Retorische vraag?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doormekkeren over een ban is er zelf een krijgen.
Dus wat gaat het worden?
qftquote:
Ik heb een wifi blocker in de keukenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alsof vrouwen internet hebben
Mensen met internet in de keukenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb een wifi blocker in de keuken
Erg leuk, maar eerst die van jou. Als je lekker bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Welkom, na 11 uur mag je hier naaktfoto's posten en dergelijke, erg leuk!
Peilenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:37 schreef Piye het volgende:
De meeste FOK!ers behoren zelf ook tot de zwakkeren van de maatschappij. Ze richten hun peilen dus op de zwakkeren in de hoop dat die ze wel leuk vinden. Dat is helemaal niet zo kwaadaardig als jij het doet overkomen denk ik.
Ik een cockblockerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb een wifi blocker in de keuken
Eckte bazen poepen van de springplank afquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
qft
vraag is eerder of ie er ook in zou poepen dat doen alleen de eckte eckte namelijk
Ah wietsemacher hahaha lolz einz!!1quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Nikmans het volgende:
Grapje natuurlijk he hahahaha zo ben ik he![]()
Altijd in voor die wietsen jeweetzelluf
Mijn peimel is heel erg lang dus ik ben slim.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef Gasontladingslamp het volgende:
[..]
Begin jij ook al.
En de hersenen van een man zitten nog steeds in zijn lul!
Is dat de TS?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even een gejat kutplaatje te gebruiken.
blueberry yum yumquote:
quote:
Ik reageer tenminste nog op een post van jou ipv iemand achter zijn rug om zwart maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind dat jij mij wel eens met rust mag laten met dat constante gezeur over mij.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageer tenminste nog op een post van jou ipv iemand achter zijn rug om zwart maken.
Maar je zorgt er toch echt zelf voor dat ik je een kut-hoer vind. maar wat jij nu doet is nergens op gebaseerd en achter mijn rug om.![]()
Zelden zo een walgelijk wijf als jou gezien.
Kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageer tenminste nog op een post van jou ipv iemand achter zijn rug om zwart maken.
Maar je zorgt er toch echt zelf voor dat ik je een kut-hoer vind. maar wat jij nu doet is nergens op gebaseerd en achter mijn rug om.![]()
Zelden zo een walgelijk wijf als jou gezien.
Cher- meestertrolled hemquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft Cher jou achter je rug om zwart proberen te maken?
Probeer het.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je als kerel een topic opent en zegt dat je groen haar hebt?
"Haha TS is de Hulkquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je als kerel een topic opent en zegt dat je groen haar hebt?
Nooooouuuu....quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:12 schreef netflanders het volgende:
Inderdaad. Vijf onzekere fokkers gaan achter een nog onzekerder mutsje aan, en gelijk zijn alle mannen klootzakken.
Ik zie constant extreem domme posts vaneen aantal vrouwelijke fokkers. Dat betekent absoluut niet dat alle vrouwelijke fokkers of alle vrouwen in het algemeen extreem dom zijn.
Christenen nemen het doorgaans niet zo nauw.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:01 schreef Geelman het volgende:
Ik heb foto's van ts gezien, ze zag er niet slecht uit hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |