SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Michhas op 13-04-2012 20:17:55 ]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee Pringles dat was niet het enige wat ik kon zeggen, wist niet eens dat je virgin was
wir sind alle eine große Familie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wir sind alle eine große Familie.
Zo lieten ze homefront overkomen...quote:
Hoezo, spawn je ze in een zwembad zonder exitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Hoe dat zo?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn jij en Rossdale toevallig familie?
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit isquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan je je helemaal kapot gaan ergeren aan al die kutnoobs die geen fuck doen en op de spawn blijven rondhangen.
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook "zelf" spelen, zulke games gaan niet werken als ieder 1 unit is
Is dat niet gewoon een FPS dan?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan zeer vereenvoudigd en opgesplitst. Kijk maar naar Dust514
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.quote:
Dat is wel een awesome concept. Zou helemaal tof zijn als je dan kunt promoveren als je echt goed bent en je zo omhoog moet werken van losse soldaat tot birdview commander.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Eve als MMORPG bedoel je dan denk ik hèquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar de missies krijg je van een Eve-speler en die kan je recources sturen en ook luchtaanvallen doen.
Boxtel is niks bij dit zooitjequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)langer_bekend__.html
In DB zijn het ook lieverdjes hoor, net als in Boxtel.
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
Toenstraks ME2 opgepikt en alle story DLC van 2 en 3 gekocht. Ik heb er zin in.
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boxtel is niks bij dit zooitje
[..]
Is er al story DLC van 3 dan? Bij 2 heb ik ze ook allemaal volgens mij, normaal waren ze 800 ofzo, maar toen een keer 400
Die kreeg je toch sowieso als je de game kocht? Of was dat alleen bij pre-order?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, van 3 is From Ashes. Met een prothean squadmember.![]()
Ga naar de ontmoeting jonguhquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
Hey, hoi, hallo
Ik ben benny ik zoek een maatje om te boosten tijdens free voor allemaal in MW2.
Gr Gr Benny.
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.quote:
truequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.
En nu?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die postte ik gister of eergisteren beunhaas.
Wel 200-300 meter gek, als het niet meer isquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trouwens, de muziek staat hier ergens zo hard, dat SoundHound de muziek kent , en dat door de brievenbus heen.
Toch een meter of 30 denk ik
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Fsmxi het volgende:
Ben er morgen niet bij jongens. Oma heeft vanavond nieuwe heup gekregen en ben morgen gewoon paraat mocht ik nodig zijn bij ouders omdat bepaalde familie niet meer kan ivm bij grootouders zijn.
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze scquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel 200-300 meter gek, als het niet meer is
dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze sc
Precies, ik had allang een raam los gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het echt moeilijk irritant vinden als mijn vriend telkens mij zou verbeteren in deze sc
Hierrrrrr terugkomen. Ik kan wanneer ik wil, dus ik pak om half 1 de trein!, half 2 Utrecht!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik haak ook af als iedereen er pas om 5 is, dan kan ik meteen weer omdraaien naar huis.
Damn son wie zijn dr dan al?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hierrrrrr terugkomen. Ik kan wanneer ik wil, dus ik pak om half 1 de trein!, half 2 Utrecht!
Niks mis mee, snap het helemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Goeiemoggels, ik voel me echt weer een klein kind tijdens sinterklaas trouwens. Was gewoon al vroeg wakker omdat ik weet dat mijn gsm vandaag afgeleverd wordt
Best zielig eigenlijk, I know
Prima. Ik ben er sowieso om iedereen op te vangenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even checken of ik dat red hoor, moet nog boodschappen doen enzo.
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet voor die 2 uurtjes dat ik er kan zijn voor 2 man naar Utrecht kakken sorry.
Ik hoop dat je doorhebt dat iedereen nu extra moeite voor jou aan het doen is, zodat jij nog gewoon kan komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet voor die 2 uurtjes dat ik er kan zijn voor 2 man naar Utrecht kakken sorry.
Dan kunnen we alsnog samen reizen straks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Telefoon is binnenEn afspraak is verzet
Even douchen, kekke outfit aantrekken, snel langs de stad voor een microsim en ik kom er aan
Wellicht haal ik 2 uur Utrecht nog wel zelfs
Extra moeite voor Tams moeder zelfs die uitgerekend vandaag haar verjaardag viertquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat iedereen nu extra moeite voor jou aan het doen is, zodat jij nog gewoon kan komen.
Jij telt voor tien natuurlijkquote:
Top!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kunnen we alsnog samen reizen straks!
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Extra moeite voor Tams moeder zelfs die uitgerekend vandaag haar verjaardag viert
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben er pas begin van de avond, is er dan nog iemand?Anders ga ik hier wel iets doen.
Mij, Niels, Michiel, Frankie, Hugo en Parvaseskills niet de moeite waard vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij telt voor tien natuurlijkNee vind het heel jammer maar had verwacht dat bijna iedereen er rond dat tijdstip zou zijn maar moet rond 5 alweer gaan dat is de moeite niet waard.
Hij moet nog opladen hequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opschieten en mij bellen zometeen, ga ik alvast douchen haha
Ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UiteraardVerwacht niet voor een uur of 11 de trein terug te pakken vanavond
Mooi, ik app Pietertje wel als ik er benquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UiteraardVerwacht niet voor een uur of 11 de trein terug te pakken vanavond
Cool!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, ik app Pietertje wel als ik er ben
Gelukkig hoef je ze niet meer 24 uur op te laden zoals die oude telefoons altijd moestenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij moet nog opladen heGeen idee hoe lang hij nodig heeft maar zie wel. Anders doet mijn ouwe ragbakwildfire het nog wel vandaag
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb er zin in man.Erdingers drinken met Pieter.
Rond 9/10 uur jezelf helemaal onder tafel gezopen hebben.
Nog niet, al kan ik pas rond 6 uurquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Heeft St Nickolaas zich al afgemeld voor de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |