abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110304765
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef xminator het volgende:
Ayca en ik, da kan niet. Ayca mag mij niet :'(
Heb niks tegen je hoor :P
pi_110304767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik roep haar even.
Oh dat hoeft niet hoor.Stoor haar maar niet :@ .
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat voor stoute dingen heeft hij gedaan dat je hem naar z'n kamer hebt gestuurd?
Hij luisterde weer eens niet. :(
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_110304783
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Oh dat hoeft niet hoor.Stoor haar maar niet :@ .

[..]

Hij luisterde weer eens niet. :(
Nee! Ik word niet gestoord. Hoi O+. We zijn trouwens leeftijdsgenoten, zie ik. Boks.
pi_110304803
Post trouwens onder je befaamde gebruikersnaam. :@. O+.
pi_110304824
Waar staat 'zarGon' eigenlijk voor?
pi_110304827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee! Ik word niet gestoord. Hoi O+. We zijn trouwens leeftijdsgenoten, zie ik. Boks.
Hallo Julis! :D.Boks :7 .Vaak word ik ook nog eens jonger ingeschat.Iemand dacht dat ik 15 was toen ik nog 18 was :') .
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_110304832
Wie is AliceWonder?
pi_110304855
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:35 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Hallo Julis! :D.Boks :7 .Vaak word ik ook nog eens jonger ingeschat.Iemand dacht dat ik 15 was toen ik nog 18 was :') .
_O-. Serieus, dat heb ik ook vaak gehad. Ik werd op mijn 18de ook als onderbouwer gezien :'), nou ja zeg. Beter toch :7. Maar de pubers van tegenwoordig zien er voor mijn gevoel meestal ook veel ouder uit. Hoe gaat het met je opleiding?
pi_110304865
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:36 schreef Ayca het volgende:
Wie is AliceWonder?
Ben jij mij nu al vergeten Ayca? Had ik niet van je verwacht. Dit doet pijn ;( .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Leonardo da Vinci
pi_110304874
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:36 schreef Ayca het volgende:
Wie is AliceWonder?
AliceWonder is AliceWonder. Postte een tijdje terug mee in deze reeks. Roemeens, met een Turkse stiefvader.

Ik doelde op die herpyderpy.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:39:06 ]
pi_110304927
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:37 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. Serieus, dat heb ik ook vaak gehad. Ik werd op mijn 18de ook als onderbouwer gezien :'), nou ja zeg. Beter toch :7. Maar de pubers van tegenwoordig zien er voor mijn gevoel meestal ook veel ouder uit. Hoe gaat het met je opleiding?
Vind ik ook ja. Komt vast omdat we geen kilo's make-up dragen.

Gaat wel ok.Heb het door persoonlijke omstandigheden moeilijk gehad in het begin dus daarom kan ik mijn P niet meer halen.Maar ik doe nu heel hard mijn best om in ieder geval het eerste jaar te halen aangezien ik mijn opleiding erg leuk vind.Hoe gaat het bij jou? Je studeert psychologie toch? Vind je het nog steeds leuk?
-Leonardo da Vinci
pi_110304951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:38 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ben jij mij nu al vergeten Ayca? Had ik niet van je verwacht. Dit doet pijn ;( .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik weet het weer! Vorige zomer is al zo lang geleden en zarGon zei post onder je befaamde naam dus ik dacht even dat je een kloon was.
pi_110304953
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik doelde op die herpyderpy.
Wattes?
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110304963
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:41 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sorry ik weet het weer! Vorige zomer is al zo lang geleden en zarGon zei post onder je befaamde naam dus ik dacht even dat je een kloon was.
Hoe gaat het nu met jou? Ga je het halen denk je dit jaar? En weet je al welke studie je wil gaan doen aan de uni?
-Leonardo da Vinci
pi_110304991
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar staat 'zarGon' eigenlijk voor?
quote:
2s.gif Op zondag 15 augustus 2010 06:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Euh, destijds bedacht. Drie dagen heeft het geduurd voordat ik een nickname vond die ik bij me vond passen. zarGon klinkt tof (met een Turkse G), heeft een afkorting (zG.) en staat stoer.
Heeft geen speciale betekenis.
pi_110304992
quote:
Ik vind het best indrukwekkend om te zien :@.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:40 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Gaat wel ok.Heb het door persoonlijke omstandigheden moeilijk gehad in het begin dus daarom kan ik mijn P niet meer halen.Maar ik doe nu heel hard mijn best om in ieder geval het eerste jaar te halen aangezien ik mijn opleiding erg leuk vind.Hoe gaat het bij jou? Je studeert psychologie toch? Vind je het nog steeds leuk?
Ah, vervelend. Maar wel mooi om te horen dat je je studie leuk vindt. O+ Hopelijk komt het goed. Ik ben wel tevreden over mijn opleiding :P. Alles gaat op zijn gangetje tot nu toe.
pi_110305010
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:41 schreef hurrrrdurrrr het volgende:

[..]

Wattes?
Dat hurrrrduurrrr een meh-gevoel geeft en je met je oude nick mee moet posten. :P.
pi_110305022
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat hurrrrduurrrr een meh-gevoel geeft en je met je oude nick mee moet posten. :P.
Vind ik ook.
-Leonardo da Vinci
pi_110305031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:40 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Succes ende sterkte met je opleiding.
pi_110305070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Heeft geen speciale betekenis.
Leuk topic trouwens, Turken op FOK! #506 RAM ME DAN HEWHEHW EINSSSS!!!!!!!!!11111. :').

JULIOOO JA NEE
pi_110305071
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:44 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik vind het best indrukwekkend om te zien :@.

[..]

Ah, vervelend. Maar wel mooi om te horen dat je je studie leuk vindt. O+ Hopelijk komt het goed. Ik ben wel tevreden over mijn opleiding :P. Alles gaat op zijn gangetje tot nu toe.
Bedankt. Komt wel goed.Ik mag eindelijk een leuk verslag schrijven en presentatie doen voor Italiaans. Over da Vinci :P .
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Succes ende sterkte met je opleiding.
Dankjewel zarGon.Ik doe mijn best :) .
-Leonardo da Vinci
pi_110305072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:45 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Ik respecteer jullie mening.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110305083
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? Ga je het halen denk je dit jaar? En weet je al welke studie je wil gaan doen aan de uni?
Ja gaat wel redelijk :P Ik wil international business administration doen in rdam of tilburg.
pi_110305086
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:

[..]

[..]

Ik respecteer jullie mening.
Je luistert weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')