Game of thrones.quote:
pics van jouw type danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zijn geloof ik geen van allen mijn types...
Oh daaaaaaaar kende ik hem dus vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
In Stargate Atlantis is hij ookdaar kende ik hem jaren terug al van
Het is een videoclip, dat zijn gewoon ingehuurde damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Waarom staat die zaal in de clip van Michel Telo knettervol met mooie vrouwen.
Is die vent zo aantrekkelijk? Nee toch?
[ afbeelding ]
Ik vind hem engquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
huuu, wie is datquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Waterhoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuu bel net naar de opticiën, zonnebril is wel al klaar, maar m'n gewone bril niet omdat tijdens het monteren het montuur is gebroken dus nou zijn ze op zoek naar m'n montuur en dat schijnt weer lastig te zijn![]()
Hij had nog wel het zwarte montuur maar ik wil de bruine
Lijkt me allebei geen pretjequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
Heb ik ook een keer gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beter als dat je hem een paar weken hebt en ze breken hem met het bijbuigen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Drie uur friet gebakken, 5 nog te gaan...
Jaaaaaa, lach maar!quote:
Dan mis je wel het een en ander aan essentiële ondersteuning ja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
als het droog blijft ga ik ff een BH halen... Ik moet volgens meetlint onderwijdte 85 hebben en al mijn BH's zijn dus 95geen wonder dat ik rugpijn heb.
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodigquote:
Ik heb ook niks nodig enzo maja het is zo temptingquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook.. Maar alleen voor een eventuele nieuwe LE van Essence of Catrice want verder heb ik eigenlijk niet echt iets nodig![]()
Alleen tegen de tijd dat ik hier eindelijk weg ben is het 6u of zo
Je hebt gisteren een lakje van mij overgenomenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lalala can't hear younog een week en dan heb ik anderhalve maand niet gefaald
neem de aaaahaahahahaha-bra!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
als het droog blijft ga ik ff een BH halen... Ik moet volgens meetlint onderwijdte 85 hebben en al mijn BH's zijn dus 95geen wonder dat ik rugpijn heb.
neuj, doe jij ook nooit bij onsquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand ergens fruity ziet denk dan ff aan mij
Die heb ik van mn moeder gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt gisteren een lakje van mij overgenomen
sexyquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem de aaaahaahahahaha-bra!
ik ga zo naar de kruidvat en als ik ze zie staan dan denk ik aan jou en gooi ik ze lachend in mijn mandje voor RenRen-quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Essence fruity:
01 Banana Joe
02 Peach Beauty
03 Very Cherry
04 One kiwi a day 3x
05 Mashed Berries 2x
Scented topcoat
iemand zei laatst dat ze heel mooi zijn want ze hebben kleurtjes en dat het dan net een t-shirt lijkt.....quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga zo naar de kruidvat en als ik ze zie staan dan denk ik aan jou en gooi ik ze lachend in mijn mandje voor RenRen-
eh, nee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iemand zei laatst dat ze heel mooi zijn want ze hebben kleurtjes en dat het dan net een t-shirt lijkt.....
zeg dat maar tegen je eigenste boyfwend.quote:
Die woont in hetzelfde durp dus dat schiet niet op als hij gaat kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen je eigenste boyfwend.
quote:
een ekte vent gaat naar een ander durp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die woont in hetzelfde durp dus dat schiet niet op als hij gaat kijken
idd. One size fits all BH, wie bedenkt deze?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
soberso zijn het troepdingen. Want ze kunnen nooit steun geven.
A of G wat maakt het uit... De ahhahahahaha-bra werkt toch niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd. One size fits all BH, wie bedenkt deze?
Lieve zusquote:
Meteen display leegquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze er dan toch is wil ik zelf ook wel een set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is nog niet bij den kruidvat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeft ze alles wel gevonden of nog niet laten weten?
Oh haha, vandaar dus dat opschietenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze is nog niet bij den kruidvat.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
ze is er bijna![]()
Ik moet niet mauwen zegt ze
Oh jakkes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Joepie trouwens, t is wel vrij grote kans dat er iets mis is met de aanhechting van mijn spieren ofzo
Heb je dr ook echt nog lopen stalken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
ze is er bijna![]()
Ik moet niet mauwen zegt ze
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Joepie trouwens, t is wel vrij grote kans dat er iets mis is met de aanhechting van mijn spieren ofzo
Dude, hoe krijgt jouw lichaam het toch voor elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
geen idee, zit nog te wachten op oproep voor MRI
collect ALL the crap!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude, hoe krijgt jouw lichaam het toch voor elkaar
Nice babe! Hoop dat er in Amsterdam morgen ook nog fruitjes zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
yay ZE HEEFT ALLES OP 1 NA![]()
Dan hoef ik er nog maar 1 zonder korting te halen
en fruitjes voor mezelf
stom lichaam is stom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh, poep had ik mn zus voor je kunnen laten halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice babe! Hoop dat er in Amsterdam morgen ook nog fruitjes zijn
Komt goed babequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, poep had ik mn zus voor je kunnen laten halenNaja anders haal ik ze hier voor je als ze hier komen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
geen idee, zit nog te wachten op oproep voor MRI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |