quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Knofl00k het volgende:
Nee ik denk dat je een heel slecht zelfbeeld over jezelf gaat krijgen wanneer je professionele hulp gaat zoeken. Persoonlijk zou ik hulp dichterbij zoeken.
Ik snap je. Respect voor deze situatie.Voor jullie 3.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef DonDanoz het volgende:
Zij heeft in de 2 jaar, maar met twee vrienden een keertje afgesproken.
Had geen behoefte aan vrienden, uitgaan of iets dergelijks.
Ze trok het meeste met haar moeder op.
Maar ja die is ook niet neutraal.
Het wordt er niet makkelijker op.
Waardeer jullie advies enorm en lucht op om er over te schrijven.
Verveel me ook verschrikkelijk op me werk, afleiding is dus ook ver te zoeken buiten fok
Dan kun je dus het beste in je huis blijven zitten. Alcohol staat op praktisch elk hoekje van de straat te wachten. Het is overal. Je moet de bron, de wortels van de verslaving aanpakken. Symptoombestrijding is wellicht probaat voor kleine dingetjes op korte termijn, maar niet voor een zware verslaving zoals TS beschrijft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef DroogDok het volgende:
Gedraag je als een kerel en doe niet zo dramatisch.
Sporten werkt goed tegen depressie en algehele lamlendigheid. Zorg in elk geval dat je het huis uit komt (lastig met pleinvrees, maar goed) en als je een alcoholprobleem hebt, mijdt dan plekken met alcohol.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:11 schreef DonDanoz het volgende:
Het is niet dat ik een Alcoholverslaving heb.
Ben meer een probleemdrinker.
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:04 schreef DonDanoz het volgende:
Ik zal de avonden thuis moeten zien door te komen en verleiding naar alcohol laten staan. Weet dat het geen oplossing is.
Je hebt denk ik wel gelijk Montelly.
Ze wilde al vroeg samenwonen, vond het geen probleem ( na 4 maanden al )
Altijd al de drank voor een kind gehad (volgde niet veel later)
Wat het nu ook gedeeltelijk de nekslag gaf, was dat mijn woning niet goed genoeg was.
Ze voelde zich er niet gelukkig.
Dit gaf me duidelijk beeld dat wat er ook voor leuks in de toekomst is, ze altijd meer wil om zich gelukkig te voelen.
Weet niet of dat met leeftijd te maken heeft, maar volwassen praten lukte iig niet.
Als je niet in een café aan de bar gaat zitten valt die verleiding ook wel mee. Maar inderdaad moet je het onderliggende probleem aanpakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:10 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Dan kun je dus het beste in je huis blijven zitten. Alcohol staat op praktisch elk hoekje van de straat te wachten. Het is overal. Je moet de bron, de wortels van de verslaving aanpakken. Symptoombestrijding is wellicht probaat voor kleine dingetjes op korte termijn, maar niet voor een zware verslaving zoals TS beschrijft.
die site heeft wel een nette behandelingsaanmeldingssitequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
http://www.alcoholdebaas.nl/Feiten/Probleemdrinker-.aspx
In twee kleine zinnen jezelf zo tegenspreken, ik vind het knap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |