quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt Martine weer eens boven waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog nergens aangekondigd dat ze in GTST terug keert? Iedereen denk bij elke verhaallijn dat Martine opeens erin meespeelt?
Het kan Martine wel zijn, maar dan gun ik haar geen lang leven in Meerdijk. Ze is ontsnapt, en wordt nog steeds gezocht.
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef datisstom het volgende:
Nina wordt gewoon gek, er is geen stalker.
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Ik vind het vooral schelen met scrollen op een mobielquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.
GTST is gewoon heel slecht als het gaat om politiedingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Hulde aan Bianca en Anton, erg goede slotscene gister!
En die Saskia met dr oude te blije hoofd![]()
![]()
Heerlijk hoe Aysen Bing irriteerde![]()
beetje jammer alleen dat niemand (ja, behalve Maxime) Lucas lijkt te geloven in dat drugsverhaal, kom op zeg! Ze kunnen toch zo merken dat er helemaal geen sporen of vingerafdrukken van Lucas op die tas vol ghb zat.En zo nog weer meer dingen wat erg eh.. raar is bi die politie in Meerdijk
Ik vond het al zo'n slechte intro.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
(de eerste minuut kun je overslaan, dat is reclame)
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
Al sinds haar exit komen mensen met zogenaamde geruchten dat ze weer terug zou keren.
Je wordt er echt moe van.
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover isquote:
En de meesten hebben nog meer gevoel voor het maken van een soap dan die oelewappers die zich nu bezighouden met die "o zo geweldige verhaallijnen".quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!
Nee, maar zij brengen het ook echt alsof het zo is. Dat is geen speculeren, maar mensen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |