Gewoon helemaal geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een zoon hebben
![]()
![]()
![]()
Een dochter hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel problemen ;___;
Zoon trap je gewoon buiten en hoef je niet naar om te kijken
Dochters zijn geschenken van Allahquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een zoon hebben
![]()
![]()
![]()
Een dochter hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel problemen ;___;
Eerst trouwenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je er nou wel klaar voor bent?
En als je nog niet kunt trouwen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerst trouwen
En daarna alleen voor het maken van kinderen
Dan komt het vast wel goed jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een zoon hebben
![]()
![]()
![]()
Een dochter hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel problemen ;___;
Zit ik aan te denkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen kinderen nemen. Dan heb je die problemen ook niet.
Dan geniet je van elkaar?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je er nou wel klaar voor bent?
Bij jongens is het makkelijk. Het niveau van jongens opvoeden is van het niveau "amcaya pipini göster". Zodra die gaat puberen gaan er wel meisjes om een jongen heen vliegen en dan komt het voor de rest wel goedquote:
Julis zou je mogen trouwen voordat je je studie hebt afgerond? Dus misschien over een jaar of twee/drie?quote:
Genoeg Iraniërs hier anders. De reden dat wij niet de drang hebben om afzonderlijk in een topic gaan lullen over alles wat met Iran te maken heeft, is waarschijnlijk ook één van de redenen waarom wij het redelijk goed doen hier in Nederland. Dat jouw achterlijk (Koerdische) volk nog steeds worstelt met allerlei middeleeuwse en stamachtige cultuurelementen komt volledig voor jouw rekening. Ik voel mij niet verheven boven de rest noch probeer ik pretentieus over te komen, maar ik ben niet te beroerd om mijn mening te geven wanneer ik het gevoel heb dat dat nodig is. Ik heb overigens geen kloonaccounts, nooit gehad ook. Ik vind dat triest en kinderlijk. De enige die ik hier beschuldig van het hebben van een achterlijke ideologie ben jij en Arcadia. De rest heeft nog tenminste wat verstand in hun koppie zitten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef Che_ het volgende:
Arya is een troll, de reden dat hij hier post is, omdat er geen Iraniërs op fok! bestaat waarschijnlijk.
Net zeg je dat informeren genoeg is. Daar twijfel ik aan. En nu zeg je 'geniet van elkaar'. Dat is de kern van het probleem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Dan geniet je van elkaar?
Ik snap je vraag niet helemaal volgens mij?
Nee, absoluut nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Julis zou je mogen trouwen voordat je je studie hebt afgerond? Dus misschien over een jaar of twee/drie?
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zeg je dat informeren genoeg is. Daar twijfel ik aan. En nu zeg je 'geniet van elkaar'. Dat is de kern van het probleem..
zG moet jou gewoon ontvoerenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Eerst moet ik 'economisch onafhankelijk' zijn. En jij?
Weet ik eigenlijk niet. Vroeger waren ze heel erg streng wat betreft school en studie maar ze zijn de laatste paar jaar wel wat milder geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Eerst moet ik 'economisch onafhankelijk' zijn. En jij?
En weer komt het extreem nationalistische weer naar boven. Wij Iraniërs zijn o zo geweldig, jullie zijn achterlijk..wij hoeven geen eigen topic. Wij zijn heel populair onder de Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Genoeg Iraniërs hier anders. De reden dat wij niet de drang hebben om afzonderlijk in een topic gaan lullen over alles wat met Iran te maken heeft, is waarschijnlijk ook één van de redenen waarom wij het redelijk goed doen hier in Nederland. Dat jouw achterlijk volk nog steeds worstelt met allerlei middeleeuwse en stamachtige cultuurelementen komt volledig voor jouw rekening. Ik voel mij niet verheven boven de rest noch probeer ik pretentieus over te komen, maar ik ben niet te beroerd om mijn mening te geven wanneer ik het gevoel heb dat dat nodig is. Ik heb overigens geen kloonaccounts, nooit gehad ook. Ik vind dat triest en kinderlijk. De enige die ik hier beschuldig van het hebben van een achterlijke ideologie ben jij en Arcadia.
Daar zit wat in. Geduld is wel een schone zaak. Maar trouwen omdat je wil neuken, hmmmm. Daar doen de meeste Turken het voor, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wachten. Geduld is een schone zaak
Kiz evde kalacak dachten ze misschienquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Vroeger waren ze heel erg streng wat betreft school en studie maar ze zijn de laatste paar jaar wel wat milder geworden.
Grappig dat ze er milder in zijn gewordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Vroeger waren ze heel erg streng wat betreft school en studie maar ze zijn de laatste paar jaar wel wat milder geworden.
"Iraniërs doen het goed in Nederland, want geen eigen topic".quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Genoeg Iraniërs hier anders. De reden dat wij niet de drang hebben om afzonderlijk in een topic gaan lullen over alles wat met Iran te maken heeft, is waarschijnlijk ook één van de redenen waarom wij het redelijk goed doen hier in Nederland. Dat jouw achterlijk (Koerdische) volk nog steeds worstelt met allerlei middeleeuwse en stamachtige cultuurelementen komt volledig voor jouw rekening. Ik voel mij niet verheven boven de rest noch probeer ik pretentieus over te komen, maar ik ben niet te beroerd om mijn mening te geven wanneer ik het gevoel heb dat dat nodig is. Ik heb overigens geen kloonaccounts, nooit gehad ook. Ik vind dat triest en kinderlijk. De enige die ik hier beschuldig van het hebben van een achterlijke ideologie ben jij en Arcadia. De rest heeft nog tenminste wat verstand in hun koppie zitten.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kiz evde kalacak dachten ze misschien
Ik wil overigens helemaal niet trouwen. Vind ik onzin. Maar ja, het is een must hè.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Julis zou je mogen trouwen voordat je je studie hebt afgerond? Dus misschien over een jaar of twee/drie?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kiz evde kalacak dachten ze misschien
Nonsens. Iraniers zijn niet geweldig. Je moest eens weten hoeveel ik kanker op de Iraanse gemeenschap. Dat jij dat niet ziet wilt nog niet zeggen dat dat niet gebeurt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Che_ het volgende:
En weer komt het extreem nationalistische weer naar boven. Wij Iraniërs zijn o zo geweldig, jullie zijn achterlijk..wij hoeven geen eigen topic. Wij zijn heel populair onder de Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |