Game of thrones.quote:
pics van jouw type danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zijn geloof ik geen van allen mijn types...
Oh daaaaaaaar kende ik hem dus vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
In Stargate Atlantis is hij ookdaar kende ik hem jaren terug al van
Het is een videoclip, dat zijn gewoon ingehuurde damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Waarom staat die zaal in de clip van Michel Telo knettervol met mooie vrouwen.
Is die vent zo aantrekkelijk? Nee toch?
[ afbeelding ]
Ik vind hem engquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
huuu, wie is datquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Waterhoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuu bel net naar de opticiën, zonnebril is wel al klaar, maar m'n gewone bril niet omdat tijdens het monteren het montuur is gebroken dus nou zijn ze op zoek naar m'n montuur en dat schijnt weer lastig te zijn![]()
Hij had nog wel het zwarte montuur maar ik wil de bruine
Lijkt me allebei geen pretjequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
Heb ik ook een keer gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Drie uur friet gebakken, 5 nog te gaan...
Jaaaaaa, lach maar!quote:
Dan mis je wel het een en ander aan essentiële ondersteuning ja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
als het droog blijft ga ik ff een BH halen... Ik moet volgens meetlint onderwijdte 85 hebben en al mijn BH's zijn dus 95geen wonder dat ik rugpijn heb.
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodigquote:
Ik heb ook niks nodig enzo maja het is zo temptingquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodig![]()
Alleen tegen de tijd dat ik hier eindelijk weg ben is het 6u of zo
Je hebt gisteren een lakje van mij overgenomenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lalala can't hear younog een week en dan heb ik anderhalve maand niet gefaald
neem de aaaahaahahahaha-bra!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
als het droog blijft ga ik ff een BH halen... Ik moet volgens meetlint onderwijdte 85 hebben en al mijn BH's zijn dus 95geen wonder dat ik rugpijn heb.
neuj, doe jij ook nooit bij onsquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand ergens fruity ziet denk dan ff aan mij
Die heb ik van mn moeder gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt gisteren een lakje van mij overgenomen
sexyquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem de aaaahaahahahaha-bra!
ik ga zo naar de kruidvat en als ik ze zie staan dan denk ik aan jou en gooi ik ze lachend in mijn mandje voor RenRen-quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Essence fruity:
01 Banana Joe
02 Peach Beauty
03 Very Cherry
04 One kiwi a day 3x
05 Mashed Berries 2x
Scented topcoat
iemand zei laatst dat ze heel mooi zijn want ze hebben kleurtjes en dat het dan net een t-shirt lijkt.....quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga zo naar de kruidvat en als ik ze zie staan dan denk ik aan jou en gooi ik ze lachend in mijn mandje voor RenRen-
eh, nee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand zei laatst dat ze heel mooi zijn want ze hebben kleurtjes en dat het dan net een t-shirt lijkt.....
zeg dat maar tegen je eigenste boyfwend.quote:
Die woont in hetzelfde durp dus dat schiet niet op als hij gaat kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen je eigenste boyfwend.
quote:
een ekte vent gaat naar een ander durp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die woont in hetzelfde durp dus dat schiet niet op als hij gaat kijken
idd. One size fits all BH, wie bedenkt deze?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
soberso zijn het troepdingen. Want ze kunnen nooit steun geven.
A of G wat maakt het uit... De ahhahahahaha-bra werkt toch niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd. One size fits all BH, wie bedenkt deze?
Lieve zusquote:
Meteen display leegquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze er dan toch is wil ik zelf ook wel een set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is nog niet bij den kruidvat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeft ze alles wel gevonden of nog niet laten weten?
Oh haha, vandaar dus dat opschietenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze is nog niet bij den kruidvat.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
ze is er bijna![]()
Ik moet niet mauwen zegt ze
Oh jakkes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Joepie trouwens, t is wel vrij grote kans dat er iets mis is met de aanhechting van mijn spieren ofzo
Heb je dr ook echt nog lopen stalken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
ze is er bijna![]()
Ik moet niet mauwen zegt ze
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Joepie trouwens, t is wel vrij grote kans dat er iets mis is met de aanhechting van mijn spieren ofzo
Dude, hoe krijgt jouw lichaam het toch voor elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
geen idee, zit nog te wachten op oproep voor MRI
collect ALL the crap!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude, hoe krijgt jouw lichaam het toch voor elkaar
Nice babe! Hoop dat er in Amsterdam morgen ook nog fruitjes zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
yay ZE HEEFT ALLES OP 1 NA![]()
Dan hoef ik er nog maar 1 zonder korting te halen
en fruitjes voor mezelf
stom lichaam is stom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh, poep had ik mn zus voor je kunnen laten halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice babe! Hoop dat er in Amsterdam morgen ook nog fruitjes zijn
Komt goed babequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, poep had ik mn zus voor je kunnen laten halenNaja anders haal ik ze hier voor je als ze hier komen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
geen idee, zit nog te wachten op oproep voor MRI
Had je mijn bericht niet gehad?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O Sjaan had je de lakjes al opgestuurd
Neeequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had je mijn bericht niet gehad?
Ik wachtn og steeds op die ene die in backorder staat, ik had gevraagd of ik alvast die ene op moest sturen en die ander erna of dat je wouo wachten
Jee voor vrij!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niet teruggelezen![]()
![]()
![]()
![]()
happyslinger.gif
En onverwachts vrij en morgen ook, jeej![]()
Hont is nog steeds een beetje zielig en schijt nu water. Maar hij ligt nu tenminste rustig
Omvang geslonken, boobies gegroeid?quote:
zo werkt dat niet mutsquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omvang geslonken, boobies gegroeid?
Voor mijn mental image op dit moment welquote:
okee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor mijn mental image op dit moment wel
wat zit fijn, je bh?quote:
quote:
3 halen 2 betalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha! Die bh heb ik ook, maar dan in het paars.
Ik trek m naar benedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je shirt is ook mooi subtiel zo, ga je zo ook naar je werk?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je shirt is ook mooi subtiel zo, ga je zo ook naar je werk?
Help nou even m'n mental image in tact houdenquote:
Best of both worlds.quote:
WHUTquote:
oh, ja, allebei die lakjons met die pitjes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
mir ik ga morgen kijken voor die fruitjes, moet ik eventueel ook wat voor jou meenemen?
OKAY!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ja, allebei die lakjons met die pitjes!
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
het was echt gekkenhuis in de kruidvat
Das 5 dingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik heb wel drie mascara's, een foundation en poeder meegegraaid snel
quote:
Not ashamed to admit itquote:
nee das waarquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon mee gaan, voor een verbandje verschonen heb je toch geen gouden troon nodig?
Zeker gewoon gaan!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Oke ik ga morgen wss mee met m'n vrienden om te gaan airsoften, ik ga mee als fotograaf en zulks, alleen ik moet dus vanavond of morgen ongesteld worden en daar is alleen een dixi, mee gaan of niet?
ja dat doe ik sowieso wel, daar niet van. maar zit meer met als ik daar moet plassen enzo vanwege verschonen en het zitten met je stuffquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker gewoon gaan!![]()
Alvast preventief verbandje als het er nog niet is als je weggaat anders?
daar vind ik nou echt geen smaak aan zitten hequote:
Extra papieren zakdoeken mee? Kun je in het ergste geval de bril mee 'beleggen'quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat doe ik sowieso wel, daar niet van. maar zit meer met als ik daar moet plassen enzo vanwege verschonen en het zitten met je stuff1st world problems
In frietvet vind ik lekkerstquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben niet zo kritisch als het om eten gaat
wel de ekte, en dan uit de oven, da's veel lekkerder dan uit de pan
Goeden puntquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Extra papieren zakdoeken mee? Kun je in het ergste geval de bril mee 'beleggen'
Ja soep toch ook! Ik kan heus wel koken hoor, maar ik doe gewoon heel graag heel hulpeloos.. en als ik het dan aanbied hoeft het nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
weet je het zeker debs? Da's met gas enzo!
Hehe tsjaa hier is het precies andersomquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef Loqi het volgende:
Ik wou dat dat hier ook konmaar ik leef nog graag een tijdje dus ik laat
niet in de keuken
Mijne een plak ontbijtkoekquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn avondeten was twee rijstwafels en een paar chocolade-eitjes.
Misschien komen er nog wat eitjes bij
Hoor jij ook bij de eetfalers?quote:
Ja de laatste dagen nogalquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de eetfalers?
Laatste dagen telt niet jonge, het is een levensstijlquote:
Oh dan ben ik een incidentele eetfaler, want het komt wel vaker voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laatste dagen telt niet jonge, het is een levensstijl![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef Loqi het volgende:
ik had heel netjes gegrilde kipfilet, geroerbakte courgette en tomaat met knoflook en couscous
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
3 borden macaroni incl. buikpijn.Vlg mij had ik verrekte honger...
quote:
trixy chickquote:
ze hadden just married strings bij hunkemollerquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nu wel nieuwen bh's en strings aan het uitzoeken
Ow jah ! Thehehehhehehehhequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hadden just married strings bij hunkemoller
Ik zal maar niet zeggen wat ik hier lasquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin om kassa te zitten vanavond.
True; maar dan nogquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Incantrix het volgende:
Haha, jah, want het moet toch weer uit
ik half 8quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen om 8u opstaanOp een zaterdag... no wantzzzz
Klopt, maarja. Mijn lief is ervan overtuigd dat het niet uitmaakt als hij het maar snel weer uittrektquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True; maar dan nogDingen zitten voor geen meter (die goedkope dan
)
Je moet wel heul snel kijken om ze te kunnen zienquote:
mja ze zijn al 3x gepost nuquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wel heul snel kijken om ze te kunnen zien![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO ZITTEN WIJ TE WA-EN ALS JIJ AAN T GOURMETTEN BENT!
De eerste 3x keek je alleen naar wat anders?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hulde voor Mir![]()
Hoewel ik het bericht nu lang genoeg heb gezien om ook een hoofd te zien
duhquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De eerste 3x keek je alleen naar wat anders?
JA!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Loqi het volgende:
leek die linkse niet heel erg op die gast waar bleiblei zich vanmiddag zo over verwonderde?
oke dan ben ik niet helemaal gekquote:
Bja, goeie vraagquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO ZITTEN WIJ TE WA-EN ALS JIJ AAN T GOURMETTEN BENT!
Als een baasquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mir gaat gourmetten de week na pasen
hipster mirquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mir gaat gourmetten de week na pasen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stelde mika en milo net aan MSS voor ... toen ik zei dat milo de moron was die altijd die mongolen acties heeft viel hij mijn arm aan en ging bijten![]()
Zou jij ook doen als je zo keihard beledigd wordtquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stelde mika en milo net aan MSS voor ... toen ik zei dat milo de moron was die altijd die mongolen acties heeft viel hij mijn arm aan en ging bijten![]()
episch beestquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik mis het banmeldtopicquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft de piemelposter nu een ban?
Was wel even spanning en sensatie joh!
Dit jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik mis het banmeldtopicwas altijd goed vermaak
Nog nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft de piemelposter nu een ban?
Was wel even spanning en sensatie joh!
Dus er kunnen nog piemels komen?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus er kunnen nog piemels komen?
*spanning weer volledig terug*
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mika deed net zijn nagels uitzetten in de stoel, hij lag op de leuning, dus ik schreeuw MIKAAAAA en hij schikt zo hard op dat hij achterover van de stoel af pleurt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mika deed net zijn nagels uitzetten in de stoel, hij lag op de leuning, dus ik schreeuw MIKAAAAA en hij schikt zo hard op dat hij achterover van de stoel af pleurt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mssje, wat voor tandjes ga jij halen denk je? Ik vind opzich die van Loqi's site erg cool, maar moeilijk je mond dicht kunnen doen enzoquote:
Je zin past perfect bij die quotequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mssje, wat voor tandjes ga jij halen denk je? Ik vind opzich die van Loqi's site erg cool, maar moeilijk je mond dicht kunnen doen enzo
Dit !! Gemist !quote:
Whut?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je zin past perfect bij die quote
![]()
Geen idee, ik heb nog niet eens gezocht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mssje, wat voor tandjes ga jij halen denk je? Ik vind opzich die van Loqi's site erg cool, maar moeilijk je mond dicht kunnen doen enzo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen allemaal halfnaakte mannen fotograferen
Night of Terror!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis de piemels, noes!![]()
![]()
Waarom heeft iedereen het eigenlijk over tandjes?
Dat was toch dat bioscoop-ding?quote:
OMFGquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lees eens wat je quote en dan jouw zin eronder
Vanwege dat airsoften dus, en ze moeten zich ook omkleden enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMFG![]()
Sorry hoor. lololol
Ik ga nu zo hard stuk om mezelf.
Mwhehehe ik ben nu bezig. Voor het geval ik online wil bestellonquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niet eens gezocht..
Den meligen horrormarathon!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was toch dat bioscoop-ding?
ja diequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vanwege dat airsoften dus, en ze moeten zich ook omkleden enzo![]()
Ik heb nog steeds buikpijn van et te vele etenquote:
doe je goeedquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vanwege dat airsoften dus, en ze moeten zich ook omkleden enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |