We zitten meestal samen thuisquote:
Met A?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met A in een bus gezeten nee
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:39 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Als ik achterin bij de metro uitstap steek ik altijd mijn hand op naar de bestuurder. Die zegt dan doei terug.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Als ik de metro verlaat steek ik mijn hand op, zodat de bestuurder het ziet in zijn buitenspiegel. Vervolgens zegt de bestuurder altijd vanuit de intercom fijne avond.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso altijd een beetje slaperig in de bus omdat ik 50 minuten moet reizen om op school te belanden.
Ze denken gewoon dat je een lekkere chick bent man. Wat voor lang haar heb jij dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Als ik de metro verlaat steek ik mijn hand op, zodat de bestuurder het ziet in zijn buitenspiegel. Vervolgens zegt de bestuurder altijd vanuit de intercom fijne avond.
Oh, dat is beter dan in het openbaar. Veel beter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
We zitten meestal samen thuisEn anders is er geen reden om de bus te pakken aangezien alles waar wij heen moeten met de tram te bereiken is.
Ik zal eens normaal omgaan met jou!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen interesse, Yavuz. Ik vind alles wel goed. Zolang er normaal met elkaar wordt omgegaan .
Ajj. Leuke kleurenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu heb ik ook een plaatje van het openbaar vervoer gepost.
Know your factsquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ze denken gewoon dat je een lekkere chick bent man. Wat voor lang haar heb jij dan.
watquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ayca en msnk, hoeveelste fok koppel is da?
AQquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
WTF! Ik heb 'wordt' met 'dt' geschreven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij woont echt afgelegen man. Ik snap je negatieve energie nu beter.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:39 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Als ik achterin bij de metro uitstap steek ik altijd mijn hand op naar de bestuurder. Die zegt dan doei terug.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Niet zomaar dingen aannemenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach, het is ook bijna 2 uur!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
WTF! Ik heb 'wordt' met 'dt' geschreven.
Nou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
Wie werkte er ook alweer bij de ah to go in amsterdam?
Dat doen bussen met mensen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
WTF! Ik heb 'wordt' met 'dt' geschreven.
Valt mee. Tussen Tilburg en Breda in. De bus rijdt om langs twee dorpen tussen mijn woonplaats en Tilburg in; vandaar dat het 50 minuten duurt. Anders was ik er binnen een half uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij woont echt afgelegen man. Ik snap je negatieve energie nu beter.
Jij ook veel plezier met Jaleesa, jij sexy-man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Eyh, jullie weten allemaal dat ik de fok koppels/relaties het eerst doorgrond.
Hayirli ugurlu olsun bebisler, size mutluluklar dilerim.
Ja mang jeweets. Je bent die roggelaar. Slaap lekker kocumquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Eyh, jullie weten allemaal dat ik de fok koppels/relaties het eerst doorgrond.
Hayirli ugurlu olsun bebisler, size mutluluklar dilerim.
Vanuit mijn huis naar Zuid-Oost is 1hr gemiddeld. Zelfde stadquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt mee. Tussen Tilburg en Breda in. De bus rijdt om langs twee dorpen tussen mijn woonplaats en Tilburg in; vandaar dat het 50 minuten duurt. Anders was ik er binnen een half uur.
Jaleesa is al met Turq gekoppeld, dus da ken heul nie!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met Jaleesa, jij sexy-man.
Alles kan.. Bigamiequote:Op vrijdag 13 april 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jaleesa is al met Turq gekoppeld, dus da ken heul nie!
Die bus die ik linkte rijdt momenteel een omweg. Eeuwige wegwerkzaamheden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
Maar een bus gaat wel elke dag over dezelfde weg? Die betreden wij allemaal toch..
Hoe the fuck lukt je dat in een bus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Om terug te komen op de bussen, vandaag heb ik gereisd zonder een kaartje te kopen.
* hurrrrdurrrr kijkt in zijn buitenspiegel en grinnikt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef xminator het volgende:
Genoeg geweest.
Steekt hand op.. Fijne avond!
quote:
Waar ben je. Ik zie je niet. Welterustenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef xminator het volgende:
Genoeg geweest.
Steekt hand op.. Fijne avond!
Wat een bandiet ben je toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Om terug te komen op de bussen, vandaag heb ik gereisd zonder een kaartje te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |