Is de loting al geweest dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn de vrijgezellen vriendinnen inmiddels al uitgedeeld of maak ik nog een kans?
Dat vraag ik mij dus af. Als ts gewillige vrijgezelle vriendinnen gaat uitdelen wil ik er graag bij zijn.quote:
Ik dacht dat je hier niet was om vrouwen te versieren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Als ts gewillige vrijgezelle vriendinnen gaat uitdelen wil ik er graag bij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet was om vrouwen te versieren?Krijgen zonder moeite ervoor te doen noem ik geen versieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
SILENCE!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijgen zonder moeite ervoor te doen noem ik geen versieren.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet was om vrouwen te versieren?Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijgen zonder moeite ervoor te doen noem ik geen versieren.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Het is niet altijd feest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is te simpel, ik verwachtte beter.
Als ze nou eens opschieten met die loting, hebben we een kans op een rebound.quote:
Dikke orgie en zo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap dat niet zo. Tuurlijk, een avondje achter de mannen aan kan echt wel leuk zijn, maar niet iedere avond.
Gewoon een avond gezellig zuipen vind ik eigenlijk het best. Heb een vrij grote vriendengroep dus we vermaken ons altijd prima.
Met drank kun je je zelfs in je eentje prima vermaken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap dat niet zo. Tuurlijk, een avondje achter de mannen aan kan echt wel leuk zijn, maar niet iedere avond.
Gewoon een avond gezellig zuipen vind ik eigenlijk het best. Heb een vrij grote vriendengroep dus we vermaken ons altijd prima.
Er staat dat je vrouw bent, dat klopt niet toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Soms is dat de weg die we moeten bewandelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met drank kun je je zelfs in je eentje prima vermaken.
Tenzij je denkt dat ik een homosexuele man ben snap ik vrij weinig van deze vraagquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staat dat je vrouw bent, dat klopt niet toch?
Je weet zelf!quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van het alleen zuipen ben. Als ik zat ben in m'n eentje vraag ik me gewoon echt af wat ik anders zou moeten doen dan slapenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met drank kun je je zelfs in je eentje prima vermaken.
Vrouwen die een hele avond niets willen doen behalve zuipen zijn erg schaars inderdaad, ben ze helaas nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staat dat je vrouw bent, dat klopt niet toch?
Tja...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms is dat de weg die we moeten bewandelen.
Als ik dan lam raak ga ik inderdaad naar bed ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Robophatt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van het alleen zuipen ben. Als ik zat ben in m'n eentje vraag ik me gewoon echt af wat ik anders zou moeten doen dan slapen
Ja duh. Of zijn jullie zo'n preutse vriendengroep die alles behandelen alsof jullie in GTST zitten?quote:
Je komt een beetje denigrerend over op homosexuele mannen vind ik.... Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tenzij je denkt dat ik een homosexuele man ben snap ik vrij weinig van deze vraag![]()
Staat toch echt dat een avondje achter de mannen aan leuk kan zijn.
Tjah, of ''grote vriendengroep''quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen die een hele avond niets willen doen behalve zuipen zijn erg schaars inderdaad, ben ze helaas nog niet tegengekomen.
[..]
Tja...
Dan al?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik dan lam raak ga ik inderdaad naar bed ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |