SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Michhas op 13-04-2012 20:17:55 ]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee Pringles dat was niet het enige wat ik kon zeggen, wist niet eens dat je virgin was
wir sind alle eine große Familie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wir sind alle eine große Familie.
Zo lieten ze homefront overkomen...quote:
Hoezo, spawn je ze in een zwembad zonder exitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Hoe dat zo?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit isquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit is
Is dat niet gewoon een FPS dan?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.quote:
Dat is wel een awesome concept. Zou helemaal tof zijn als je dan kunt promoveren als je echt goed bent en je zo omhoog moet werken van losse soldaat tot birdview commander.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Eve als MMORPG bedoel je dan denk ik hèquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Boxtel is niks bij dit zooitjequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)langer_bekend__.html
In DB zijn het ook lieverdjes hoor, net als in Boxtel.
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
Toenstraks ME2 opgepikt en alle story DLC van 2 en 3 gekocht. Ik heb er zin in.
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boxtel is niks bij dit zooitje
[..]
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400
Die kreeg je toch sowieso als je de game kocht? Of was dat alleen bij pre-order?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.![]()
Ga naar de ontmoeting jonguhquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
Hey, hoi, hallo
Ik ben benny ik zoek een maatje om te boosten tijdens free voor allemaal in MW2.
Gr Gr Benny.
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.quote:
truequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.
En nu?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.
Wel 200-300 meter gek, als het niet meer isquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trouwens, de muziek staat hier ergens zo hard, dat SoundHound de muziek kent , en dat door de brievenbus heen.
Toch een meter of 30 denk ik
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Fsmxi het volgende:
Ben er morgen niet bij jongens. Oma heeft vanavond nieuwe heup gekregen en ben morgen gewoon paraat mocht ik nodig zijn bij ouders omdat bepaalde familie niet meer kan ivm bij grootouders zijn.
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze scquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel 200-300 meter gek, als het niet meer is
dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze sc
Precies, ik had allang een raam los gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze sc
Hierrrrrr terugkomen. Ik kan wanneer ik wil, dus ik pak om half 1 de trein!, half 2 Utrecht!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik haak ook af als iedereen er pas om 5 is, dan kan ik meteen weer omdraaien naar huis.
Damn son wie zijn dr dan al?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hierrrrrr terugkomen. Ik kan wanneer ik wil, dus ik pak om half 1 de trein!, half 2 Utrecht!
Niks mis mee, snap het helemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Goeiemoggels, ik voel me echt weer een klein kind tijdens sinterklaas trouwens. Was gewoon al vroeg wakker omdat ik weet dat mijn gsm vandaag afgeleverd wordt
Best zielig eigenlijk, I know
Prima. Ik ben er sowieso om iedereen op te vangenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even checken of ik dat red hoor, moet nog boodschappen doen enzo.
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet voor die 2 uurtjes dat ik er kan zijn voor 2 man naar Utrecht kakken sorry.
Ik hoop dat je doorhebt dat iedereen nu extra moeite voor jou aan het doen is, zodat jij nog gewoon kan komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet voor die 2 uurtjes dat ik er kan zijn voor 2 man naar Utrecht kakken sorry.
Dan kunnen we alsnog samen reizen straks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Telefoon is binnenEn afspraak is verzet
Even douchen, kekke outfit aantrekken, snel langs de stad voor een microsim en ik kom er aan
Wellicht haal ik 2 uur Utrecht nog wel zelfs
Extra moeite voor Tams moeder zelfs die uitgerekend vandaag haar verjaardag viertquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat iedereen nu extra moeite voor jou aan het doen is, zodat jij nog gewoon kan komen.
Jij telt voor tien natuurlijkquote:
Top!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kunnen we alsnog samen reizen straks!
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Extra moeite voor Tams moeder zelfs die uitgerekend vandaag haar verjaardag viert
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben er pas begin van de avond, is er dan nog iemand?Anders ga ik hier wel iets doen.
Mij, Niels, Michiel, Frankie, Hugo en Parvaseskills niet de moeite waard vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij telt voor tien natuurlijkNee vind het heel jammer maar had verwacht dat bijna iedereen er rond dat tijdstip zou zijn maar moet rond 5 alweer gaan dat is de moeite niet waard.
Hij moet nog opladen hequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opschieten en mij bellen zometeen, ga ik alvast douchen haha
Ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UiteraardVerwacht niet voor een uur of 11 de trein terug te pakken vanavond
Mooi, ik app Pietertje wel als ik er benquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UiteraardVerwacht niet voor een uur of 11 de trein terug te pakken vanavond
Cool!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, ik app Pietertje wel als ik er ben
Gelukkig hoef je ze niet meer 24 uur op te laden zoals die oude telefoons altijd moestenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij moet nog opladen heGeen idee hoe lang hij nodig heeft maar zie wel. Anders doet mijn ouwe ragbakwildfire het nog wel vandaag
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb er zin in man.Erdingers drinken met Pieter.
Rond 9/10 uur jezelf helemaal onder tafel gezopen hebben.
Nog niet, al kan ik pas rond 6 uurquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Heeft St Nickolaas zich al afgemeld voor de meet?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik tussen 2 en 3. Tams als ik rond 2 uur ben, dan whatsapp ik je even, dan kan je wel even wachten op centraal toch?Lopen we met z'n 3en die kant op.
Moet ik wel je nummer hebben.
Aight, valt mee danquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog niet, al kan ik pas rond 6 uur
Dat ga ik niet redden, zie jullie wel in Utrechtquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er dan ook Maurice, kan je ook mij contacten eventueel. Niels, mocht je het nog lezen, ik pak 13.14 de trein in Tilburg!
Nummertje scoren?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
Gaan we weer Starbucks doen ross en pierre?
Nopequote:
Oke Oke succes Renee knulquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope
Ik moet nog 180 pagina's "THE ELEMENTS OF USER EXPERIENCE" lezen
Daarna een campagne voorstel schrijven en presentatie daarbij maken.
En morgen om 4 uur s'ochtends op om NPL te spelen tot 6 uur.....
AKA kom wat tijd te kort. WIE HAD DE DATUM GEPRIKT?!?! vast geen student?
Achja, ik denk dat 50/50 wordt.quote:
Ja volgende weekquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.redlynx.com/trials-evolution
Ja is de accu vol?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:09 schreef Rossdale het volgende:
Wees niet bang schatjes, ik kom er aan!
Geen treinverkeer tussen Almere en Weesp. Ik join wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Goedmorgen allemaal.
Net wakker was weer goeie bier dit dat.
Veel plezier bij de meet ik ga wel prestige in mw3.![]()
Truste xoxo
Zou jij niet gaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Het zal vast een mieterse meet worden. hohoh
het spiet me daonders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Teun ik mis jetimmyboy jou ook. En ja ik mis zelf jou knuffelallochtoontje!
Wat is überhaupt de fightcard?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker pre lims van UFC sweden kijken het komt er voor de verandering eens niet snachts op
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gustafson v Thiago Alves
Siyar (nl) v paulo Thiago
Stann v Sakara
Siver v Diego Nunes
DaMarques Johnson v John Maguire
Brad Pickett v Damacious Page
Wel met deze standquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Er is voetbal.
Dus je denkt dat nick komt.
Ik kwam thuis en denk laat ik eens de tv aanzetten, ah het is al weer 1-2quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Er is voetbal.
Dus je denkt dat nick komt.
pussyquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en denk laat ik eens de tv aanzetten, ah het is al weer 1-2.
Maar ik ga idd niet meer, ben nu net aan het eten, en ben echt te lam op dit moment..
Wel leuke wedstrijd..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en denk laat ik eens de tv aanzetten, ah het is al weer 1-2.
Maar ik ga idd niet meer, ben nu net aan het eten, en ben echt te lam op dit moment..
Ja denk je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Bedankt pisvee!
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel grappig dat Johan afgelopen vrijdag ligt te janken dat er nu een heksenjacht tegen Balotelli bezig is, maar dat gezeik over Ola blijft wel doorgaan.quote:
Dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja denk je?
Ik lach me kapot als dat een Mertensje van je is
Haha ja en daarna die armpjes in de lucht alsof hij al zijn balans kwijt isquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel grappig dat Johan afgelopen vrijdag ligt te janken dat er nu een heksenjacht tegen Balotelli bezig is, maar dat gezeik over Ola blijft wel doorgaan.
Kon er vrij weinig aan doen , hij kan niet ineens stoppen daar
Toiboy maakt bijna elke wedstrijd wel een schofterige overtreding, logisch dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel grappig dat Johan afgelopen vrijdag ligt te janken dat er nu een heksenjacht tegen Balotelli bezig is, maar dat gezeik over Ola blijft wel doorgaan.
Ook dat is waar.quote:Kon er vrij weinig aan doen , hij kan niet ineens stoppen daar
Amen. Wat een misselijk mannetje is dat. Lekker voorbeeld voor jeugdige spelersquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik vind het nog steeds een nazi....
De overtreding tegen RKC kon ie al vrij weinig aan doen, en wat bedoel je nu met dat is waar?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Toiboy maakt bijna elke wedstrijd wel een schofterige overtreding, logisch dus.
[..]
Ook dat is waar.
Gelukkig staat er bij jullie een kerel achterin, die ze alle 5 op een rijtje heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha ja en daarna die armpjes in de lucht alsof hij al zijn balans kwijt is
Nee ik vind het nog steeds een nazi....
Je gaat toch niet ontkennen dat Barbie geen smerige overtredingen maakt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De overtreding tegen RKC kon ie al vrij weinig aan doen, en wat bedoel je nu met dat is waar?!
Ontken ik toch ook niet? Alleen die achterlijke heksenjacht is onderhand wel een keer klaar. Overtredingen blijf je toch wel houden, mensen bewust bijten of een scheidsrechter aanvallen is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat Barbie geen smerige overtredingen maakt?
Dat het deze keer geen geel was.
Nee, hij is aanvoerder van psv, als je dan elke week zulke grove overtredingen maakt dan mogen die onder een vergrootglas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ontken ik toch ook niet? Alleen die achterlijke heksenjacht is onderhand wel een keer klaar. Overtredingen blijf je toch wel houden, mensen bewust bijten of een scheidsrechter aanvallen is een heel ander verhaal
En schijnbaar let je toch niet erg goed op, aangezien het wel geel was
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, hij is aanvoerder van psv, als je dan elke week zulke grove overtredingen maakt dan mogen die onder een vergrootglas.
Ik vond het geen gele kaart.
Uhm watquote:
Beter als dit gejank :quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef KoningStoma het volgende:
En weer staat het hier vol met dat zwakzinnige voetbalgejank
Nja tenzij je over je seksuele geaardheid wilt praten, maar dan zou ik toch maar naar R&P gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
Les gat sommin straight, it waz teh first an les time either one of u will eva toch my ess again. Are you clear?
gelukkig is dat jou meningquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, zelfs een quote van een slecht filmpje op youtube is beter dan voetbalgejank.
Terug naar je kelder jonge.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef KoningStoma het volgende:
Een mening die waarschijnlijk alle niet-voetbaljostis met mij delen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef KoningStoma het volgende:
Een mening die waarschijnlijk alle niet-voetbaljostis met mij delen.
sssssst!!! voetbal = voetbalquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Pixell het volgende:
Ik ben niet zo fucked up als Nick en Doop&Co als het om voetbal gaat, maar anyways..
L. de Jong maakt weer een prima goaltje!
Ik bedoel, 2 prima goals
Stoppen nu! Ik vind het niet meer leukquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jongen dat komt omdat niemand er wat van zegt.
Je hebt toch al een vrouwquote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha gaan jullie maar lekker zeiken over voetbalshit, ga ik wel lekker met een aantal lekkere dames sjansen. Muwhahahaha
De ondergang van dit topic aan voetbalgezwets is veel belangrijker.quote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha gaan jullie maar lekker zeiken over voetbalshit, ga ik wel lekker met een aantal lekkere dames sjansen. Muwhahahaha
quote:Op zondag 15 april 2012 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De ondergang van dit topic aan voetbalgezwets is veel belangrijker.
Ja, pics?quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Michhas het volgende:
Respect voor Freek, Pieter, Niels, Maurice en Frank. Fucking koningen
Febo is kut, grillburgers van de Febo zijn wel oke.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Jawel hoor, maar dacht dat je iets tekort kwamquote:Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En? Gwen gunt jou geen leuke avonden?
Ja, waar is de mijne?quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Michhas het volgende:
Respect voor Freek, Pieter, Niels, Maurice en Frank. Fucking koningen
Febo is kut, grillburgers van de Febo zijn wel oke.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
quote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef Rossdale het volgende:
Wtfquote:Op zondag 15 april 2012 03:21 schreef Kutstudent het volgende:
Net de deur van de trein helemaal ondergekotstlucht op man
ik ben thuis, geeven idee waar mij n fiets is maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 15 april 2012 03:15 schreef PierreTT het volgende:
Michiel, Frank, Maurice, Niels, Freek![]()
![]()
![]()
![]()
Freek, ik heb je kenserbezopen achtergelaten in de trein, ik hoop dat je goed in Eindhoven bent aangekomen![]()
Michiel, hoe is het in de taxi van Zeist naar Arnhem![]()
Beetje rondhakken tussen de overhemdbrigadequote:Op zondag 15 april 2012 03:46 schreef Tauchmeister het volgende:
n
[..]
ik ben thuis, geeven idee waar mij n fiets is maar dat maakt niet uit
M;ooie avond
quote:Op zondag 15 april 2012 03:37 schreef Michhas het volgende:
Dus... Verkeerde trein gepakt, naar Nijmegen in plaats van Arnhem.
Dat grapje kost mij exact 120 euro dat rechtstreeks naar taxibedrijf 'Taxi 123' te Zeist is gegaan.
Te kort? Neuj, maar extra is wel leuk. Ach ik durf tenminste wel buiten te komenquote:Op zondag 15 april 2012 02:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dacht dat je iets tekort kwam
Ouwe snoepert!quote:Op zondag 15 april 2012 03:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kort? Neuj, maar extra is wel leuk. Ach ik durf tenminste wel buiten te komen
quote:Op zondag 15 april 2012 03:50 schreef Michhas het volgende:
Freek is veilig thuis, ik kan met een gerust hart gaan slapen
120...
Ouch, erger of minder erg dan uit elkaar klappen omdat je zo nodig moet pissen?quote:Op zondag 15 april 2012 03:37 schreef Michhas het volgende:
Dus... Verkeerde trein gepakt, naar Nijmegen in plaats van Arnhem.
Dat grapje kost mij exact 120 euro dat rechtstreeks naar taxibedrijf 'Taxi 123' te Zeist is gegaan.
Maurice doet een Drankiiquote:Op zondag 15 april 2012 03:21 schreef Kutstudent het volgende:
Net de deur van de trein helemaal ondergekotstlucht op man
rijke tattaquote:Op zondag 15 april 2012 03:59 schreef Rossdale het volgende:
Hoppa gewoon twee dames mee naar huis genomen, ik ga die twee giecheldozen boven eens vermaken. Lat0rz
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 02:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dacht dat je iets tekort kwam
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2012 03:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouch, erger of minder erg dan uit elkaar klappen omdat je zo nodig moet pissen?
Arme MichMich
Nice, gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2012 09:11 schreef Bozz187 het volgende:
Goodmoaning, tijd voor de volgende meet
En ohja me zus is tante geworden vannacht
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2012 09:11 schreef Bozz187 het volgende:
Jij ging weg en toen ging het losquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef tliciouz het volgende:
Jammer dat ik niet lang kon blijven, was leuk zo te horen!
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 15 april 2012 03:59 schreef Rossdale het volgende:
Hoppa gewoon twee dames mee naar huis genomen, ik ga die twee giecheldozen boven eens vermaken. Lat0rz
Je hebt het nu tegen de verkeerde hequote:Op zondag 15 april 2012 03:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kort? Neuj, maar extra is wel leuk. Ach ik durf tenminste wel buiten te komen
quote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef KoningStoma het volgende:
Rosberg
Rossdale
Rochdale
[ afbeelding ]
Yeah inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef SoldMayor het volgende:
Het was idd een mooie race.
Leuk voor Rosberg. Maar Lewis no.1 in het kampioenschap.![]()
Webber had ook geluk. Met een beetje pech breekt de ophanging af en boord hij zich met 300+ in die muur daar.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2012 09:11 schreef Bozz187 het volgende:
Goed gelachen inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef tliciouz het volgende:
Jammer dat ik niet lang kon blijven, was leuk zo te horen!
quote:
Nee een uurtje ongeveer, daarna zijn we gegaan.quote:
Vooral met Freekquote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee een uurtje ongeveer, daarna zijn we gegaan.
Dat was maar goed ook, want het begon uit de hand te lopen
Inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vooral met FreekSchreeuwend die stationshal door, geen kaartje meer kunnen halen omdat ie de automaat niet snapt
Niet van dat stuk, alleen van de tijd tussen de overhemdenbrigadequote:
Als het kon dan had ik dat gedaan. Helaas is er in Zeist niet echt een hotel ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
120?!?!?! dan kun je nog beter een hotel induiken XD
Of hostel.
Of gewoon tegen joopie de zwerver aankruipen.
En je kent verder niemand in Utrecht etc?quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als het kon dan had ik dat gedaan. Helaas is er in Zeist niet echt een hotel ofzo
Ja mijn zus woont in Utrecht, maar die kan ik 'snachts om 3 uur niet wakker bellenquote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En je kent verder niemand in Utrecht etc?
Damn son, ik zou hard balen.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja mijn zus woont in Utrecht, maar die kan ik 'snachts om 3 uur niet wakker bellen
Maarja, ik moest gewoon naar huis toe, dus dan maar zo. Overigens had ik nog maar 10% batterij over, dus mijn telefoon daar kon ik ook weinig met mee
quote:
Pringles dusquote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto waar Tauch in de trein poept.
Ik heb 11jr in Zeist gewoond en daar is toevallig een dorpshotel boven een hoerentent, dus die heb je gemistquote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als het kon dan had ik dat gedaan. Helaas is er in Zeist niet echt een hotel ofzo
Dude. Dat was echt de perfecte afsluiting geweest, even chillen in een bordeel en daarna lekker pitten...quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb 11jr in Zeist gewoond en daar is toevallig een dorpshotel boven een hoerentent, dus die heb je gemist
Echt?quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vooral met FreekSchreeuwend die stationshal door, geen kaartje meer kunnen halen omdat ie de automaat niet snapt
Ja ik heb jouw kaartje nog gehaald man, omdat je al 2 keer ook je pincode verkeerd had ingetoetstquote:
Oh damnquote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik heb jouw kaartje nog gehaald man, omdat je al 2 keer ook je pincode verkeerd had ingetoetst
Had ik geen probleem mee, maar luisteren heb je ook moeite merk ikquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dacht dat PSV expres ging verliezen Nick
Ga lekker snoeken vangen dildoquote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ik geen probleem mee, maar luisteren heb je ook moeite merk ik
Daarom ook MW3.quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef SoldMayor het volgende:
Speel je 1750 tickets op metro.
Zit je ongeveer op 400 tickets over.
BAM. FREEZE. VASTLOPER..
Pauperspel is dat geworden dat BF3.
Nee dit dan: http://battlelog.battlefi(...)1903756/2/187692004/quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef SoldMayor het volgende:
Speel je 1750 tickets op metro.
Zit je ongeveer op 400 tickets over.
BAM. FREEZE. VASTLOPER..
Pauperspel is dat geworden dat BF3.
Die koffie was wel echt even heul goed jaquote:Op zondag 15 april 2012 14:04 schreef Frankii het volgende:
Godverdomme wat was het briljant![]()
![]()
Pieter de overhaalkoning, die koffie
Gisteren nog even Black Ops gespeeld met Stoma, wat is dat spel toch op alle fronten beter dan MW3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |