quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:12 schreef hardlopen het volgende:
[..]
De straf kan ook zijn dat je leven wordt beeindigt. Het is onnatuurlijk om te sterven (ondanks dat er mensen zijn die zelfmoord plegen; wat een impulsieve daad is).
quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Met zelfkennis zit het dan in ieder geval wel goed.
Plagen we je lieffie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw wijsheid kan dit topic wel gebruiken
Wat een onzin.. wat zullen ze tegen diegene zeggen..? Ja je wordt ter dood gebracht, hopelijk leer je er van.quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:12 schreef hardlopen het volgende:
[..]
De straf kan ook zijn dat je leven wordt beeindigt. Het is onnatuurlijk om te sterven (ondanks dat er mensen zijn die zelfmoord plegen; wat een impulsieve daad is).
Wat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Plagen we je lieffie?
Zoniet...zeg dan niks
En volgende keer niet meer doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat een onzin.. wat zullen ze tegen diegene zeggen..? Ja je wordt ter dood gebracht, hopelijk leer je er van.
Er is echt niets natuurlijkers aan het leven dan sterven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:12 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijk om te sterven.
We gaan niet persoonlijk worden hehquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:16 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik deel jouw cultuur niet bitz; niet iedereen met een andere mening is zwakzinnig heks
Onnatuurlijk om te WILLEN stervenquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is echt niets natuurlijkers aan het leven dan sterven..
Serieus, WAT?quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Plagen we je lieffie?
Zoniet...zeg dan niks
want? dan kom jij op je lelijke ezel haar redden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
We gaan niet persoonlijk worden heh
Ja maar dus dan is diegene even bang en voelt daarna niets meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:17 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Onnatuurlijk om te WILLEN sterven
woordje vergeten te typen
Góh meisje....cultuur....mening...zwakzinnig......quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:16 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik deel jouw cultuur niet bitz; niet iedereen met een andere mening is zwakzinnig heks
Don't fuck with Donkeyquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:19 schreef hardlopen het volgende:
[..]
want? dan kom jij op je lelijke ezel haar redden?
Nogal een vraag die zichzelf al beantwoord, niet? Je vraagt het aan een vrouw immers.quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, WAT?Ik maak een (nota bene positieve!) opmerking over je username en dan zeg je dit?
Beetje emotioneel instabiel?
Deze post bewijst mijn gelijk...quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, WAT?Ik maak een (nota bene positieve!) opmerking over je username en dan zeg je dit?
Beetje emotioneel instabiel?
hihiquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Góh meisje....cultuur....mening...zwakzinnig......
Wat doe je eigenlijk op een forum als je geen commentaar op prijs stelt?
Enne...gelijk verlagen door te schelden bevestigd het beeld wat ik van je hebt.
Wauw! Dat verklaart een hoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |