Je vond me toch engquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:11 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Denk je dat ze interesse heeft, ja?
Hmmm, qua uiterlijk zit het wel snor met jou dan. Want anders zou je het niet zeggen omdat jetoch geen reactie terugverwacht zoals herpingderp of zargon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met de bus.Maar als ik dan uitstap zeg ik dag of een prettige dag nog.
Hahahaha ik vind Ayca wel liefquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's lang geleden. Hoe is het? Let je goed op 'm?
Aycanquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hahahaha ik vind Aycan wel lief.
Jij was toch niet wispelturig hm?quote:
Ik zie er denk ik wel normaal uit jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, qua uiterlijk zit het wel snor met jou dan. Want anders zou je het niet zeggen omdat jetoch geen reactie terugverwacht zoals herpingderp of zargon.
Dat wordt een potje olieworstelen tussen herpes en aidsminator.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, qua uiterlijk zit het wel snor met jou dan. Want anders zou je het niet zeggen omdat jetoch geen reactie terugverwacht zoals herpingderp of zargon.
...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij was toch niet wispelturig hm?
Ninja-editquote:
quote:
Mooi. Met mij gaat het ook goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goed hoor.Hoe gaat het met jou? Ja hoor heel goed
.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat wordt een potje olieworstelen tussen herpes en aidsminator.!
Je UI is trouwens stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Alsof hij kan kokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi. Met mij gaat het ook goed!
Ik zie dat je hem hebt vrijgelaten uit de keuken.
Dankjewelquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof hij kan koken.Eerder uit zijn kamer.
Lees mijn post nog een keer.quote:
Ik roep haar even.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof hij kan koken.Eerder uit zijn kamer. Waar is Julis eigenlijk?Al naar bed?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef zarGon het volgende:
twitter:Zargon7 twitterde op maandag 22-08-2011 om 07:29:44Looking over surprised. (Lmao) [ afbeelding ] reageer retweet
.
Wat voor stoute dingen heeft hij gedaan dat je hem naar z'n kamer hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof hij kan koken.Eerder uit zijn kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |