quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het is nooit raar om de politie te bellen, behalve mijn moeder toen ze belde dat er een papegaai in de achtertuin zat toen lachten ze haar uit
wat? dat ze lachten, een papegaai in de tuin of mijn ma die beldequote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]wat? Wat gaaf!
@TS: Nee, gewoon bellen, niets vreemds aan
heb ze al aan de lijn... nouja sta in de wacht...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het is nooit raar om de politie te bellen, behalve mijn moeder toen ze belde dat er een papegaai in de achtertuin zat toen lachten ze haar uit
Gewoon de combinatie van beiden, ik zou dubbel liggen als hulpverlener zijnde!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wat? dat ze lachten, een papegaai in de tuin of mijn ma die belde
ik gok het eerste
Ga je een pizza calamiteiten bestellen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb ze al aan de lijn... nouja sta in de wacht...
Dat zijn natuurlijk niet dezelfde agentenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef CesarMilan het volgende:
Bij zoiets bel je toch meteen? Ik bedoel dan moeten ze maar eff achter hun bosjes vandaan komen waar ze staan te flitsen om op onderzoek uit te gaan!
Dit wordt waarschijnlijk net zo'n anti-climax als mijn "moet ik de politie bellen" topic van de weekquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Houd ons wel op de hoogte, spanning sensatie, alles
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de combinatie van beiden, ik zou dubbel liggen als hulpverlener zijnde!![]()
"ja hallo, er zit een papegaai in mijn tuin!"
Ik snap wel dat minuten verschil kunnen maken bij een eventuele achtervolging.. Maar ja je wil ook niet per ongeluk voor niks 112 bezet houden. Weet nooit precies wanneer je nou wel of niet 112 moet bellen, tenzij het overduidelijk levensbedreigend is.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef revpolen het volgende:
krijg al te horen... volgende x gelijk 112 bellen ook bij twijfel
Wat? Je moet volgende keer 112 bellen maar ze weten nu niet zeker of ze er wel langs gaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef revpolen het volgende:
ze gaan nu overleggen... of ze er heen gaan.. ( nog aan de lijn )
Zelfs bij een inbraak moet je 112 bellen of bij verdachte omstandighedenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap wel dat minuten verschil kunnen maken bij een eventuele achtervolging.. Maar ja je wil ook niet per ongeluk voor niks 112 bezet houden. Weet nooit precies wanneer je nou wel of niet 112 moet bellen, tenzij het overduidelijk levensbedreigend is.
jA dat hoor je wel vaker ja,maar dan denk je toch,moet ik hier nou echt 112 voor bellen...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef revpolen het volgende:
krijg al te horen... volgende x gelijk 112 bellen ook bij twijfel
Ja, maar ja.. Wanneer is er zo'n spoed bij dat je 112 moet bellen? Als de inbraak allang voorbij is? En wat is verdacht? Ik vond de omstandigheden bij mij thuis van de week ook verdacht, maar weer niet spoedeisend genoeg om 112 te bellenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zelfs bij een inbraak moet je 112 bellen of bij verdachte omstandigheden
Precies... en tegen de tijd dat je eruit bent is het alweer te laatquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
jA dat hoor je wel vaker ja,maar dan denk je toch,moet ik hier nou echt 112 voor bellen...
Bij twijfel gewoon 112 bellen, mits de servers van KPN er niet uitvliegen zullen ze niet zo heel snel overbelast zijn hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ja.. Wanneer is er zo'n spoed bij dat je 112 moet bellen? Als de inbraak allang voorbij is? En wat is verdacht? Ik vond de omstandigheden bij mij thuis van de week ook verdacht, maar weer niet spoedeisend genoeg om 112 te bellen
Was een keer ergens op tv, als je iets in je huis hoort,ookal denk je misschien is het de kat, bel meteen 112quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ja.. Wanneer is er zo'n spoed bij dat je 112 moet bellen? Als de inbraak allang voorbij is? En wat is verdacht? Ik vond de omstandigheden bij mij thuis van de week ook verdacht, maar weer niet spoedeisend genoeg om 112 te bellen
Ah oke. Ik twijfel daar altijd zo erg over, en zoals iemand hierboven al zei: als je er eindelijk uit bent wat je gaat doen is het eigenlijk alweer te laatquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon 112 bellen, mits de servers van KPN er niet uitvliegen zullen ze niet zo heel snel overbelast zijn hoor
Bij jou is er tenminste nog iemand van zolder gehaald volgens de lemmingquote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk net zo'n anti-climax als mijn "moet ik de politie bellen" topic van de week![]()
Al hoop ik natuurlijk op actie
Maar ja als je thuiskomt en dan ziet dat er is ingebroken, is het alweer minder spoedeisend dus. Want er staat "of wanneer iemand inbreekt".quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Alarmnummer 112
Bel 1-1-2 voor spoedeisende hulp bij direct levensbedreigende situaties of wanneer u getuige bent van een misdrijf. Bijvoorbeeld na een verkeersongeluk, bij brand of wanneer iemand inbreekt. Dan telt elke seconde. Dit gratis Europees noodnummer belt u in alle EU-lidstaten. De 1-1-2-alarmcentrale stuurt dan onmiddellijk de juiste hulp, zoals brandweer, politie of ambulance.
Je weet niet of ze nog binnen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja als je thuiskomt en dan ziet dat er is ingebroken, is het alweer minder spoedeisend dus. Want er staat "of wanneer iemand inbreekt".
bij ons vliegt er al jaren een papegaai in een park... eens in de zoveel tijd kom je m eens tegenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ja later bleek dat er een stel papegaaien was ontsnapt in de buurt. Maar het was wel mooi zo'n vogel in de tuin hoor, maar er lag ook sneeuw dus mijn moeder maakte zich zorgen
Ja is een beetje onduidelijk, volgens mij mag je ook wel bellen als je denkt dat ze net weg zijn ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja als je thuiskomt en dan ziet dat er is ingebroken, is het alweer minder spoedeisend dus. Want er staat "of wanneer iemand inbreekt".
Ja dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Je weet niet of ze nog binnen zijn.
wat een baasquote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja is een beetje onduidelijk, volgens mij mag je ook wel bellen als je denkt dat ze net weg zijn ofzo.
Maar ja hier wel 3x meegemaakt, 2 keer kwamen we er later achter. een keer betrapte mijn vader de inbrekers en ging er zelf op de fiets achteraan
stoerquote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja is een beetje onduidelijk, volgens mij mag je ook wel bellen als je denkt dat ze net weg zijn ofzo.
Maar ja hier wel 3x meegemaakt, 2 keer kwamen we er later achter. een keer betrapte mijn vader de inbrekers en ging er zelf op de fiets achteraan
Ja, 2x terwijl we thuis waren overdag en 's avonds bahquote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar.
[..]
wat een baasmaar jezus hee.. al 3x ingebroken
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja, 2x terwijl we thuis waren overdag en 's avonds bah
Tsja.. ze moeten blij zijn dat er uberhaupt iemand heeft gebeld. Een ander zou het afdoen als vuurwerk (zoals ik bijvoorbeeld) en er niks van denken terwijl er misschien wel wat is gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef revpolen het volgende:
kreeg al te horen ook.. en u belt na 15 minuten pas op... diegene kan al in Rotterdam zitten dan!
wel leuk..
0900-8844: en u weet zeker dat het geen vuurwerk was..
Ik: Klonk niet zo.. en uhh steek geregeld wat af!
0900-8844:We gaan ff kijken, en hebben iig uw gegevens genoteerd.. en mocht er wat zijn nemen we contact met u op..
fijn binnenkort weer controle
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik was het, had bonen gegeten hihihi
Eigen zaak waar veel contant.geld aanwezig is?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een dorp in brabantja wel bizar ja
Bij ons wordt er gelukkig niet veel inbraken gedaan maar wel veel diefstal in fietsen, motoren en auto's... vaak meerdere op een avond.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een dorp in brabantja wel bizar ja
nee echt helemaal niks geen geld en geen eigen zaak. 1x via de slaapkamerraam toen we niet thuis waren. 1x via de achterdeur terwijl we tv aan het kijken waren, later bleken alle jassen en spullen uit de gang en hal verdwenen. En 1 keer toen mijn vader alleen thuis was kwamen ze door de voordeur met een breekijzer binnen, toen zagen ze mijn vader en ipv 112 te bellen ging hij ze op de fiets achternaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef skit het volgende:
[..]
Eigen zaak waar veel contant.geld aanwezig is?
Maar ik ben benieuwd hoe het verhaal eindigd
uiteindelijk kwijt geraakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee echt helemaal niks geen geld en geen eigen zaak. 1x via de slaapkamerraam toen we niet thuis waren. 1x via de achterdeur terwijl we tv aan het kijken waren, later bleken alle jassen en spullen uit de gang en hal verdwenen. En 1 keer toen mijn vader alleen thuis was kwamen ze door de voordeur met een breekijzer binnen, toen zagen ze mijn vader en ipv 112 te bellen ging hij ze op de fiets achterna
Inderdaad, ik wilde m'n eigen melding van de week ook opzoeken maar nergens te vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef revpolen het volgende:
zit al te kijken p2000 haaglanden, maar vind enkel ambulance en brandweer.. waar is de tijd van de scanners
Ja walgelijk, een kennis van mijn vader heft nog ff vast gezeten omdat ie een inbreker met een jachtgeweer had beschotenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bij ons wordt er gelukkig niet veel inbraken gedaan maar wel veel diefstal in fietsen, motoren en auto's... vaak meerdere op een avond.
Wat opzich ook inbraak is maar ipv de woning in de parkeergarages of buiten.
Kut inbrekers![]()
Het verrotte is dat ze onverwacht komen... en snel weer weg vluchten als mietjes.
Ja fucking naaiers..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja walgelijk, een kennis van mijn vader heft nog ff vast gezeten omdat ie een inbreker met een jachtgeweer had beschotenEn er zijn de laatste 2 jaar iets van 40 auto's in brand gestoken ook zo lekker zinloos
mwah opzich wanneer je politie aan de lijn hebt kan je wel steeds aangeven waar ze zitten maar anders is het zinloos.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en hij dacht gelukkig op een gegeven moment ook van: waar ben ik mee bezig
Ja dus je kunt beter 112 bellen en dan volgen misschien om de locatie door te gevenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah opzich wanneer je politie aan de lijn hebt kan je wel steeds aangeven waar ze zitten maar anders is het zinloos.
Marja kan het wel voorstellen want als je de politie belt zijn ze er over 10min ofzo en zijn de daders allang weer spoorloos.
Dat zou het mooiste zijn maar ik denk niet dat je helemaal helder denkt op dat moment...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dus je kunt beter 112 bellen en dan volgen misschien om de locatie door te geven
Hier zitten er duizenden:quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bij ons vliegt er al jaren een papegaai in een park... eens in de zoveel tijd kom je m eens tegen
Zie hier de fokcultuur... Eindelijk wakker geworden? geen last van de scherpe zonlicht op je zoldertje? Denk dat als je me persoonlijk ziet eerder jij bang zult worden..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |