ach, er zijn zoveel mensen met een mooi huis, mooie kleertjes, mooie auto. Maar mijn broertje heeft op de debiteuren afdeling van een grote bank gewerkt, en ik hoorde genoeg verhalen van mensen die alles perfect voor elkaar leken te hebben maar waarbij het water ze ondertussen tot de lippen stond. Mooie spullen zeggen mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat hij een mooie woning heeft, een mooie auto, mooie kleertjes. Dat is echt voor bepaalde mensen genoeg om jou een schoft te vinden.
Een enkeling zegt dat, vaker merk je b.v. dat niet alleen meeuwen het nodig vinden om wat achter te laten op jouw auto...
Jort is een held.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
Wat een klapjostie
En Jort Kelder is tof, die wil ik niet missen.
Ik zou als Jort zijnde lachen om zo'n dwaas en het laten voor wat het is. Die man zal geen "volksvertegenwoordiger" meer zijn en dat is voldoende.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou als Jort zijnde aangifte doen van bedreiging.
Die staan in rijen van drie opgesteld zeker?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik raad dat iedereen aan wanneer men hier weer eens een moslim doodwenst
Het lijkt me dat hij (na een gesprek) toch wel geroyeerd wordt, het lijkt me sterk dat ze zo'n iemand op wat voor manier dan ook binnen de partij willen houden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ze hadden hem ook als lid kunnen royeren en met kop en kont uit de partij kunnen trappen. Een non-actief lid, kan je zo weer op actief zetten natuurlijk.
Vertel ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sp kennende is hij over een maand weer aan de bakpoep, plas...
Hij kan wel grappig zijn, maar is natuurlijk niet het type wat de wereld beter (wilt) maakt/ maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
Wat een klapjostie
En Jort Kelder is tof, die wil ik niet missen.
Ken je hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij kan wel grappig zijn, maar is natuurlijk niet het type wat de wereld beter (wilt) maakt/ maken.
SP klapjosti dan wel hè. Beestje bij naam noemen, is niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
De TT is wel bezopen, kan beter zijn "Klapjostie zet aan tot geweld".
Och, dat weet ik niet. Hij zegt af en toe best verstandige dingen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij kan wel grappig zijn, maar is natuurlijk niet het type wat de wereld beter (wilt) maakt/ maken.
Zanger Rinus zou echter nooit een vlieg kwaad doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef Bonkers. het volgende:
Ik wist niet dat zanger Rinus een broer had.
Dat geldt voor 90% van de mensen op de aarde, die ook allemaal afschieten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja. Maar een held... dan heb ik toch hele andere mensen in gedachten hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, dat weet ik niet. Hij zegt af en toe best verstandige dingen.
Nee, want de SP is er niet verantwoordelijk voor en heeft er zich al van gedistantieerd neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SP klapjosti dan wel hè. Beestje bij naam noemen, is niks mis mee.
Kortzichtig van je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ok, het is geen Mandela of Gorbatsjov.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Maar een held... dan heb ik toch hele andere mensen in gedachten hoor.
Nee nu moet je ook B zeggen. Je zei "SP kennende", en dat verdient uitleg. Kennelijk kun je je voorspelling onderbouwen. Zo niet dan was het een loze uitspraak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We wachten de nieuwsberichten rustig af de aankomende tijd.
Ook goed, kunnen de berichten over PVVers die in brievenbussen plassen ook aangepast wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de SP is er niet verantwoordelijk voor en heeft er zich al van gedistantieerd neem ik aan.
"Linkse klapjostie" kan nog net.
Hij is een deelraadslid namens de SP, dus dan is de SP ten minste wel politiek verantwoordelijk. Het zegt iig genoeg over hun selectie en evaluatie procedures van aankomende raadslieden..quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de SP is er niet verantwoordelijk voor en heeft er zich al van gedistantieerd neem ik aan.
"Linkse klapjostie" kan nog net.
Je begrijpt hoop ik wel dat je je nu aan EXACT HETZELFDE schuldig maakt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ze zijn wel errug dom he...al die zogenaamd hoogopgeleide hardwerkende mensen
Hoor en wederhoor lijkt mij echter de juiste gang van zaken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef fruityloop het volgende:
Mwoa, ze hadden hem ook als lid kunnen royeren en met kop en kont uit de partij kunnen trappen. Een non-actief lid, kan je zo weer op actief zetten natuurlijk.
Die brievenbuszeiker zit anders nog in het parlement.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed, kunnen de berichten over PVVers die in brievenbussen plassen ook aangepast worden
Het ging om het feit dat het bij sommigen haatgevoelens oproept.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
ach, er zijn zoveel mensen met een mooi huis, mooie kleertjes, mooie auto. Maar mijn broertje heeft op de debiteuren afdeling van een grote bank gewerkt, en ik hoorde genoeg verhalen van mensen die alles perfect voor elkaar leken te hebben maar waarbij het water ze ondertussen tot de lippen stond. Mooie spullen zeggen mij eigenlijk vrij weinig.
Dat is niet helemaal waar. Maar ook niet ter zake doende.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |