Game of thrones.quote:
pics van jouw type danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zijn geloof ik geen van allen mijn types...
Oh daaaaaaaar kende ik hem dus vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
In Stargate Atlantis is hij ookdaar kende ik hem jaren terug al van
Het is een videoclip, dat zijn gewoon ingehuurde damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Waarom staat die zaal in de clip van Michel Telo knettervol met mooie vrouwen.
Is die vent zo aantrekkelijk? Nee toch?
[ afbeelding ]
Ik vind hem engquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
huuu, wie is datquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Waterhoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuu bel net naar de opticiën, zonnebril is wel al klaar, maar m'n gewone bril niet omdat tijdens het monteren het montuur is gebroken dus nou zijn ze op zoek naar m'n montuur en dat schijnt weer lastig te zijn![]()
Hij had nog wel het zwarte montuur maar ik wil de bruine
Lijkt me allebei geen pretjequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
Heb ik ook een keer gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Drie uur friet gebakken, 5 nog te gaan...
Jaaaaaa, lach maar!quote:
Dan mis je wel het een en ander aan essentiële ondersteuning ja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
als het droog blijft ga ik ff een BH halen... Ik moet volgens meetlint onderwijdte 85 hebben en al mijn BH's zijn dus 95geen wonder dat ik rugpijn heb.
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodigquote:
Ik heb ook niks nodig enzo maja het is zo temptingquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodig![]()
Alleen tegen de tijd dat ik hier eindelijk weg ben is het 6u of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |