quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef Mula het volgende:
Ja, dat is het dochtertje!
Fijn dat je weer lekker naar haar toekan rottdog!
Wijnbo, is die 16 een tikfout of krijgt je vriendin elke week chemo? Fijn dat het deze week weer iets beter met haar gaat!
Zoiets is het bij mij ook. Als ie, zeg maar, los in 't bloesje hangt wordt ie keihard, aan de onderkant. Risico is dan dat dit gaat verbindweefselen, en dan blijft het een stugge borst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef Mula het volgende:
Gia, wat fijn dat je mag! Ik heb op zich niet zo veel bestralingsschade hoor. Ik kan alles goed bewegen, ookal "trekt' het wel een beetje. Mijn grote probleem op dit moment is meer wondvocht. Heul veul wondvocht.Volgende week gaan ze het er met een naald uithalen.
Je mag lezen, puzzelen met een potlood (pen gaat lekken), tv kijken, radio luisteren, dus mediteren hoeft niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Mula het volgende:
2 uur per werkdag? Jemig, dat is lang en vaak! Mag je ondertussen wel lezen ofzo? of wordt het heel erg vaak mediteren?![]()
Ik denk dat ik, ondanks die dikke borst, met die twee uur per werkdag beter af ben.quote:Mijn haar is eraf! Er zit weer model in!![]()
Mijn oedeem was erger geworden en ik ben nu ingezwachteld. Het doet pijn, het jeukt, het is warm, ik kan mijn arm niet bewegen, ik mag niet douchen of zwemmen, het ziet er niet uit.![]()
[ afbeelding ]
En dan tot mijn schouder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |