Vrouwen die een hele avond niets willen doen behalve zuipen zijn erg schaars inderdaad, ben ze helaas nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staat dat je vrouw bent, dat klopt niet toch?
Tja...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms is dat de weg die we moeten bewandelen.

Als ik dan lam raak ga ik inderdaad naar bed ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Robophatt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van het alleen zuipen ben. Als ik zat ben in m'n eentje vraag ik me gewoon echt af wat ik anders zou moeten doen dan slapen

Ja duh. Of zijn jullie zo'n preutse vriendengroep die alles behandelen alsof jullie in GTST zitten?quote:

Je komt een beetje denigrerend over op homosexuele mannen vind ik.... Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tenzij je denkt dat ik een homosexuele man ben snap ik vrij weinig van deze vraag![]()
Staat toch echt dat een avondje achter de mannen aan leuk kan zijn.

Tjah, of ''grote vriendengroep''quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen die een hele avond niets willen doen behalve zuipen zijn erg schaars inderdaad, ben ze helaas nog niet tegengekomen.
[..]
Tja...

Dan al?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik dan lam raak ga ik inderdaad naar bed ja.

Slaap je wel goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik dan lam raak ga ik inderdaad naar bed ja.
Het is een gemengde vriendengroep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh. Of zijn jullie zo'n preutse vriendengroep die alles behandelen alsof jullie in GTST zitten?
Jij op mij. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt een beetje denigrerend over op homosexuele mannen vind ik.... Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ja hummeltje, daar ging ik al vanuit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is een gemengde vriendengroep.
Ik heb geen idee hoe je iets behandelt alsof je in GTST zit moet ik eerlijk zeggenHeb daar nog nooit een aflevering van gezien

Dan was dat niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:32 schreef Robophatt het volgende:
Jij op mij. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ja, beetje lastig om je vraag dan te kunnen beantwoorden. Maar ik denk niet dat wij een preutse groep zijn. Geen orgies thoughquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hummeltje, daar ging ik al vanuit.Hm ok, dan is het aan mij te wijten dat ik een slecht voorbeeld gaf.

Waarom heb je dan een vriendengroep?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, beetje lastig om je vraag dan te kunnen beantwoorden. Maar ik denk niet dat wij een preutse groep zijn. Geen orgies though

Altijd genoeg mensen om mee te chillen/gamen/stappen/feestenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een vriendengroep?

Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Altijd genoeg mensen om mee te chillen/gamen/stappen/feestenWel zo prettig.

Moet je ook eens doenquote:

Ik ken weinig vrouwen die zo zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Altijd genoeg mensen om mee te chillen/gamen/stappen/feestenWel zo prettig.

Geprobeerd, niet echt iets voor mij.quote:
Verre van dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan als kwetsend ervaren worden.

Alsof ik me ga laten keurenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef Lizzebeest het volgende:
Als de heren echt willen, vanavond wordt het weer dansen, en grote kans dat dit in de hofman gaat eindigen, dus als jullie een mooie (lange) dame willen scoren, moet je daar zijn.
Komen jullie hun keuring door, dan komen ze vanzelf naar je toe.

Geen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
''De hofman'' Wat is dat voorn duivelskroeg?

Yeah.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken weinig vrouwen die zo zijnMaarja, credits voor jou.

Idd, en al helemaal niet door dit soort wijvenquote:

Ik? Gekwetst?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef Robophatt het volgende:
En @ Id_do_her:
Was zeker niet bedoeld om te kwetsen je weettoch

Denk niet dat er na jouw verhaal nog veel animo is naar die vriendinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef Lizzebeest het volgende:
Als de heren echt willen, vanavond wordt het weer dansen, en grote kans dat dit in de hofman gaat eindigen, dus als jullie een mooie (lange) dame willen scoren, moet je daar zijn.
Komen jullie hun keuring door, dan komen ze vanzelf naar je toe.

Daar ben ik sowieso niet van. Er staat een mooie paraplubak bij de deur, dump daar je drama maar in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk niet dat er na jouw verhaal nog veel animo is naar die vriendinnen.
Klinkt als iets te veel drama voor een keertje neuken

Nohhquote:

"Ik ben zoooooooo lelijk."quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef Lizzebeest het volgende:
Was TS maar het lellijke eendje. Dan zouden de dames zich niet zo bedreigd voelen door mijn geklets met de heren waar zij hun oog op hebben laten vallen.
Alhoewel ik er dan weer niet zo tussen uit spring, met mijn afkeer van mijn make-up. Of daardoor juist misschien wel.
Word je toch gek van, snap niet dat zoveel vrouwen dat kunnen, elke ochtend de boel er op smeren, 's avonds weer er allemaal afwassen, Rinse and repeat over and over again.
En dan niet zonder make-up de deur uitdurven, jeetje. Brr..
Had er laastst eentje een rustdag, omdat ze er toch wel zo moe van werd dat ze elke keer als ze een boodschapje ging doen, de haartjes helemaal moest stylen, en haar gezicht moest verven. Dus ze ging een hele dag thuiszitten, zodat ze geen make-up op hoefde... pfff... zucht... steun...

JA, er is nog alijd bierquote:Op vrijdag 13 april 2012 06:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb als vrijgezel ook een leegte.
Deze vul ik op met alcohol. Dit bevalt mij en mijn vriend(in)en prima.
Probeer het eens!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |