quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
"Ik ben zoooooooo lelijk."
Lees: vertel me dat ik mooi ben.

Hoe kun je dat nou wetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef rozecroc het volgende:
Ts is mooi zonder make-up. Ts is mijn droomvrouw.

Sssttt, niet door vertellen, wat doe je nou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten
Misschien is ts wel een uit een moera getrokken gedrocht, een Chupacabra:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chupacabra

Misschien moet je je verhaal eens aan die vriendinnen laten lezen. En eens van omgeving veranderen, je zult zien dat er best toffe vrouwen zijn. Die van mij is er een van (ik wseeet, ze zijn zeldzaam).quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:08 schreef Lizzebeest het volgende:
En pics, alleen voor die mannen met knotsen van piemels, minstens 1,90 lang, extreem mager, doch gespierd. Hoogopgeleid, goede baan met veel poen en avontuurlijk ingesteld.
En ach ja, sommige mannen kunnen er ook wat van qua onzekerheid, en drama. Maar gelukkig is het er bij de meeste door de samenleving ofwel uitgeramd om dat te laten zien, ofwel het het is volledig uit hun bestaan geramd.
Daarom ben ik dan weer zo dol op mannen.Kun je tenminste stevige discussies mee hebben over wetenschap, politiek en wat al niet meer.Zonder dat ze zich aangevallen voelen, als je het niet met ze eens bent. Dat is ook zo'n fijn pijnpuntje met veel vrouwen.

O ja, dat was ons geheimpjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef Lizzebeest het volgende:
[..]
Sssttt, niet door vertellen, wat doe je nou?

Naam? Welk topic?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Lizzebeest het volgende:
Staan nog wel ergens foto's van mij op dit forum, ergens onder een van de andere accounts die ik ooit had, van toen ik 15 was ofzo. Van die oei, ik ben een breezahslet en ik fotografeer en ik kan artsy dartsy naaktjes schieten. Finders keepers!

Dat is zo ja, wijze heer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoezo wel
Ze heeft niks voor niks een andere username aangenomen

Schenk gaat zijn hossels over een andere boeg gooien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen denken dat lange mannen automatisch een grote piemol hebben
Vrouwen

Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen

Monkyyy heet toch ook Lisa of... ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Lizzebeest het volgende:
Staan nog wel ergens foto's van mij op dit forum, ergens onder een van de andere accounts die ik ooit had, van toen ik 15 was ofzo. Van die oei, ik ben een breezahslet en ik fotografeer en ik kan artsy dartsy naaktjes schieten. Finders keepers!

That's me. Alleen geen uberpenis maar goed, kan niet alles hebben he. en eigenlijk ook weer niet zo extreem magerquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:08 schreef Lizzebeest het volgende:
En pics, alleen voor die mannen met knotsen van piemels, minstens 1,90 lang, extreem mager, doch gespierd. Hoogopgeleid, goede baan met veel poen en avontuurlijk ingesteld.

schenkstroop die nog z'n piemel in een (levend) vrouwmens heeft gestokenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen

schenkstroop die met zn 1,55 een micropenis heeft en nu op internet vrouwen probeert wijs te maken dat lengte van de man niks te maken heeft met de lengte van een piemelquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
schenkstroop die nog z'n piemel in een (levend) vrouwmens heeft gestoken

Is dat wel zo dan? Zegt niks man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
schenkstroop die met zn 1,55 een micropenis heeft en nu op internet vrouwen probeert wijs te maken dat lengte van de man niks te maken heeft met de lengte van een piemel

Lengte is niet zo heel belangrijk, dikte en ervaring/vaardigheden in bed wel. Al jullie alfa-mannen moeten dat toch wel wetenquote:

Ik bedoel hoe lang je bent heeft volgens mij echt geen invloed hoe lang je piemol is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Alborz het volgende:
[..]
Lengte is niet zo heel belangrijk, dikte en ervaring/vaardigheden in bed wel. Al jullie alfa-mannen moeten dat toch wel weten.

Ik heb geen idee, ik ben 1,94 en heb niks te klagen dus voor mij is t wel zoquote:
Dikte ben ik met je eens, ervaring niet toen ik ontmaagd werd was ik ook uur bezigquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef Alborz het volgende:
[..]
Lengte is niet zo heel belangrijk, dikte en ervaring/vaardigheden in bed wel. Al jullie alfa-mannen moeten dat toch wel weten.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |