hij heeft geen 11 vingers...quote:
twee 1-tjes moet hij toch kunnenquote:
Vettel heeft het gewoon moeilijk in een auto met weinig downforce aan de achterkantquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vettel had misschien toch beter met de nieuwe configuratie kunnen rijden. Kijk maar naar Webber..
En Webber rijdt de snelste tijd, dus aan de auto ligt het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel heeft het gewoon moeilijk in een auto met weinig downforce aan de achterkant
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef k_man het volgende:
[..]
En Webber rijdt de snelste tijd, dus aan de auto ligt het niet.
Webber heeft gewoon de updated versie alleen die ligt Vettel niet, denk dat ze op racepace gewoon het 2e team zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.
Tuurlijk, maar waarom rijdt Vettel dan niet met de setup van Webber? Als-ie dat had gewild, had-ie het vast gekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.
goeie grapquote:
Hij wilde het niet, vond dat de auto te zenuwachtig aanvoelde, hij had geen vertrouwen in die setup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom rijdt Vettel dan niet met de setup van Webber? Als-ie dat had gewild, had-ie het vast gekregen.
Dus het ligt aan Vettel, niet aan de auto. Zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij wilde het niet, vond dat de auto te zenuwachtig aanvoelde, hij had geen vertrouwen in die setup.
Reed in Q3 met een setje gebruikte optionsquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:02 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ja z'n q2 was veel sneller
Racepace van Sauber is idd veel beter dan Mercedes, gaat erg interessant worden morgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koba heeft zo wel kans om de race te winnen
Alonso? Racepace van Sauber en Lotus is echt heel goed juist, in vergelijking met de quali pace zelfs beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Karstman het volgende:
Met het gebrek aan racepace wordt het inderdaad lastig voor de Mercedessen. Beste kansen dus voor Button, Alonso, Hamilton. Hopen op wat extra van Koba, Raikonen en Perez
Jup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de grid top 10 nu? Heb deze willekeurigheid niet goed meegekregen;
1. Rosberg
2. Schumi
3. Koba
4. Kimi
5. Button?
6. Webber?
7. Hamilton
8. Perez
9. Alonso?
10. Grosjean
Ja dat is de top 10, niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de grid top 10 nu? Heb deze willekeurigheid niet goed meegekregen;
1. Rosberg
2. Schumi
3. Koba
4. Kimi
5. Button
6. Webber
7. Hamilton
8. Perez
9. Alonso
10. Grosjean
Schrap Alonso maar uit dit lijstje, die Ferrari vreet ook banden. En dat gaat het dus ook niet worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Karstman het volgende:
Met het gebrek aan racepace wordt het inderdaad lastig voor de Mercedessen. Beste kansen dus voor Button, Alonso, Hamilton. Hopen op wat extra van Koba, Raikonen en Perez
Hoe zit het met regen, hoge kans?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schrap Alonso maar uit dit lijstje, die Ferrari vreet ook banden. En dat gaat het dus ook niet worden.
Olaf zei van nietquote:
Auto lijkt me niet goed genoeg om Sauber, Lotus en McLaren te verslaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Alonso is zeker wel kanshebber, tactisch sterk en kan winnen op momenten waar anderen het laten liggen !
Ik vlak hem iig niet uit !
Hij heeft de auto niet hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Alonso is zeker wel kabshebber, tactisch sterk en kan winnen op momenten waar anderen het laten liggen !
Ik vlak hem iig niet uit !
Sato in 2004 volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer geen RB/Ferrari/McLaren in top 4 startopstelling - Maleisie 2009?
Heeft er uberhaupt ooit een aziaat op p3 gestaan?
Klinkt aannemelijk ja. Al werd die vent een seizoen lang om z'n oren gereden door JB, maar grappig was ie wel.quote:
Waar is Kazuki Nakajima eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:29 schreef Fokkingvet het volgende:
Sato in ieder geval. Volgens mij ook Nakajima in de jaren 90, of Suzuki.
Die kon er toch geen hout van? Vond z'n pa beter.quote:
Ging die niet LeMans rijden met die nieuwe Toyota LMP1?quote:
Die Williams was ook niet bepaald geweldig te noemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon er toch geen hout van? Vond z'n pa beter.
Maar hij is nog helemaal geen 40 ofzo, dus waarom rijdt 'ie niet meer in de F1?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ging die niet LeMans rijden met die nieuwe Toyota LMP1?
Of te weinig geld of niet goed genoeg, dat laatste was duidelijk en als je dan niet genoeg sponsors bij elkaar kan krijgen om een stoeltje te kopen is het exitquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is nog helemaal geen 40 ofzo, dus waarom rijdt 'ie niet meer in de F1?
Grosjean staat pas op P10 hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ben benieuwd wie Kobayashi eraf gaat rijden morgen bij de start
Dan zal hij Schumi wel in de rondte tikken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grosjean staat pas op P10 hoor.
Waar moet ik tekenen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Top 3 voor morgen: 1. Raikonnen, 2. Button en 3 Kobayashi
Button lijkt me niet, ik zie eerder Hamilton nog op het podium, die andere 2 gun ik het wel maar doe dan maar Shumi, Rosberg, Hamilton, maar dat is waarschijnlijk net zo onwaarschijnlijk als jouw voorspellingquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Top 3 voor morgen: 1. Raikonnen, 2. Button en 3 Kobayashi
Zou Davidson daar op een krukje staan om wat groter te lijken? Zijn riem van de broek zit nml wel erg hoog, en Davidson is maar iets van 1m66..quote:
Hou eens op,juist het feit dat zowel Hamilton als Schumacher ontbreken mat het een SUPER top 3!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Button lijkt me niet, ik zie eerder Hamilton nog op het podium, die andere 2 gun ik het wel maar doe dan maar Shumi, Rosberg, Hamilton, maar dat is waarschijnlijk net zo onwaarschijnlijk als jouw voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |