quote:Ajax kan in theorie op 29 april (daags voor Koninginnedag) kampioen worden en dat zou de gemeente Amsterdam een behoorlijk probleem geven. Frank de Boer, hoofdcoach van Ajax, houdt zich daar echter niet mee bezig. "Dat interesseert me dus helemaal niks", zei De Boer tegen Metro. "Hoe eerder we kampioen zijn hoe beter." Ajax speelt op 29 april uit bij FC Twente.
haha lkkr vor jequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou het wel heel kut vinden als we kampioen worden de 29e, want dan zit ik in Miami :/
Skip je tripje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou het wel heel kut vinden als we kampioen worden de 29e, want dan zit ik in Miami :/
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Neuh, volgend jaar weer een feestje in Amsterdam
Overal is Ajaxquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Mensen die niet gaan naar kampioensfeesten omdat de VS belangrijker is voor ze.
''Geven om koninginnedagquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Mensen die niet gaan naar kampioensfeesten omdat de VS belangrijker is voor ze.
Dat! Koninginnedagquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Geven om koninginnedag'' kan er ook bij
Niet eens je vriendin in bedwang kunnen houdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat! Koninginnedag![]()
Mijn vriendin begint half maar al te flippen dat koninginnedag eraan komt.
Hij speelt het hele seizoen al goed inderdaad, óf de man van de assist óf de belangrijkste schakel in een succesvolle aanval. Moet wel eens goed op doel leren schieten, dat is het enige wat eraan schort op dit moment.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
Voorstel: ban uit het topic voor iedereen die Eriksen op de bank wil zetten.
Als je zoiets roept dan snap je dus helemaal niets van voetbal.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
Deze man is de grootste mongool die in de ajaxtopics rondlooptquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet eens je vriendin in bedwang kunnen houden
pussy
Op dit moment niet maar een paar maanden geleden was hij er af en toe wel rijp voor, dat hij kan voetballen weten we allemaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
Dat kan helemaal niet want jij bent hier ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man is de grootste mongool die in de ajaxtopics rondloopt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want jij bent hier ook
Jij hebt er kijk op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man is de grootste mongool die in de ajaxtopics rondloopt.
Kan je nagaan hoe erg het gesteld is met die battieboyquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want jij bent hier ook
Nou volgens mijn voorspellingen zijn we na Twente uit kampioenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Koninginnenacht wordt echt een chaos dan
Die grap wordt steeds minder leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef The_Groove het volgende:
Play nice!
Ajax
Ruzie zoeken doe je maar in het Philipssubsidievereniging topic
Volgend jaar zijn ze faillietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef davihaa het volgende:
[..]
Die grap wordt steeds minder leuk.Misschien verzinnen ze volgend jaar weer een nieuwe constructie waar we grappen over kunnen maken.
Moet er nu al om lachen. Dan worden al die ''talenten'' voor een appel en een ei opgehaald maar dan kan Feyenoord ze nog steeds niet betalen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze failliet
Vast welquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef davihaa het volgende:
[..]
Die grap wordt steeds minder leuk.Misschien verzinnen ze volgend jaar weer een nieuwe constructie waar we grappen over kunnen maken.
ik heb een kaartje voor zuid 2; 1000 euroquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vast wel
Waarom zijn al die kutkaarten al uitverkocht voor VVV. Wat een naaistreek
Nep supporter mocht het echt de kampioenswedstrijd wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb een kaartje voor zuid 2; 1000 euro
quote:Theo Janssen rekent er op dat het voor hem niet bij een jaar Ajax zal blijven. De middenvelder kende een moeizame start in Amsterdam, waarna er direct werd gespeculeerd over een vervroegd einde van de samenwerking. De supporters van Vitesse zouden Janssen graag zien terugkeren naar Vitesse, maar de Arnhemmer denkt volgend jaar nog gewoon voor Ajax te spelen.
Ajax is opgeklommen naar de eerste plaats van de ranglijst en dat is mede te danken aan het goede spel van Janssen in de afgelopen weken. "In de voetballerij weet je het nooit, maar ik heb gewoon een contract tot volgend jaar", zegt de middenvelder tegen RTV Noord-Holland. "Ik ga er gewoon vanuit dat ik hier volgend seizoen ook voetbal."
De zogenaamde voetbalkenners zijn lovend over het spel van Janssen, die daar zelf echter niet zoveel mee kan. "Mensen veranderen heel vaak hun mening. Dat gebeurt vaak in de voetballerij", aldus de vijfvoudig international, die tot dusver 24 competitiewedstrijden voor Ajax speelde. Daarin wist hij zeven keer te scoren.
Een penalty scoren is nou ook niet zo heel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef Burrito het volgende:
Het kan hem allemaal geen moer schelen. Hij juicht niet eens als hij scoort
Jij bent meer van die homofiele dansjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef Burrito het volgende:
Het kan hem allemaal geen moer schelen. Hij juicht niet eens als hij scoort
die faggot dansjes van de Jong en Pienaar vroegerquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef Class het volgende:
[..]
Jij bent meer van die homofiele dansjes?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die faggot dansjes van de Jong en Pienaar vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |