abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110309923
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen, dit wijf bezit het niet.
Jawel hoor maar jezelf opstellen als slachtoffer in een topic, zeggen dat je je pesters iets aan wil doen en jezelf verschuilen voor van alles heeft echt geen zin. Zo kom je niet verder.
pi_110309997
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
Dit dus. Het is een feit dat je dingen achter je moet laten, naar voren moet kijken en dingen moet ondernemen en simpelweg niet moet gaan klagen over iets wat jaren geleden is gebeurd; het is nou eenmaal gebeurd en het is niet terug te draaien. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf met het zielig doen. Het is jouw leven. Maar goed, dat iemand die uitspraak al als erg ervaart zegt meer iets over die persoon imo.
Ik klaag helemaal nergens over. Ik heb een beschrijving opgesteld van mijn ervaringen, gevoelens en zaken waar ik hedendaags nog "last" van heb. Mijn sociaal isolement is een direct gevolg van hoe mensen mij in het verleden behandeld hebben. Dan kan je lullen van "ja maar dan moet je ook iets gaan doen!", maar als je echt iets dergelijks zegt dan ben je gewoon stekeblind, want in R&P heb ik al verteld dat ik bezig ben met een nieuwe sport, vrijwilligerswerk, etc, etc. Verder heb ik in een ander topic heel duidelijk neergezet dat je me niet zielig moet vinden, geen medelijden met me moet hebben en me helemaal niet moet gaan knuffelen als je me ziet. Ik wil gewoon *normaal* behandeld worden (om even één van jouw termen te gebruiken). Jij hebt moeite om *normaal* tegen me te doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110310069
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jij bent een gewoon een soort persoon die flink gaat lopen schreeuwen, fucken en raar doen tijdens een begrafenis. Jij houdt gewoon geen rekening met gevoelens van mensen.
:N :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik klaag helemaal nergens over. Ik heb een beschrijving opgesteld van mijn ervaringen, gevoelens en zaken waar ik hedendaags nog "last" van heb. Mijn sociaal isolement is een direct gevolg van hoe mensen mij in het verleden behandeld hebben. Dan kan je lullen van "ja maar dan moet je ook iets gaan doen!", maar als je echt iets dergelijks zegt dan ben je gewoon stekeblind, want in R&P heb ik al verteld dat ik bezig ben met een nieuwe sport, vrijwilligerswerk, etc, etc. Verder heb ik in een ander topic heel duidelijk neergezet dat je me niet zielig moet vinden, geen medelijden met me moet hebben en me helemaal niet moet gaan knuffelen als je me ziet. Ik wil gewoon *normaal* behandeld worden (om even één van jouw termen te gebruiken). Jij hebt moeite om *normaal* tegen me te doen.
Alles zie je meteen als een persoonlijke (negatieve) aanval. Raar vind ik. Ik wéét dat jij hebt gezegd dat je je pesters iets aan wil doen :N en nog steeds wegloopt voor allerlei dingen. Jij voelt je blijkbaar erg aangesproken op de uitspraken dat je iets moet ondernemen om verder te komen in het leven. Jammer dat je het meteen als negatief ziet zodra iemand niet op de kusjekroel 'oh wat zielig' manier reageert. En kijk naar de verdere posts en je ziet dat meerdere mensen het met me eens zijn in het topic.
pi_110310156
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als mensen het lang genoeg blijven herhalen dan krijg je die status vanzelf aangemeten ja... Beter stop je met vooroordelen. ;)
Nja, dat kneus was mss ook niet helemaal eerlijk, ken ik je niet goed genoeg voor. Maar die keren dat ik je wel heb langs zien komen in een topic kwam je tamelijk onzeker en naief over. Aan de andere kant wel probs dat je je openstelt op een forum waarbij mensen erop uit zijn je al bij voorbaat af te blaffen en de zoveelste zogenaamde hosselbaas weer hoog van de toren blaast.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik hossel nog geen privéfoto, cybersex0r of date via FOK :') _O-
Oh, gelukkig maar FOK!-hosselaars zijn toch altijd een tikkeltje sneu. Een tikkeltje maar natuurlijk. :')
pi_110310655
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:00 schreef Cher- het volgende:
Alles zie je meteen als een persoonlijke (negatieve) aanval. Raar vind ik. Ik wéét dat jij hebt gezegd dat je je pesters iets aan wil doen :N en nog steeds wegloopt voor allerlei dingen. Jij voelt je blijkbaar erg aangesproken op de uitspraken dat je iets moet ondernemen om verder te komen in het leven. Jammer dat je het meteen als negatief ziet zodra iemand niet op de kusjekroel 'oh wat zielig' manier reageert. En kijk naar de verdere posts en je ziet dat meerdere mensen het met me eens zijn in het topic.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks heb gezegd over mijn pesters. Ik heb wel een aantal keer heel nadrukkelijk gezegd dat ik ze niet meer weer hoef te zien. Ik heb misschien een keer gezegd dat ik ze een rotschop wilde geven, maar dan natuurlijk in de trend van "dat ze mogen ophoepelen". Ik ga ze natuurlijk niet echt fysiek aanvallen.
Als je nou gezegd had: "Hey, ik vind het wel zielig voor je. Heb je eens overwogen om contact op te nemen met een psycholoog?", dan had ik nooit een dergelijke felle reactie gepost. Dan bleef ik gewoon correct. Op de manier hoe je werkelijk postte zag ik je gewoon direct als een trol. Je moet gewoon iets neutraler uit de hoek komen in plaats van " :') :') :') Ah wat ben je toch een zielig jongetje" zitten posten. Zie je nou het verschil???
Als je nou ook gewoon op de correcte manier gevraagd had: "Schoot de gedachte wel eens door je hoofd dat het wel eens je eigen schuld kon zijn?", dan had ik gezegd van: "Ja, vroeger was ik een echte sukkel, maar destijds realiseerde ik me dat niet (goed). Ik ben eigenlijk nog steeds beetje een sukkel zonder een leven."
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110311476
Ts, ik snap je wel, maar mensen hebben nou eenmaal vaak moeite om een andere mening te respecteren. En dan druipt dan ook het cynisme van af.
pi_110311490
edit
pi_110311524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
cher O+ O+ O+
O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef remi1986 het volgende:

[..]

O+ O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb TS ook meermaals naief genoemd en toch vind ik haar lief en leuk. Tot zo ver mijn terechte reactie.
O+ O+ O+
pi_110311763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks heb gezegd over mijn pesters. Ik heb wel een aantal keer heel nadrukkelijk gezegd dat ik ze niet meer weer hoef te zien. Ik heb misschien een keer gezegd dat ik ze een rotschop wilde geven, maar dan natuurlijk in de trend van "dat ze mogen ophoepelen". Ik ga ze natuurlijk niet echt fysiek aanvallen.
Als je nou gezegd had: "Hey, ik vind het wel zielig voor je. Heb je eens overwogen om contact op te nemen met een psycholoog?", dan had ik nooit een dergelijke felle reactie gepost. Dan bleef ik gewoon correct. Op de manier hoe je werkelijk postte zag ik je gewoon direct als een trol. Je moet gewoon iets neutraler uit de hoek komen in plaats van " :') :') :') Ah wat ben je toch een zielig jongetje" zitten posten. Zie je nou het verschil???
Als je nou ook gewoon op de correcte manier gevraagd had: "Schoot de gedachte wel eens door je hoofd dat het wel eens je eigen schuld kon zijn?", dan had ik gezegd van: "Ja, vroeger was ik een echte sukkel, maar destijds realiseerde ik me dat niet (goed). Ik ben eigenlijk nog steeds beetje een sukkel zonder een leven."
Het feit dat je op dergelijke reacties zo fel reageert, geeft aan dat je nog een lange weg te gaan hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:11:55 #154
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110311830
Geinig. Punten in de OP kloppen wel, als “troll” niet werkt komen de persoonlijke aanvallen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_110312304
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef Fascination het volgende:
Het feit dat je op dergelijke reacties zo fel reageert, geeft aan dat je nog een lange weg te gaan hebt.
Daar heb je helemaal gelijk in. Je zult nooit van mij horen zeggen dat ik 100% in orde ben. Ik ben ook nog gewoon een klapmongool.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:30:58 #156
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_110312350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Je zult nooit van mij horen zeggen dat ik 100% in orde ben. Ik ben ook nog gewoon een klapmongool.
Jammer dat je zulke dingen over jezelf zegt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_110312399
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Jammer dat je zulke dingen over jezelf zegt.
Hoezo? Als hij weet van zichzelf dat hij niet 100% in orde is, is het juist mooi dat hij 't van zichzelf weet lijkt me. Alleen het klapmongool-gedeelte had niet gehoeven, dat is wel jammer.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:34:01 #158
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_110312418
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:

[..]

Hoezo? Als hij weet van zichzelf dat hij niet 100% in orde is, is het juist mooi dat hij 't van zichzelf weet lijkt me. Alleen het klapmongool-gedeelte had niet gehoeven, dat is wel jammer.
Ik doel op dat laatste ja.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_110312425
quote:

[..]

Ik zeg het tenminste. Jij zult nooit toegeven dat je ergens last van hebt.
pi_110312431
quote:

[..]

Meh, ook al spoor je niet helemaal, moet je altijd overtuigd zijn van je eigen kwaliteiten waarover je wel bezit, me dunkt. Anders bereik je nooit wat.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:34:42 #161
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110312438
100% bestaan zulke mensen?
pi_110312470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Meh, ook al spoor je niet helemaal, moet je altijd overtuigd zijn van je eigen kwaliteiten waarover je wel bezit, me dunkt. Anders bereik je nooit wat.
Klopt, ik hoop dat hij zich daar dan bewust van is. ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zeg het tenminste. Jij zult nooit toegeven dat je ergens last van hebt.
Jawel hoor, mocht dat zo zijn, kom ik daar wel voor uit. ^O^
pi_110312527
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef Cher- het volgende:

[..]

Klopt, ik hoop dat hij zich daar dan bewust van is. ^O^
Dat hoef je niet te hopen. Ik weet het wel zeker. Ik ben bijna klaar met mijn RuG Master.

quote:
Jawel hoor, mocht dat zo zijn, kom ik daar wel voor uit. ^O^
Ik geloof je niet.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:38:38 #164
351780 Piye
King of Kush
pi_110312550
Terechte klacht TS. Je kan hier niet eens zeggen dat 12-jarige meisjes ook best van seks houden zonder voor troll uitgemaakt te worden. :{w
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110312600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo ''fel''
Hij spreekt gewoon zijn gedachten uit
Rustig aan.
pi_110312603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat hoef je niet te hopen. Ik weet het wel zeker. Ik ben bijna klaar met mijn RuG Master.

[..]

Ik geloof je niet.
^O^ Vind ik al een mooie prestatie.

Dan niet.

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht TS. Je kan hier niet eens zeggen dat 12-jarige meisjes ook best van seks houden zonder voor troll uitgemaakt te worden. :{w
Viezerik. Maar je hebt wel gelijk, sommige meisjes van 12 vingeren zichzelf ook gewoon en sommige hebben wel al seks met andere mensen (denk ik).
pi_110312632
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef Piye het volgende:
Lol, dan weet je nog niet goed wat trollen is ;)
Probeer eens iets anders.
pi_110312652
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:00 schreef Cher- het volgende:

[..]

:N :')

[..]

Deze mensen komen er allemaal stuk voor stuk voor uit dat ze het ergens moeilijk mee hebben... Dat verklaard meteen waarom ze ergens voor weglopen, om dan ''nuchter'' en ''rationeel'' te reageren dat ze gewoon iets moeten ondernemen om verder te komen in het leven is gewoon op te vatten als het niet onderkennen van het probleem.
Rustig aan.
pi_110312802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Deze mensen komen er allemaal stuk voor stuk voor uit dat ze het ergens moeilijk mee hebben... Dat verklaard meteen waarom ze ergens voor weglopen, om dan ''nuchter'' en ''rationeel'' te reageren dat ze gewoon iets moeten ondernemen om verder te komen in het leven is gewoon op te vatten als het niet onderkennen van het probleem.
De gepesten zijn juist degenen die het probleem niet genoeg onderkennen en niet verder dan verdrinken in zelfmedelijden. Heel vervelend allemaal, maar met dergelijk advies van Cher- kun je ook iets doen i.p.v. meteen chargeren en uitmaken voor troll.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:47:47 #170
351780 Piye
King of Kush
pi_110312803
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef Cher- het volgende:

[..]

Viezerik. Maar je hebt wel gelijk, sommige meisjes van 12 vingeren zichzelf ook gewoon en sommige hebben wel al seks met andere mensen (denk ik).
Ja met mij bijvoorbeeld. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Lol, dan weet je nog niet goed wat trollen is ;)
Probeer eens iets anders.
Ik troll nooit op FOK!.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:49:18 #171
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_110312853
Leuk opgemerkt maar dit topic gaat daar geen verandering in brengen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_110312884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

De gepesten zijn juist degenen die het probleem niet genoeg onderkennen en niet verder dan verdrinken in zelfmedelijden. Heel vervelend allemaal, maar met dergelijk advies van Cher- kun je ook iets doen i.p.v. meteen chargeren en uitmaken voor troll.
Je hebt er niks aan om te blijven hangen in je problemen, wie ben jij om te zeggen dat ze hun problemen niet genoeg onderkennen als ze willen dat je er respectvol over praat?
Rustig aan.
pi_110313154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik wist vroeger niet eens wat mijn probleem was en waarom ik gepest werd. Daar kwam ik pas veeeel later achter. Ik had bijvoorbeeld totaal niet door dat ik rare kleren aanhad enzo. Ik dacht dat dat normaal was. Bedoel je dit met "niet het probleem onderkennen"?
pi_110313528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wist vroeger niet eens wat mijn probleem was en waarom ik gepest werd. Daar kwam ik pas veeeel later achter. Ik had bijvoorbeeld totaal niet door dat ik rare kleren aanhad enzo. Ik dacht dat dat normaal was. Bedoel je dit met "niet het probleem onderkennen"?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt er niks aan om te blijven hangen in je problemen, wie ben jij om te zeggen dat ze hun problemen niet genoeg onderkennen als ze willen dat je er respectvol over praat?
Met het probleem niet onderkennen bedoel ik dat mensen die gepest zijn niet inzien dat er werk aan de winkel is. Het blijft survival of the fittest, wat in het geval van Comp_Lex betekent dat hij mss eens op sites moet gaan rondsnuffelen om zich een leuke kledingstijl aan te meten. En je doet het natuurlijk allemaal voor jezelf.

Ik ben dan niet gepest maar toen ik 13/14 was, voelde ik me niet bepaald thuis in mijn klas. Was een behoorlijk klotejaar, maar zag uiteindelijk in dat het met mijn eigen kleuterachtige gedrag te maken had. Toen ben ik me gewoon normaler gaan gedragen en uit die klas komen mijn beste vrienden. Zo kan het dus ook. ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:19:27 #175
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_110313571
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[..]

Met het probleem niet onderkennen bedoel ik dat mensen die gepest zijn niet inzien dat er werk aan de winkel is. Het blijft survival of the fittest, wat in het geval van Comp_Lex betekent dat hij mss eens op sites moet gaan rondsnuffelen om zich een leuke kledingstijl aan te meten. En je doet het natuurlijk allemaal voor jezelf.

Ik ben dan niet gepest maar toen ik 13/14 was, voelde ik me niet bepaald thuis in mijn klas. Was een behoorlijk klotejaar, maar zag uiteindelijk in dat het met mijn eigen kleuterachtige gedrag te maken had. Toen ben ik me gewoon normaler gaan gedragen en uit die klas komen mijn beste vrienden. Zo kan het dus ook. ;)
Dus, het is de schuld van de kinderen dat ze gepest worden en daar moeten ze wat aan doen? :')

Met de pesters zelf is trouwens vaak veel meer mis.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_110313656
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dus, het is de schuld van de kinderen dat ze gepest worden en daar moeten ze wat aan doen? :')

En het gekke is dus dat ik een lange tijd (lees jaren) niet doorhad dat het mijn schuld was en hoe ik het kon veranderen. Is dit normaal? Maakt dit me ziek?
pi_110313697
quote:

[..]

Met de pesters zelf is zeker wat mis, heb het zelf in de begintijd van mijn middelbare school ook gedaan om me wat beter te voelen en een positie aan te meten onder klasgenoten en vrienden. :')

Schuld is het verkeerde woord, maar het is alleen maar in eigenbelang, want ze zijn op een bepaalde manier wel zwak. Dit bedoel ik niet lullig, maar het is helaas wel zo. Iedereen mag anders zijn, maar de wereld is nou eenmaal zo dat het vervelende consequenties kan hebben.
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:24:35 #178
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110313716
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En het gekke is dus dat ik een lange tijd (lees jaren) niet doorhad dat het mijn schuld was en hoe ik het kon veranderen. Is dit normaal? Maakt dit me ziek?
Gepest worden is niet jouw schuld
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:24:46 #179
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_110313722
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jouw schuld? Dit moet jij je niet laten aanpraten door andere mensen hoor. Niet goed voor je zelfbeeld.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_110313735
quote:

[..]

Maar die hebben het zelf vaak niet eens door van zichzelf en hebben een prima leventje, tenminste zo oogt het.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')