Jij ook veel plezier met Jaleesa, jij sexy-man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Eyh, jullie weten allemaal dat ik de fok koppels/relaties het eerst doorgrond.
Hayirli ugurlu olsun bebisler, size mutluluklar dilerim.
Ja mang jeweets. Je bent die roggelaar. Slaap lekker kocumquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Eyh, jullie weten allemaal dat ik de fok koppels/relaties het eerst doorgrond.
Hayirli ugurlu olsun bebisler, size mutluluklar dilerim.
Vanuit mijn huis naar Zuid-Oost is 1hr gemiddeld. Zelfde stadquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt mee. Tussen Tilburg en Breda in. De bus rijdt om langs twee dorpen tussen mijn woonplaats en Tilburg in; vandaar dat het 50 minuten duurt. Anders was ik er binnen een half uur.
Jaleesa is al met Turq gekoppeld, dus da ken heul nie!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met Jaleesa, jij sexy-man.
Alles kan.. Bigamiequote:Op vrijdag 13 april 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jaleesa is al met Turq gekoppeld, dus da ken heul nie!
Die bus die ik linkte rijdt momenteel een omweg. Eeuwige wegwerkzaamheden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
Maar een bus gaat wel elke dag over dezelfde weg? Die betreden wij allemaal toch..
Hoe the fuck lukt je dat in een bus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Om terug te komen op de bussen, vandaag heb ik gereisd zonder een kaartje te kopen.
* hurrrrdurrrr kijkt in zijn buitenspiegel en grinnikt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef xminator het volgende:
Genoeg geweest.
Steekt hand op.. Fijne avond!
quote:
Waar ben je. Ik zie je niet. Welterustenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef xminator het volgende:
Genoeg geweest.
Steekt hand op.. Fijne avond!
Wat een bandiet ben je toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Om terug te komen op de bussen, vandaag heb ik gereisd zonder een kaartje te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |