweest. Eigenlijk heb je niks gemist.
Hoe was je vakantie?
Presentaties? Ben je naar zo'n TimeShare achtige bungalow geweest of wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed man, het programma was véél te druk. Van 9 uur 's ochtends tot 6 uur presentaties e.d. bij moeten wonen. Ook overal te laat aankomen enzo, gewoon slecht geregeld. 's Avonds gewoon hardcore gegaan en in de meest foute tenten terechtgekomen in de rosse buurt daar enzo.Kortom:
Inderdaad.. verbaasd me dat het juist dat het niet een keer in de Eredivisie is gebeurd oid 'iets dichter bij huis' .quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Triest nieuws btw. Maargoed, het is ook statistisch gezien niet meer dan logisch dat we dit af en toe eens meemaken in een hogere competitie. Desalniettemin zonde voor de familie van die man.
Wel regelmatig spelers die uit de roulatie zijn wegens hartritmestoornissen. Wellicht wordt er in Nederland meer op getest al heb je met bijv. Sno natuurlijk wel voorbeelden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Presentaties? Ben je naar zo'n TimeShare achtige bungalow geweest of wat?Zo klinkt het, zal wel iets totaal anders zijn..
[..]
Inderdaad.. verbaasd me dat het juist dat het niet een keer in de Eredivisie is gebeurd oid 'iets dichter bij huis' .
quote:Buiten het ziekenhuis krijgen in Nederland 300 mensen per week een hartstilstand. Wist u dat? Hieronder staan nog meer feiten over hartstilstand op een rijtje.
Plotselinge hartstilstand buiten het ziekenhuis overkomt 1 op de 1000 inwoners.
Voor Nederland betekent dit:
15.000 à 16.000 slachtoffers per jaar
300 slachtoffers per week
Geen idee wat TimeShare is, maar we zijn gewoon naar de VN gebouwen zelf geweest om daar presentaties van diplomaten te krijgen. Tasjes door de beveilging, metaaldetectortjes, armed guards etc.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Presentaties? Ben je naar zo'n TimeShare achtige bungalow geweest of wat?Zo klinkt het, zal wel iets totaal anders zijn..
[..]
Inderdaad.. verbaasd me dat het juist dat het niet een keer in de Eredivisie is gebeurd oid 'iets dichter bij huis' .
Ah okquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee wat TimeShare is, maar we zijn gewoon naar de VN gebouwen zelf geweest om daar presentaties van diplomaten te krijgen. Tasjes door de beveilging, metaaldetectortjes, armed guards etc.
Heb je je lolbroek aan vandaag?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah ok![]()
TimeShare zie je altijd in Amerikaanse comedies zoals KoQ e.d. , van die 'gratis vakanties' als je presentaties bij woont.. ik weet ook niet hoe het zit precies, maar dit klonk ook zoiets
Ja en me grapjas en fopsokken ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je je lolbroek aan vandaag?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
JOOOOOOOOOHN GUIDETTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJOOOOOOOOOHN GUIDETTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
JOOOOOOOOOHN GUIDETTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mede door Esteban.. maarja ik had echt verwacht dat ze naar 1-3 gingen.. nadat Elm eruit ging ging het wel minder.. terwijl PSV tot die 70e minuut ook niet veel liet zien.. Misschien wachtte AZ teveel af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe heeft AZ dit ooit weg kunnen geven.. Ongelofelijk.
Ik moet straks eens naar beneden gaan, daar heb ik de overige wedstrijden op papier..quote:
Gewoon 2 blunders oprij ook bij de derdequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge die Estebandie heeft PSV 2 goals gegeven.. prutser.
Publiek was weer stil jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
je hoort die boeren ook alleen als de scheids in hun ogen niet geweldig is
ja ze begonnen leuk, alleen waarom zijn de psv spelers zo "agressief"? Ik dacht het is alleen ola maar ik zie ook een strootmannetje zich als een debiel gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Publiek was weer stil jamaarja, die zijn ook gewoon teleurgesteld na RKC, al begon PSV gewoon goed.
nee ik ook niet. Maar die mensen in het publiek wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef Muto het volgende:
Kuipers anders geen rare dingen zien doen hoor.
Strootman moet gewoon zijn teringbek is een keer houden.
Frustratie van hun onkunde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ze begonnen leuk, alleen waarom zijn de psv spelers zo "agressief"? Ik dacht het is alleen ola maar ik zie ook een strootmannetje zich als een debiel gedragen
Op Derijck geen hands na dan. Vond hem ook goed fluiten voornamelijk hoe hij omging met die halve schwalbes van PSV.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef Muto het volgende:
Kuipers anders geen rare dingen zien doen hoor.
Strootman moet gewoon zijn teringbek is een keer houden.
Dercijck had toch ook een terug speel bal op Tyton?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Derijck geen hands na dan. Vond hem ook goed fluiten voornamelijk hoe hij omging met die halve schwalbes van PSV.
Ben jij dat Rutten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dercijck had toch ook een terug speel bal op Tyton?
Verrekte mongool dat het is..
Nee, beledig mij niet kutkindquote:
Omdat hij echt vol op die gast in rent .. en die kerel slaat hardquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom gaat hij daardoor KO?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
WIR SIND DIE BESTE VON HOLLAND!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]JAAAAAA!!! WE ZIJN ALWEER DE BESTE!!!
hoi.
En als dat er niet inzit wil ik in de 93e minuut een 1-0 winst.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen.
Laat het 7-0 worden, plz ajax god
Mooi filmpjequote:
Wel naar je zin gehad?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat van vanavond?
Hoi trouwens.
Veel te veel gedronken weer vandaag.
Dat was vandaag ja, is afgelopen, dit is dan een spoiler voor jequote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat van vanavond?
Hoi trouwens.
Veel te veel gedronken weer vandaag.
Altijd.quote:
Lul.quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was vandaag ja, is afgelopen, dit is dan een spoiler voor jesorry.
Mooi mooi.quote:
Het zal ook eens nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Weer pingel barca, onterecht, echt kk scheids daar in la liga, kk scheel, echt omgekocht. FFS.
Was nog een cadeautje ook al beweren Barzelona fans iets andersquote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Had Barca -1.. goffedomme combo verneukt
Hahaquote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Na drie weken werken miljonairHet is toch wat.
Jazeker. Al valt het weer rauw op m'n dak om alleen te zijn. Was echt een leuke week. Kapot van het lachen elke dag.quote:Op zondag 15 april 2012 01:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je weer terug? In NL bedoel ik dan
Yes I know the feelingquote:Op zondag 15 april 2012 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker. Al valt het weer rauw op m'n dak om alleen te zijn. Was echt een leuke week. Kapot van het lachen elke dag.
quote:
Komt allemaal wel goed man (cliché maar al te waar)quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja...'t is ook in principe net uit met m'n ex. Gewoon lastig om weer de realiteit onder ogen te moeten komen.Hopen op die jackpot dan maar dat ik de rest van m'n leven leuke dingen kan blijven reizen.
Dat is wel 't plan he.quote:Op zondag 15 april 2012 01:59 schreef Grifte het volgende:
Neem je weer seizoenskaart volgend jaar Kapeintje?
Ja, dat weet ik ook wel. Nu moet 't nog zo voelen.quote:Op zondag 15 april 2012 02:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed man (cliché maar al te waar)
Kom gezellig op z4 met Happel en HMF, kan je ook nog wat vrienden makkelijk meenemen op losse kaartenquote:Op zondag 15 april 2012 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel 't plan he.Beetje aan 't kijken welke vakken de moeite zijn en beschikbaar.
Lijkt me een goed plan. Kun je daar gewoon een SCC'tje aanvragen zonder problemen?quote:Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kom gezellig op z4 met Happel en HMF, kan je ook nog wat vrienden makkelijk meenemen op losse kaarten
Weet ik niet zo goed eerlijk gezegd, gewoon proberen met z3 als backup, gewoon gaan staan waar je wil dan.quote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Kun je daar gewoon een SCC'tje aanvragen zonder problemen?
Ok, zal ff kijken. Vraag 't wel aan HMF als ik 'm zie.quote:Op zondag 15 april 2012 02:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed eerlijk gezegd, gewoon proberen met z3 als backup, gewoon gaan staan waar je wil dan.
Ok nice, kunnen we een hele fok-enclave daar beginnenquote:Op zondag 15 april 2012 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zal ff kijken. Vraag 't wel aan HMF als ik 'm zie.
Ik dacht 3quote:Op zondag 15 april 2012 02:31 schreef Anonymousz het volgende:
een vraag
hoeveel nederlandse clubs mogen naar de EL?
4 toch
Dit seizoen waren het er toch maar 3? AZ, PSV en Twentequote:Op zondag 15 april 2012 02:34 schreef Grifte het volgende:
1 cl, 1 vcl, 4 el, en wie weet nog 1 via fair play
Vroeger had je toch ook 2-4 + nog 1 intertoto plek toch
Adoquote:Op zondag 15 april 2012 02:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen waren het er toch maar 3? AZ, PSV en Twente
Vriend had kaartjes voor die thuiswedstrijdquote:
Laat de_kromme het niet horenquote:Op zondag 15 april 2012 02:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vriend had kaartjes voor die thuiswedstrijd
Wat een zaadpot, wat een zaadstadion en wat een zaad volk
(Sorry ADO fans)
Die Cyprioten waren echt niet goed hoorquote:Op zondag 15 april 2012 02:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat de_kromme het niet horen![]()
Maarja dat was wel bagger ja, ADO in Europa, al had Grunn er waarschijnlijk ook niet veel meer van gebakken.
0 - 2quote:Op zondag 15 april 2012 09:43 schreef honkeytonk het volgende:
Vandaag wil ik weer genieten van het spel van Ajax![]()
Ik zeg 7-0
Grafschap speelt met haar b-elftal.quote:
Joh is een kansloze zaak, dat weet elke voetbalkenner. Toch leuk om ajaciedjes even te laten tilten.quote:
Poepon en de Leeuw staan waarschijnlijk niet in de basis. Die gozer wil ook Wormgoor, Saeijs en nog zo'n vlegel rust gevenquote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ze hebben het Twente en AZ nog redelijk lastig weten te maken
Was sinds tijden weer eens een bazenracequote:Op zondag 15 april 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou kijken.. Sinds de V10 eruit is ben ik ermee gekapt.
quote:De Graafschap neemt het zondag op tegen Ajax en trainer Richard Roelofsen geeft enkele spelers waarschijnlijk rust. Donderdag won De Graafschap met 3-0 in eigen huis van FC Utrecht en droeg de laatste plek in de Eredivisie over aan Excelsior. Roelofsen zag echter dat enkele spelers op hun tenen liepen.
"Misschien moeten we wel noodgedwongen kiezen voor andere jongens. Maar het is zeker iets waar we rekening mee moeten houden. We moeten de belasting goed in de gaten houden. Natuurlijk was de wedstrijd tegen Utrecht deze week prioriteit. Je reist door het goede resultaat met minder druk naar Amsterdam", vertelde Roelofsen op de officiële website van De Graafschap.
De kans is groot dat Vito Wormgoor, Yuri Rose en Jan-Paul Saeijs niet spelen. Ze trainden vrijdag ook niet met de groep mee. "Zij trainen binnen; zijn twijfelgevallen voor zondag. Ze hebben wat tikkies gehad. Het is afwachten hoe dat gaat. We spelen natuurlijk wel twee wedstrijden in vier dagen. Daardoor hebben ze minder tijd om te herstellen."
Verder kiest Roelofsen voorin mogelijk voor de snelle spelers Ziguy Badibanga en Nenad Sreckovic. De spitsen die de laatste weken in de basis stonden, Rydell Poepon en Michael de Leeuw, speelden dit seizoen al veel duels en Roelofsen denkt er serieus over na om hen rust te geven.
Badibanga is weer terug in de selectie nadat hij enkele weken uit de selectie was gezet door Roelofsen, die de taken overnam van de ontslagen Andries Ulderink. Roelofsen switchte van een 4-3-3 systeem naar een 4-4-2 systeem en dit ging ten koste van Badibanga, gehuurd van RSC Anderlecht, en Sreckovic. Badibanga werd direct uit de selectie gezet omdat hij niet goed trainde. De rappe aanvaller traint de laatste tijd echter weer uitstekend.
Tsja, heel frapant.quote:Op zondag 15 april 2012 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze worden gewoon het kampioenschap geschonken.
Gast komend jaar rijden ze met motors die minder vermogen hebben dan mijn motor heeft, PK/kilo verhouding.quote:Op zondag 15 april 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was sinds tijden weer eens een bazenrace
Fey gaat alles winnen vanaf nu. Ajax 1, Fey 2. De twee mooiste clubs van Nederland Europa inquote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als volgende week Feyenoord punten verspeelt bij ADO weet ik het ook niet meer. En als Ajax dan wint bij Twente en Fey-AZ gelijk wordt kan het feest gevierd worden
Het is een beetje lullig dat die wedstrijd van Fey-AZ tegelijk met Twe-Ajax is want dan ben je om kampioen te worden die dag afhankelijk van de restquote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als volgende week Feyenoord punten verspeelt bij ADO weet ik het ook niet meer. En als Ajax dan wint bij Twente en Fey-AZ gelijk wordt kan het feest gevierd worden
Tsja.. Er zat zelfs een kneusje in het ADO-Topic: zullen we expres feyenoord laten winnen zodat Ajax nog niet kampioen wordtquote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fey gaat alles winnen vanaf nu. Ajax 1, Fey 2. De twee mooiste clubs van Nederland Europa in
ADOquote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja.. Er zat zelfs een kneusje in het ADO-Topic: zullen we expres feyenoord laten winnen zodat Ajax nog niet kampioen wordt![]()
Die dag is dan:quote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is een beetje lullig dat die wedstrijd van Fey-AZ tegelijk met Twe-Ajax is want dan ben je om kampioen te worden die dag afhankelijk van de rest
Ik snap het probleem niet?quote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dag is dan:
12:30 ROD - PSV
14:30 FEY - AZ & TWE - AJA
16:30 NEC - RKC
Ik had het eerder zo gedaan:
14:30 FEY - AZ en NEC - RKC
16:30 TWE - AJA
Nee. Ajax speelt het liefst op zondag. Vaak speelden ze op zaterdag in de eerste helft van het seizoen vanwege CL. Zal het komende seizoen ook wel weer gebeurenquote:Op zondag 15 april 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Moet Ajax nog op een zaterdag spelen? Hoe lullig is het als je op de zondag kampioen wordt dan, door ándere teams die verliezen.. Dat lijkt me best zuigen, geen feest in het stadion.
Ik vind al die uit-de-grond-springende-paddestoelen-zogenaamd-Ajacieden verschrikkelijk. Maar de 'ekten' gun ik het wel hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, heel Nederland zal er dit jaar mee moeten leven. Ik vind dat gejank van sommige paardenneukers zo vreselijk van: laten we expres verliezen zodat Ajax niet kampioen wordt gr gr.
Vre-se-lijk.
Ja, dat vind ik ook vreselijk. Vorig jaar was dat ook na AJA-TWE. Maar toen on het me weinig schelenquote:Op zondag 15 april 2012 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind al die uit-de-grond-springende-paddestoelen-zogenaamd-Ajacieden verschrikkelijk. Maar de 'ekten' gun ik het wel hoor..
Sowieso, 100 keer liever Ajax dan Twente / PSV.
Ach ja. Leuker is het om zelf kampioen te worden terwijl je speelt dan dat je voor je wedstrijd al kampioen bent.quote:Op zondag 15 april 2012 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De neutrale kijker en zelfs ik heb liever dat deze 2 bazenpartijen niet beiden om 14:30 zijn
Zeker, vooral omdat ik nogal ver van Amsterdam woon maar er wel bij wil zijn, zal ik waarschijnlijk 4 treinkaartjes moeten kopenquote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dag is dan:
14:30 FEY - AZ & TWE - AJA
16:30 NEC - RKC
Ik had het eerder zo gedaan:
14:30 FEY - AZ en NEC - RKC
16:30 TWE - AJA
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Moet Ajax nog op een zaterdag spelen? Hoe lullig is het als je op de zondag kampioen wordt dan, door ándere teams die verliezen.. Dat lijkt me best zuigen, geen feest in het stadion.
Koop gewoon weekendkaarten?quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat ik nogal ver van Amsterdam woon maar er wel bij wil zijn, zal ik waarschijnlijk 4 treinkaartjes moeten kopenDe eerste 2 voor 29 april, en als ze dan geen kampioen worden nog 2 voor de wedstrijd waarin ze wél kampioen worden
Filmpje?quote:Op zondag 15 april 2012 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat Moisander gisteren moest huilen.
Oh jonge toch. Misschien nog even een paar extra miljoenen vragen bij gemeente Eindhoven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een ex jood die Ajax helpt door te scoren
quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
Lekker wakker worden met tt819
Subsidieclubje vijfde
lol.. dat is helemaal niet nodigquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh jonge toch. Misschien nog even een paar extra miljoenen vragen bij gemeente Eindhoven.
GISTER WEL EEN TOPPER GEWONNEN JONGEquote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
Lekker wakker worden met tt819
Subsidieclubje vijfde
Alles heej is RKCquote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GISTER WEL EEN TOPPER GEWONNEN JONGE![]()
In mijn omgeving "Ja, dit geeft wel zelfvertrouwen.. dit kan ze wel een opkikker geven"quote:
Als hij nou zei 'Omdat PSV thuis bijna alles wint' ..quote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer: 'Joaaaahh, PSV - AZ. Je verwacht dat PSV gaat winnen, omdat PSV moet winnen.'![]()
Welk genre staat je hoofd naar?quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Saai, saaie wedstrijden.. zit te denken om filmpje te kijken maar ik weet niks leuks
Man. United - Aston Villa maar eens gaan bekijkenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Saai, saaie wedstrijden.. zit te denken om filmpje te kijken maar ik weet niks leuks
Bedankt voor de tip, zet ik dat nog maar even aan, ondertussen even weer verder met Feyenoord op FMquote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Man. United - Aston Villa maar eens gaan bekijken
Ze mogen volgend jaar wel wat aan de progamering doen.. Gisteren alle leuke wedstrijden en vandaag alleen maar pure bagger..quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
lekker amstel gold race kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze mogen volgend jaar wel wat aan de progamering doen.. Gisteren alle leuke wedstrijden en vandaag alleen maar pure bagger..
Had ik ook gelezen., ik begrijp dat gezeik nooit op neutrale plaatsen in Nederland.,quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
Mikey, Gé zijt zeker ook den motorried'n'de oeligen?
Iedereen. Zie FEIJENOORDtopic. PSVers.![]()
Roep gewoon watquote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:
Je houdt van comedy/actie toch? Dat zijn zo'n beetje de enige genres die ik geen bal aan vind..
Rocknrollaquote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Roep gewoon watandere toffe films mag ook gaf alleen me voorkeur voor dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |