Probeer het gewoon met Kies als het niet lukt moet je het hier ff posten zijn vast wel mensen die het zelfde gehad hebben en ondertussen een oplossing hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar slechte dingen over Kies, en aangezien de OTA update al tering slecht werkte (download mislukte 3x, en installeren restartte echt letterlijk minimaal 5x per update) heb ik ook niet echt vertrouwen in kies.
Zou iemand hier misschien nog antwoordt op kunnen geven?quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorry ben niet zo'n hele erge techneutCWM?
is dat iets van configuratie management?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
Zou iemand hier misschien nog antwoordt op kunnen geven?
quote:ClockworkMod – also known as Clockwork and CWM – is a custom recovery for Android phones and tablets that allows you to perform several advanced recovery, restoration, installation and maintenance operations on your Android device that aren’t possible with the stock recovery. In what follows, we will cover all that this recovery is capable of doing, and how to do it.
Wtf, nu is bij 1 contact dit probleem ineens verdwenen zonder dat ik er iets aan deed.quote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand alsjeblieft helpen?
Sinds de update zijn mijn contacten op de een of andere manier verneukt. Mijn hele contactenlijst is nog compleet en werkt zoals hij altijd heeft gewerkt maar in het SMS-deel staan er nergens meer afzenders of foto's bij, alleen de telefoonnummers. En als ik een afzender selecteer heb ik ook alleen maar de optie om het nummer toe te voegen aan mijn contacten, terwijl die daar al instaat. Als ik die optie selecteer kom ik ook gewoon uit bij het al toegevoegde contact in mijn contactenlijst.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk wel dat Prof_Hoax gelijk heeft.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
(ik denk ook dat prof_hoax gelijk heeft)
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
sorry, zo dacht ik echt even. Kon het niet beter beschrijven als met dat plaatje
Zoiets vaags had ik eergister.quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wtf, nu is bij 1 contact dit probleem ineens verdwenen zonder dat ik er iets aan deed.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:16 schreef automatic_ het volgende:
- Zet Wi-Fi- slaapstandbeleid op "nooit" in Instellingen > Draadloos en netwerk > Wi fi-instellingen > Menu knop > Geavanceerd > Wi-Fi- slaapstandbeleid.
Hier bedoelen ze "Wi-Fi ingeschakeld laten tijdens sluimeren" of niet?
En wat houdt dat sluimeren precies in dan.quote:
Sluimeren is onderdrukken, icm met wifi lijkt me dat je onderdrukt dat hij naar open wifi's gaat zoeken... denk ik..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat houdt dat sluimeren precies in dan.
Je hebt verschil:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar zoveel verbruikt wifi toch niet als hij aanstaat? Alleen als hij gaat zoeken steeds dan gaat 't snel.
Ik denk dat dit is dat als je verbonden bent met wifi en je telefoon staat in "slaapstand" dat hij de wifi dan ook uitschakeld. En wanneer je weer je telefoon "wakker" maakt hij weer wifi zoekt. Al lijkt me dat ook niet handig ivm pushmessages e.dquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sluimeren is onderdrukken, icm met wifi lijkt me dat je onderdrukt dat hij naar open wifi's gaat zoeken... denk ik..
Ik had inderdaad maar de helft gelezen. Klinkt plausibel. Maar dat maakt niet uit dat je wifi uit gaat, want 3g voor pushmessages. Ik zou alleen WiFi uitzetten als je buiten bereik bent van een open netwerk, en je echt maximaal uit je batterij wilt halenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat dit is dat als je verbonden bent met wifi en je telefoon staat in "slaapstand" dat hij de wifi dan ook uitschakeld. En wanneer je weer je telefoon "wakker" maakt hij weer wifi zoekt. Al lijkt me dat ook niet handig ivm pushmessages e.d
Al op kies dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er al iemand met de KPN versie die hem geupdate heeft naar ICS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |