Nee hoor, je hebt gewoon realiteitszin. Had iedereen dat maar...quote:

En daarna opgehangenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Ca va?
Ca va!
Ca va?
Ga je mee naar de Efteling?

Al die gesprekken gaan volgens mij zo: Hoe is het? Goed. Met jou? Ook goed. Ik mis je, ik wil bij je zijn. Ik jou ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Goed gesprek ook.![]()
Die man zit gewoon nog met zijn vrouw in Senegal.

Bij een hoop gevallen is dat idd zo....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom krijg ik altijd het idee dat mensen die naar "exotische liefdes" grijpen dat uit pure wanhoop omdat iedereen hier ze niet moet?

Veel meer kan je ook niet zeggen in een minuut. Bel dan 1x per week iets langer.. (of stel dat voor, maar dat pikt zn vrouw wellicht niet)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Melancholie het volgende:
Al die gesprekken gaan volgens mij zo: Hoe is het? Goed. Met jou? Ook goed. Ik mis je, ik wil bij je zijn. Ik jou ook.
Einde.

Hij wil dit zo graag geloven. Het is ook zo vreselijk treurig ergens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kan deze man denken dat een jonge, aantrekkelijke vrouw echt verliefd op hem is? Zielig voor die man hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |