nee hier ook. Of een knipperende pagina.quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef gogosweden het volgende:
ben ik de enige die sinds de ICS update van samsung problemen heeft met dat FOK! mobile 9 v/d 10 keer verkeerd inlaad en je dus moet refreshen?
De app is dus constant actief? Raar dat hij niet wilt sluiten. Als je een custom homescreen app gebruikt, via Menu button > Preferences > General > Hidden Apps (LauncherPro). Ik moet zeggen dat ik er geen hinder van ondervind, ik kan hem normaal afsluiten met de stock ROM van Samsung.quote:Op maandag 16 april 2012 08:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb nu ICS maar er staat ook een heel vervelend programma genaamd Google+ op mijn telefoon na de update. Als ik er per ongeluk op klik en dan wil sluiten gaat dat dus niet. Alleen via taakbeheer kan ik Google+ 'killen'. Iemand een idee buiten custom roms?
quote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nee hier ook. Of een knipperende pagina.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:08 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil helemaal geen gebruik maken van Google+ dus van mij mag dat er af. Zonder customs roms/rooting is dat zeker niet mogelijk?
Is die beter dan GO?quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Apex launcher draait mooi. Meest gebruikte apps bovenaan. En de rest lager in de drawer. Heb je ook geen last van google + enzo omdat ze onderaan staan.
Ik gebruik nova launcher.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Apex launcher draait mooi. Meest gebruikte apps bovenaan. En de rest lager in de drawer. Heb je ook geen last van google + enzo omdat ze onderaan staan.
Zou best kunnen hoor..quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef deVerdeler het volgende:
Volgens mij kost het een hoop batterij als je een launcher gebruikt (dus een ander interface die je via googl play kan downloaden.
Dat plusje krijg ik ook... Volgens mij komt dat door een app die zulke adds naar binnen download... :Squote:Op maandag 16 april 2012 12:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor..
Mijn telefoon is wel warm terwijl ik er eigenlijk geen gekke dingen mee doe..
Ik blijf het vreemd vinden dat nu na 4 uur mijn batterij al half leeg is. Ik doe er niets mee..
Ik loopt alleen met whats-app een paar berichten te versturen.
en volgens mij krijg ik last van spyware. Ik krijg in de taakbalk alweer een groen plus met de tekst dubble youre android battery life.
Is er ook een app die zulk spul buiten houdt?
hoe kun je aan een eventuele grotere batterij komen?quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen plusje. Wat betreft mijn batterij; ik heb er weer een grotere inzitten en na 5 uur zit ik op 75% & zoveel heb ik er ook niet mee gedaan.
Zie mijn fotoboekquote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
hoe kun je aan een eventuele grotere batterij komen?
Bedankt voor je info! Stelt me weer wat geruster
dat kan zoiets heb ik ook gevonden op internet...quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Dat plusje krijg ik ook... Volgens mij komt dat door een app die zulke adds naar binnen download... :S
chrome beta is idd best wel chillquote:Op maandag 16 april 2012 11:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind de Browser ook niet lekker werken in / bij ICS, dus ik heb nu Chrome Beta. Even wennen, maar verder wel oké
klopt, als je batterij helemaal leeg is en je laad hem helemaal op dat "reset" ie volgens mij het max. voltage van je batterij waardoor die inderdaad nauwkeuriger kan vast stellen hoeveel je nog over hebtquote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat mij op is gevallen bij ICS (verschillende roms) dat de eerste dag(en) een drain van de batt zijn. Daarna (na 1 of 2 keer ontladen/volledig laden) hij stabiliseert en je er langer mee kan doen.
Vorige rom, 1e keer draaien --> drain na 4 uur batt leeg! (extended batterij 2000 mAh)
Tevens, als hij de eerste keer leeg is, reboot de telefoon. Volledig laden en dan nog een reboot... Lijkt wel of android dan beter kan calculeren hoe vol/leeg je batterij is en er beter mee om kan gaan.
bovenste is volledig speculatie en eigen inbreng!
lol nice!quote:
Nog niet eens 20 gram zwaarderquote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef netolk het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat je phone dan dus ook dikker (en zwaarder) word
Oh dat is verschillend.. wat ik er mee doequote:Op maandag 16 april 2012 12:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
lol nice!
Wist eigenlijk niet echt dat dat ook tot de mogelijkheden bestond
Maar ik heb even op google gezocht en zie dat er meerdere en nog hogere mAh capaciteit is.
jij hebt 2000
ook is er 3400..
http://www.batteryupgrade(...)shopGroupId/92962135
Heb je speciaal voor de 2000 gekozen?
Hoelang kun jij nu met een batterij ongeveer?
Nee, net zo dik als het dikste punt nuquote:
Download Avast Mobile.quote:Op maandag 16 april 2012 12:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor..
Mijn telefoon is wel warm terwijl ik er eigenlijk geen gekke dingen mee doe..
Ik blijf het vreemd vinden dat nu na 4 uur mijn batterij al half leeg is. Ik doe er niets mee..
Ik loopt alleen met whats-app een paar berichten te versturen.
en volgens mij krijg ik last van spyware. Ik krijg in de taakbalk alweer een groen plus met de tekst dubble youre android battery life.
Is er ook een app die zulk spul buiten houdt?
en waar doen we dat in je fobo kijken??quote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, net zo dik als het dikste punt nukijk maar eens in mijn fobo. plus je camera lens/schermpje is beschermd
Het is helemaal duidelijk!quote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh dat is verschillend.. wat ik er mee doegewoon gebruik, 2 dagen (met 1 nacht) dus zo'n 36 uur. Extreem gebruik (spellen/internet/facebook/hdfilm/muziek zegmaar) 12 uurtjes.
Express voor de 2000 gekozen omdat die in mijn ogen het toestel afmaakt, je camera beter beschermd, je net dat beetje extra geeft en toch niet je toestel immens zwaarder maakt/dikker maakt.
Zoals te zien op de fotos trekt deze batterij (met nieuw achterkant) de telefoon recht zeg maar, dat vreemde speakertje vanonder, dat bobbeltje, is dan netjes weggewerkt, en de dikte van het toestel wordt niet dikke dan het nu al dikste puntis het nog duidelijk?
Dankje ik zal eens zoekenquote:
ziet er idd niet eens zo heel verkeerd uit, alleen wel jammer dat de achterkant vlak is ipv wat ik nu hebquote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, net zo dik als het dikste punt nukijk maar eens in mijn fobo. plus je camera lens/schermpje is beschermd
Nope geen van die. Ik heb wel een ander launcher... Go launcher... Ik heb heel veel apps... voor mij is het zoeken naar een speld in een hooibergquote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat kan zoiets heb ik ook gevonden op internet...
dat je een app recentelijk hebt gedownload die het met zich meebrengt. Alleen is de vraag welke app?![]()
Ik heb laatst drago pet gedownload
Nova Launcher
PicSpeed Wallpaper
Volgens mij zijn dat ze..
Herken je er 1 die jij toevallig ook geinstalleerd hebt?Misschien is dat de boosdoener..
is het zelfde " geruite" of stroeve soort materiaal/bewerking als de orriginele achterkantquote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef netolk het volgende:
[..]
ziet er idd niet eens zo heel verkeerd uit, alleen wel jammer dat de achterkant vlak is ipv wat ik nu heb
Gebruik je een custom of standaard ringtone en in het geval van custom: in welke map heb je die gezet?quote:
Mijn telefoon is nu helemaal leeg (na 6 uurquote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat mij op is gevallen bij ICS (verschillende roms) dat de eerste dag(en) een drain van de batt zijn. Daarna (na 1 of 2 keer ontladen/volledig laden) hij stabiliseert en je er langer mee kan doen.
Vorige rom, 1e keer draaien --> drain na 4 uur batt leeg! (extended batterij 2000 mAh)
Tevens, als hij de eerste keer leeg is, reboot de telefoon. Volledig laden en dan nog een reboot... Lijkt wel of android dan beter kan calculeren hoe vol/leeg je batterij is en er beter mee om kan gaan.
bovenste is volledig speculatie en eigen inbreng!
Er ligt mij iets van mij dat mijn telefoon dit vaker heeft gehad inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk wel dat Prof_Hoax gelijk heeft.
Het icoontje van Samsung (rechtsboven) geeft nu aan dat mijn telefoon 3/4 vol is, terwijl het programma wat ik draai op 56% zit.
Daarstraks stond het programma op 75% en mijn telefoon-ding was nog helemaal vol.
AirPush Detector even downloaden. Die kan als het goed is zien welke app loopt te spammen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef fotostarter het volgende:
Ik krijg sinds kort ook steeds vaker van die spam meldingen in mijn taakbalk bovenin om mijn batterij te upgraden
quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef netolk het volgende:
kom net tot de conclusie dat die phone van ons echt weinig energie verbruikt...
aangezien die 200mAh batterij maar 7,4 Wh heeft
en hoe doe je dat?:)quote:Op maandag 16 april 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
als je klooit met roms moet je wel je batterystats verwijderen af en toe
Je hebt die batterij gekocht? Gaat je bevallenquote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb zojuist de uitbreiding qua mAh gekocht
danku!quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
AirPush Detector even downloaden. Die kan als het goed is zien welke app loopt te spammen.
zekers!quote:Op maandag 16 april 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt die batterij gekocht? Gaat je bevallen
sorry ben niet zo'n hele erge techneutquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
In CWM. Onder het wissen van de Dalvik Cache staat iets over Battery Stats.
Dat zal de app zijn idd!quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
danku!
Ik heb hem geinstalleerd en vervolgens geopend.
Er is maar 1 applicatie in beeld dat is dragopet. Ik neem aan dat dat ook meteen de app is die loopt te spammen.
Ok thnxquote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
AirPush Detector even downloaden. Die kan als het goed is zien welke app loopt te spammen.
Moet het haast wel zijn. Heb het ook ooit gehad en via deze app het probleem gevonden. App verwijderd en nooit meer geinstalleerdquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok thnxheb hem net gedownload, en had 2 apps gevonden welke ik amper gebruik. Heb deze verwijderd, en kijk het even aan. Bedankt
Gevalletje pebkacquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef TheArt het volgende:
Jezus wat is dat Kies toch een tering programma. Kan het niet anders noemen. Sinds het is geïnstalleerd, heb ik alleen maar problemen met internet (klaagt over dat de standaardgateway niet beschikbaar is), echt alleen bij dit programma want als ik em deïnstalleer heb ik nergens last van.
De update naar ICS doet het niet via telefoon. Bij de software-update geeft ie aan dat er geen update is. Vandaar dus Kies geïnstalleerd, maar daar geeft ie bij het begin absoluut niet aan dat er een update is voor de telefoon en als ik handmatig in Kies wil zoeken naar firmupgrades, dan zegt ie 'Initialisatie niet ondersteund door GT-i9100'.
Wie weet wat er aan de hand is? God wat kan je moe worden van dit gezeik
Jep. Kan alleen via Kies. Als je de officiële weg wil bewandelen dan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef delano.888 het volgende:
Maar de vraag is eigenlijk: waarom kan ICS vervolgens niet als update gevonden worden? Kan die onmogelijk OTA?
Beetje vreemd wel. Waarom konden die andere 2 dan wel OTA. Gaat ICS ook niet later OTA komen ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Jep. Kan alleen via Kies. Als je de officiële weg wil bewandelen dan.
Wellicht, weet ik niet zeker. Ik zou er niet vanuit gaan. Waarschijnlijk zijn de veranderingen daar te groot voor of zo. Heb je problemen met Kies dan? (wat te verwachten is overigens)quote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel. Waarom konden die andere 2 dan wel OTA. Gaat ICS ook niet later OTA komen ofzo?
Ik lees alleen maar slechte dingen over Kies, en aangezien de OTA update al tering slecht werkte (download mislukte 3x, en installeren restartte echt letterlijk minimaal 5x per update) heb ik ook niet echt vertrouwen in kies.quote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wellicht, weet ik niet zeker. Ik zou er niet vanuit gaan. Waarschijnlijk zijn de veranderingen daar te groot voor of zo. Heb je problemen met Kies dan? (wat te verwachten is overigens)
Dat is terecht. Kies is een hel. Maar echt een keuze geeft Samsung je niet, wat je hoogstens kan doen is Odin of Fusdownloader proberen. Overigens ging deze update bij mij verrassend goed met Kies, alleen Kies zelf updaten was wat gedoe. Maar bij vorige updates heb ik soms letterlijk tientallen pogingen moeten wagen. Jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar slechte dingen over Kies, en aangezien de OTA update al tering slecht werkte (download mislukte 3x, en installeren restartte echt letterlijk minimaal 5x per update) heb ik ook niet echt vertrouwen in kies.
Wat betreft de foto's: De Facebook-foto-sync is eruit gesloopt (ik neem even aan dat jij zo aan je foto's kwam). Je kan het programma " SyncMyPix" downloaden en dan krijg je foto's. Je moet het wel even controleren of ze kloppen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand alsjeblieft helpen?
Sinds de update zijn mijn contacten op de een of andere manier verneukt. Mijn hele contactenlijst is nog compleet en werkt zoals hij altijd heeft gewerkt maar in het SMS-deel staan er nergens meer afzenders of foto's bij, alleen de telefoonnummers. En als ik een afzender selecteer heb ik ook alleen maar de optie om het nummer toe te voegen aan mijn contacten, terwijl die daar al instaat. Als ik die optie selecteer kom ik ook gewoon uit bij het al toegevoegde contact in mijn contactenlijst.
Oh superlullig. Dat zou wel eens alles kunnen verklaren want volgens mij heeft hij vrijwel alle namen ook van Facebook afgehaald sinds ik lui was. Maar dan vind ik het vreemd dat de foto's en namen in mijn contactenlijst wel gewoon nog staan..quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat betreft de foto's: De Facebook-foto-sync is eruit gesloopt (ik neem even aan dat jij zo aan je foto's kwam). Je kan het programma " SyncMyPix" downloaden en dan krijg je foto's. Je moet het wel even controleren of ze kloppen.
Ik heb hem gekoppeld met FB en dan zoekt hij iedereen op qua naam en foto's. Hij zet automatisch foto's bij namen, maar je kan dit handmatig aanpassen. Hij pakte bij mij bijvoorbeeld de verkeerde Stefan, dus dat heb ik aangepast. Ook kan hij sommige mensen niet vinden. Hij haalt dan wel de foto's op en moet je het handmatig toevoegen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:41 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Oh superlullig. Dat zou wel eens alles kunnen verklaren want volgens mij heeft hij vrijwel alle namen ook van Facebook afgehaald sinds ik lui was. Maar dan vind ik het vreemd dat de foto's en namen in mijn contactenlijst wel gewoon nog staan..
Haalt dat programma ook namen en zo op of alleen foto's?
Hmm.. hoe maak ik een koppeling met FB ook alweer? En nee, geen Google Contacts.quote:Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gekoppeld met FB en dan zoekt hij iedereen op qua naam en foto's. Hij zet automatisch foto's bij namen, maar je kan dit handmatig aanpassen. Hij pakte bij mij bijvoorbeeld de verkeerde Stefan, dus dat heb ik aangepast. Ook kan hij sommige mensen niet vinden. Hij haalt dan wel de foto's op en moet je het handmatig toevoegen.
Maar hij voegt dus niet de contacten toe. Als je dat wilt, moet je een koppeling maken met FB en kan je in je contacten lijst (alleen) je FB contacten laten zien.
Gebruik je geen Google Contacts?
Probeer het gewoon met Kies als het niet lukt moet je het hier ff posten zijn vast wel mensen die het zelfde gehad hebben en ondertussen een oplossing hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar slechte dingen over Kies, en aangezien de OTA update al tering slecht werkte (download mislukte 3x, en installeren restartte echt letterlijk minimaal 5x per update) heb ik ook niet echt vertrouwen in kies.
Zou iemand hier misschien nog antwoordt op kunnen geven?quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorry ben niet zo'n hele erge techneutCWM?
is dat iets van configuratie management?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
Zou iemand hier misschien nog antwoordt op kunnen geven?
quote:ClockworkMod – also known as Clockwork and CWM – is a custom recovery for Android phones and tablets that allows you to perform several advanced recovery, restoration, installation and maintenance operations on your Android device that aren’t possible with the stock recovery. In what follows, we will cover all that this recovery is capable of doing, and how to do it.
Wtf, nu is bij 1 contact dit probleem ineens verdwenen zonder dat ik er iets aan deed.quote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand alsjeblieft helpen?
Sinds de update zijn mijn contacten op de een of andere manier verneukt. Mijn hele contactenlijst is nog compleet en werkt zoals hij altijd heeft gewerkt maar in het SMS-deel staan er nergens meer afzenders of foto's bij, alleen de telefoonnummers. En als ik een afzender selecteer heb ik ook alleen maar de optie om het nummer toe te voegen aan mijn contacten, terwijl die daar al instaat. Als ik die optie selecteer kom ik ook gewoon uit bij het al toegevoegde contact in mijn contactenlijst.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk wel dat Prof_Hoax gelijk heeft.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
(ik denk ook dat prof_hoax gelijk heeft)
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
sorry, zo dacht ik echt even. Kon het niet beter beschrijven als met dat plaatje
Zoiets vaags had ik eergister.quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wtf, nu is bij 1 contact dit probleem ineens verdwenen zonder dat ik er iets aan deed.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:16 schreef automatic_ het volgende:
- Zet Wi-Fi- slaapstandbeleid op "nooit" in Instellingen > Draadloos en netwerk > Wi fi-instellingen > Menu knop > Geavanceerd > Wi-Fi- slaapstandbeleid.
Hier bedoelen ze "Wi-Fi ingeschakeld laten tijdens sluimeren" of niet?
En wat houdt dat sluimeren precies in dan.quote:
Sluimeren is onderdrukken, icm met wifi lijkt me dat je onderdrukt dat hij naar open wifi's gaat zoeken... denk ik..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat houdt dat sluimeren precies in dan.
Je hebt verschil:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar zoveel verbruikt wifi toch niet als hij aanstaat? Alleen als hij gaat zoeken steeds dan gaat 't snel.
Ik denk dat dit is dat als je verbonden bent met wifi en je telefoon staat in "slaapstand" dat hij de wifi dan ook uitschakeld. En wanneer je weer je telefoon "wakker" maakt hij weer wifi zoekt. Al lijkt me dat ook niet handig ivm pushmessages e.dquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sluimeren is onderdrukken, icm met wifi lijkt me dat je onderdrukt dat hij naar open wifi's gaat zoeken... denk ik..
Ik had inderdaad maar de helft gelezen. Klinkt plausibel. Maar dat maakt niet uit dat je wifi uit gaat, want 3g voor pushmessages. Ik zou alleen WiFi uitzetten als je buiten bereik bent van een open netwerk, en je echt maximaal uit je batterij wilt halenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat dit is dat als je verbonden bent met wifi en je telefoon staat in "slaapstand" dat hij de wifi dan ook uitschakeld. En wanneer je weer je telefoon "wakker" maakt hij weer wifi zoekt. Al lijkt me dat ook niet handig ivm pushmessages e.d
Al op kies dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er al iemand met de KPN versie die hem geupdate heeft naar ICS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |