Ja ik vraag me af of hij daar weleens over nadenkt. Hij is wel vrij geestelijk beperkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kan deze man denken dat een jonge, aantrekkelijke vrouw echt verliefd op hem is? Zielig voor die man hoor.
Het lijkt me voor zijn vrienden etc ook best lastig. Hoe ga je iemand vertellen dat zijn grote liefde alleen op een visum uit is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of hij daar weleens over nadenkt. Hij is wel vrij geestelijk beperkt.
En je krijgt het er ook niet in, ongeacht het IQ.... hetzelfde al eens gezien bij iemand hyper-intelligent is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me voor zijn vrienden etc ook best lastig. Hoe ga je iemand vertellen dat zijn grote liefde alleen op een visum uit is.
Succesverhaal? Al zijn geld is op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
valt me nog mee dat er ook succesverhalen in dit programma zitten, zoals deze twee hier.
Ja, als je verliefd bent, ben je ontoerekeningsvatbaar, dat is zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je krijgt het er ook niet in, ongeacht het IQ.... hetzelfde al eens gezien bij iemand hyper-intelligent is.
Maakte niet uit wat wij zeiden, hij wist het beter, en uiteraard was het echte liefde.
Hij is er trouwens onderuitgekomen door tijdens een vakantie met haar met andere dames af te spreken
Ja ik bedoelde die twee homo's, of heeft die oudere homo ook een vermogen erin gestoken?quote:Succesverhaal? Al zijn geld is op.
Ah dan begreep ik je verkeerd, geen idee. Ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die twee homo's, of heeft die oudere homo ook een vermogen erin gestoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |