Net als RKC dit seizoen ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef Gravedigger het volgende:
En aan het eind van het seizoen weer degraderen!
iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jochie net kijken van "rot op met dat enge ding!"
Sparta staat 8 punten achter op Zwolle, met nog 3 duels te spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, ik ken de stand helemaal niet. Moeten ze winnen? Zijn ze bij een verlies/gelijkspel afhankelijk van de nr 2? En speelt die ook nu?
Thnx.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sparta staat 8 punten achter op Zwolle, met nog 3 duels te spelen
Sierd niet herkennenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die commentator
"Waar is Kuipers als je 'm nodig hebt?"
iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:10 schreef RedFever007 het volgende:
Dat magazijnenverhaal"Gaan we het hoe dan ook nog over hebben vanavond, wordt sowieso feest"
Achterlijk gelul van die De Vosquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
iddHij werkte een paar maand nog in Lelystad of in Meppel of waar ze veel magazijnen hebbben
Heb niks gezien, was iemand anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Computerprobleem, grafuser met die fotoDie jij fixte, neem ik aan?
Teletekst 829?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand voor mij een site met live uitslagen van de JL? Wil Almere in de gaten houden
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.htmlquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand voor mij een site met live uitslagen van de JL? Wil Almere in de gaten houden
Live uitslagen ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
Is nieuw voor mijquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html
iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II al 2-0 voor na 6 min tegen Cambuur
dat is knap als Cambuur tegen Helmond speeltquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II al 2-0 voor na 6 min tegen Cambuur
Zo moeilijk is een post verwijderen ook nietquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een post verwijderen ook niet
Note het niet eens meer, die gast heeft geen lang leven op FOK!
Nee man, volgens mij raakte hij hem niet eens en anders liet hij zijn been hangen.quote:
Die zit nu toch in China?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er hing/hangt ook een hele grote vlag van Mars met de M er af geknipt
Haha ja die vlag is leuk. Ars zit nu bij Tianjin Teda. Wereldcarriere die vent. Maar hij zal best lekker verdienenquote:
Ja in een samenvatting is ie al irritant. Hij is zelfs nog erger als Frank Snoeksquote:
Net ook met z'n commentaar op de nudisten-vakquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja in een samenvatting is ie al irritant. Hij is zelfs nog erger als Frank Snoeks
Ik zal het eens navragen bij een Zwollenaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat die gast daar echt naakt te zijn?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat die gast daar echt naakt te zijn?
Rasechte hier en ik heb geen ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen bij een Zwollenaar
Nope, jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij staat daar niet gok ik... Die gozer die ik SMS'te wel...
Almere ook graagquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:36 schreef Daywalk3r het volgende:
FcZwolle moet er wel ff 1 inprikken voor rust.
Ditquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef LDS het volgende:
Er staan ook nog maar twee wedstrijden op 0-0 in de JL, en dat zijn ook precies Zwolle-Eindhoven en Almere-Sparta
Inderdaad waardeloze vent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
Who gives a fuck over de vader van Herman Brood
Doe dat lekker op een camping, niet in een voetbalstadion. Mafkeesquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef RvLaak het volgende:
Nudist bestaat echt, net bevestigd gekregen. Zelfs bij -10 issie naakt
Ik mistte het... EL stream hapertquote:
Ik bedoel die nudistquote:
Balen als een SCC hebt gekocht en hij zit naast je of voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef LDS het volgende:
[..]
Doe dat lekker op een camping, niet in een voetbalstadion. Mafkees
Zou t nog minder fijn vinden als ie achter me zou staan...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Balen als een SCC hebt gekocht en hij zit naast je of voor je.
Voor me zou ik niet zo erg vinden... Achter me zou ik wat zorgelijker vinden... Zeker als je af en toe iets voelt stekenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Balen als een SCC hebt gekocht en hij zit naast je of voor je.
Zo'n leuter in de nekquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Zou t nog minder fijn vinden als ie achter me zou staan...
Brrr dat ie je op je hoofd zwaffelt steeds.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja dat ook ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan laat je ook alles liggen wat je laat vallenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Brrr dat ie je op je hoofd zwaffelt steeds.
Bijbaantjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef TLC het volgende:
Kunnen die spelers van Emmen eigenlijk leven van hun salaris of houden ze er ook een bijbaantje op na ?
Virtueel feestjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier, alsjeblieft... Virtueel miljoen euro...
Tr00, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Virtueel feestje
Overigens is je voorbeeld niet heel sterk, op internet betaal je soms met virtueel geld
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tr00, niet aan gedacht...
Anyway, vier straks je feestje... Niet te vroeg juichen... Deden de Zwolle supporters vorig jaar ook al
Dat RKC een schijtclub is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En spelende mevrouw, wat hebben we nou geleerd?
Je kent "De Grote Meneer Cactus Show" niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat RKC een schijtclub is?En mevrouw?!?
Ik denk dat ik daar te jong voor benquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kent "De Grote Meneer Cactus Show" niet?
"Wij worden kampioen binnen 20 jaar"quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
Zou zo mooi zijn als Zwolle zich weet op te werken tot topclub van Nederland in 10/15 jaar
Hoezo "wij"? Ik speel daar niet... Jij wel?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Wij worden kampioen binnen 20 jaar"
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo "wij"? Ik speel daar niet... Jij wel?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo "wij"? Ik speel daar niet... Jij wel?
Dat de commentator? Die mag idd wel eens een ontmoeting krijgen met een eng mannetje in een donker steegjequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt, ik erger me dood aan die De Vos
Ik vind hem openlijk een baasquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik begin Sierd stiekem een beetje te waarderen
Van jou is dan ook bekend dat je niet helemaal 100% bentquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind hem openlijk een baas
;iquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van jou is dan ook bekend dat je niet helemaal 100% bent
quote:
Sparta staat nog gelijk. Zolang het 0-0 blijft bij beide potjes. Dan heft zwolle de schaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er voetbalt in de tweede helft maar één ploeg, maar die kan niet scoren
Weet ik wel, maar Zwolle verdient een overwinning gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta staat nog gelijk. Zolang het 0-0 blijft bij beide potjes. Dan heft zwolle de schaal
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er voetbalt in de tweede helft maar één ploeg, maar die kan niet scoren
Zoals een vriend van mij al zei (die in het stadion in Zwolle staat), is wel een laffe overwinning...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta staat nog gelijk. Zolang het 0-0 blijft bij beide potjes. Dan heft zwolle de schaal
Die vond ik nou wel grappigquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF
Die lui blijven een nachtje in dat bakje hangen volgens Sierd
Eigen doelpunt van ex-spartaan Toetquote:
Hij zal ook wel bij Vodafone zittenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zeggen dat anderen het niet weten
Ach jawel. Helaas slaat ie alleen ook heel snel om naar negatief gedrag...quote:
Jawel, maar toch als je vandaag kampioen wilt worden is het billenknijpen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet echt, zijn nog 2 wedstrijden
(tegen beter weten in, blijf ik positief)
Laat ik het zo zeggen.. Ik heb alle wedstrijden van Zwolle op EL gezien en zelden sfeer gezien. Maar dat waren er niet veel, moet ik er ook bij zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ach jawel. Helaas slaat ie alleen ook heel snel om naar negatief gedrag...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jawel, maar toch als je vandaag kampioen wilt worden is het billenknijpen.
Altijd als ik in het stadion ben is de sfeer goed, zelfs als het lang niet vol isquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik heb alle wedstrijden van Zwolle op EL gezien en zelden sfeer gezien. Maar dat waren er niet veel, moet ik er ook bij zeggen
Denk niet dat willem II vier doelpunten weg geeftquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan maar hopen dat AGOVV gelijkmaker maakt
Moeten ze wel 4 keer scorenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tegen Willem II ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat willem II vier doelpunten weg geeft
quote:
Ik bedoelde natuurlijk Almere FCquote:
Ja jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Almere FC
Vergeet city nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Almere FC
Troost je, Zwolle nu ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oeioei, wat ben ik aan het klooien vanavond
Watquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten had nu Engelaar ingebracht, om de 0-0 vast te houden.
mooooiquote:
En in Zwolle? Sierd is meer bezig met de omgeving, dan met de wedstrijd... Dus ik weet nog steeds niet hoeveel extra tijdquote:
Zwolle zie ik. Ik vraag naar Almerequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zwolle wel, Sierd heeft vodafone, dus Almere morgen pas...
Ik zit af en toe in het stadion (broertje en vader hebben seizoenskaart) en ik vind de sfeer er negatief opgefokt. En dat wil wat zeggen want ik ging vroegâh regelmatig naar de Kuip.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik heb alle wedstrijden van Zwolle op EL gezien en zelden sfeer gezien. Maar dat waren er niet veel, moet ik er ook bij zeggen
Een typische kampioenswedstrijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef TLC het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte wedstrijd, maar toch gefeliciteerd Zwolle.
Dit!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk een best leuk en Eredivisiewaardig stadion
Ik hoop zo dat ze een paar jaar kunnen handhaven en daarna kunnen groeien... Maar ben er bang voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit!Hopen dat ze een beetje leuk kunnen spelen volgend jaar en ik ben blij
Sowieso heel goed voor de club, ook financieel
Al met al feest
Zonder dat ik t hoor gok ik dubstepquote:
Epic van een paar van die luiquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zonder dat ik t hoor gok ik dubstep
dankje ;p. Was er al een tijdje naar op zoek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |