quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef pervertedhermit het volgende:
En hier wordt uiteraard nauwlijks aandacht aan besteed door de media.
Roept een 1ste kamerlid van de PVV echter dat hij een PvdA raadslid zou willen laten inslapen dan komt er niet eens een topic op FOK!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals al geopperd....als gekke Geert dit had geroepen waren de topics en reacties in kranten en overige media niet aan te slepen.
artikel 267quote:
quote:Gewone belediging is alleen strafbaar als het slachtoffer een klacht indient.
Is dat gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef Zith het volgende:
Roept een 1ste kamerlid van de PVV echter dat hij een PvdA raadslid zou willen laten inslapen dan komt er niet eens een topic op FOK!
Stumpers waarbij alles tegenzit projecteren dat graag op anderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef klaaskippegaas het volgende:
Maar waarom is hij nou zo kwaad op Rutte en Kelder?
Is dat alleen vanwege hun gedachtegoed of is hem persoonlijk iets aangedaan?
Waar roep ik precies dat ik me daar niet schuldig aan maak?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar nogal een groot gedoog beleid voor. Of heb jij nog nooit het woordje klootzak in de mond genomen? Wat vaak wel vervolgd wordt is een statement met een leugen erin. ''Jij bent een klootzak want je neukt kinderen!'' bijvoorbeeld.
Willen ze eens werkkampen maken tegen de allochtonen crmininelen is het nog niet goed genoeg voor de hardliner rechtsen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil, het is alleen de vraag of je zulk soort idioten een land wil laten regeren.
Als de SP aan de macht komt gaan er een boel mensen de werkkampen in vrees ik
http://www.parool.nl/paro(...)an-wethoudster.dhtmlquote:
Dat zal best, maar in de praktijk zal niemand er ooit voor veroordeeld worden. Blasfemie is ook nog steeds verboden, maar dat weerhoud niemand ervan godverdomme te roepen, dan wel te verkondigen dat de katholieke kerk een pedoclubje is en een moskee een haatpaleis.quote:
Toont eens te meer aan dat de SP en de PVV gewoon dezelfde groep idioten is alleen dan met een ander plakplaatje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:57 schreef Nielsch het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)an-wethoudster.dhtml
Maar het was ironie, dus dan is het okee![]()
Dat zo'n PVV-tokkie het verschil tussen ironie en beeldspraak niet snapt is ook wel weer begrijpelijk.
Wilde Geert niet mensen naar seberie sturen om in werkkampen te werken? <-quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Willen ze eens werkkampen maken tegen de allochtonen crmininelen is het nog niet goed genoeg voor de hardliner rechtsen.
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toont eens te meer aan dat de SP en de PVV gewoon dezelfde groep idioten is alleen dan met een ander plakplaatje.
Ook ongeschikt als volksvertegenwoordiger.
twitter:emileroemer twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 12:49:36Hoor net van de tekst van een SP deelraadslid. Schandalig en volstrekt onacceptabel. Hij is inmiddels terecht op non actief gezet. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Nielsch het volgende:
twitter:emileroemer twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 12:49:36Hoor net van de tekst van een SP deelraadslid. Schandalig en volstrekt onacceptabel. Hij is inmiddels terecht op non actief gezet. reageer retweet
.
rechtsen? ik ben niet rechts noch links, ik zie bij beide punten die me aanstaan en punten die me tegenstaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Willen ze eens werkkampen maken tegen de allochtonen crmininelen is het nog niet goed genoeg voor de hardliner rechtsen.
Jalouzie dus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Stumpers waarbij alles tegenzit projecteren dat graag op anderen
Die zal ook wel een kop koffie over zijn beeldscherm hebben gespuugd toen hij dit hoorde...quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Tja, het blijft iemand waar ik nog wel eens biertje mee wil drinken, toch hoop ik dat hij zijn plannen nooit en te nimmer zal mogen verwezenlijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Hmwa.. klik gaat in dit voorbeeld welliswaar om een groep maar er is genoeg jurisprudentie te vinden over de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef 1-0-8 het volgende:
Dat zal best, maar in de praktijk zal niemand er ooit voor veroordeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |