quote:rugzak
nee, gewoon gas bij geven als je inhaalt. kleine moeite (anders ben je net zo'n vrachtwagen die zijn collega met 0,5km/u verschil in probeert te halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Door de auto die ik in haal op dat moment met mijn autotje van 730 kg de vluchtstrook op de duwen zeker ? ;-)
beetje groot & lompquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef Goddelijker het volgende:
Kun je beter zoiets nemen:
http://www.ebay.nl/itm/CA(...)&hash=item460003366f
jij mag dus geen rode letters op een zwarte achtergrond.quote:Artikel 83
Weggebruikers zijn voorts verplicht te stoppen indien hen een stopteken wordt getoond dat bestaat uit een rode lamp dan wel uit een aan een voertuig van de politie of van weginspecteurs in dienst van Rijkswaterstaat aangebracht verlicht transparant, waarin de woorden "stop" of "stop politie" in rode letters tegen donkere achtergrond worden verlicht.
Met de 0.8 ltr CDI'tjes wel ja ;-) Standaard rijden ze al 135, met een simpele software tuning heeft hij nu 68 pk. Op een auto van 730 kg houdt dat in dat je gewoon met het verkeer mee kan rijden en de topsnelheid rond de 165 ligt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef CafeRoker het volgende:
Kun je met die dingen écht 130-135 op de snelweg?
Dan had ik toch echt wel een andere auto uitgekozen :Squote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
Het klinkt een beetje alsof je dat ledjesbordje als penisverlenger nodig hebt.
De leukste post tot dus verquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in een smart zit je zo dicht op de achterruit dat je gewoon ff een bordje kan ophouden lijkt me. gewoon a3 karton met daarom "afstand houden!" klaar.
Wat ben ik blij dat je ons dat even laat weten.quote:
Ik zou er eerder "hou afstand" van maken!quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je ons dat even laat weten.
Houd en houdt kan beide. "loop door" "loopt u door" om maar even aan te geven.
grappig..ik heb dezelfde ervaring...als ik met mn eigen auto - een 406 break, of vroeger met mn record combi reed/rij, had/heb ik geen last van dat soort idiots, maar als ik met mn dochters 106 rij, zitten dat zelfde soort asos ineens boven op mn bumper, terwijl ik toch dezelfde snelheid aan houd als met mn ander auto....quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Gezien de brandstof prijzen en auto rijden een gods vermogen kost tegenwoordig heb ik ipv een luxe grote diesel nu een Smart CDI dieseltje. Belasting vrij en 1 op 25.
[ afbeelding ]
Met exact hetzelfde rijgedrag, gewoon 130/135 op de snelweg en vlot op binnen wegen hangen er nu aanzienlijk meer auto's in me bumper dan voorheen in een Megane.
Het kleine autotje roept volgens mij een gevoel op van daar moet ik doorheen, opzouten met die rugzakAnyway vermoeiend.
Zat te denken om er een subtiel dot matix led display op me achterruit te gooien met de tekst:
"Houdt Afstand"
Hoe is de regelgeving hierin ? En een andere boete dan ondeugdelijke verlichting (a 120 euro) kan ik er niet over terugvinden.
toch netjesquote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
Met de 0.8 ltr CDI'tjes wel ja ;-) Standaard rijden ze al 135, met een simpele software tuning heeft hij nu 68 pk. Op een auto van 730 kg houdt dat in dat je gewoon met het verkeer mee kan rijden en de topsnelheid rond de 165 ligt.
Goed, ga jij even alle vrachtwagenchauffeurs van de weg halen, die rijden in een kruising tussen een kermis, vuurwerkshow en een kerstboom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat mag niet nee, je mag alleen de hele riedel aan mislampen, dimlichten, remlichten, knippers ect. hebben.
Dat mensen het doen wil nog niet zeggen dat het magquote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Goed, ga jij even alle vrachtwagenchauffeurs van de weg halen, die rijden in een kruising tussen een kermis, vuurwerkshow en een kerstboom?
OT, ik denk dat het inderdaad veel verschil maakt welke kleur. Rood op zwart lijkt op politiebordje, en de laatste tijd zijn ze wat extra aaan het opletten op politie-immitaties.
Verder, interessant topic.
Levensgevaarlijk, door de schrikreactie van de automobilist achter je kan je een aardig ongeluk veroorzaken. Bovendien veroorzaak je door onnodig remmen files.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de remmen lichtjes aantikken.
Volgens mij komt er geen t achter de d als het gebiedende wijs is.quote:Op maandag 16 april 2012 01:29 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Gokhan, bedankt voor je nuttige aanvulling. Ik rij inderdaad altijd links, ook als ik niemand inhaal en er 2 km rechter baan voor me vrij is blijf ik links rijden ....
*zucht*....
PS.
hou afstand
houd afstand
houdt afstand
is alle 3 grammaticaal in orde.
Ik hoop dat je een keer een whiplash krijgt door zo'n achterlijke kutactie uit te halen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de remmen lichtjes aantikken.
Tegenwoordig niet meer nee.quote:Op maandag 16 april 2012 10:51 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen t achter de d als het gebiedende wijs is.
zo'n smart is toch juist 1 en al kooi?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:03 schreef Rick_dB het volgende:
klagen met een smart. lekker 130 rijden zonder kooiconstructieblijf maar gewoon rechts rijden, is denk ik het handigst
en dan vooral continu links blijven rijden. we zitten niet in japan
"loopt door" kan niet. Derhalve: "Houd afstand".quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je ons dat even laat weten.
Houd en houdt kan beide. "loop door" "loopt u door" om maar even aan te geven.
Een dummy met een Ray-Banquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
Frontaal tegen een betonblok overleeft geen enkele auto. Met dezelfde snelheid ben je met een golf evengoed dood.
Toch een vermakelijk filmpje, van een middenklasser met een wat hogere snelheid:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |