De Graafschap, daarin verslikken?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Nog steeds een beetje bang dat we ons in de euforie verslikken in de Graafschap. Ik haat deze fase in de competitie. Slecht voor de zenuwen.
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon dat niet in 1 post?
Oh wacht...
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.
Win je van AZ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de worden
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, daarin verslikken?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...quote:
gebeurt niet want frank de boer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...
nou ja, je snapt em wel.
Dan brengen we Boerrigter of Sightorsson in als het niet lukt. Nu bijna iedereen terug is gaan we elke wedstrijd minimaal 3 doelpunten maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
Jij.quote:
quote:
Oké?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan maar in de 17e post!
[ afbeelding ]
!Doe de kampioensshuffle
Martin Jolquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
Ook zo'n leuk filmpje die ik tegenkwam:
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Burrito het volgende:
Het team staat erg goed, positiespel is uitstekend en er wordt heel geconcentreerd gespeeld. Het is niet 100% zeker dat we kampioen worden maar dit team kan dit wel `gewoon` uitspelen. Ook al was het een walkover gister vs 10 man werd er wel professioneel gespeeld en niet zo knullig wat lange tijd van AjaX gezien hebben (utrecht). Het perfectionisme van Frank en het 100% eisen ten alle tijde is echt goed te ziien.
Ik denk dat ze het juist prachtig vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me af of de spelers onderhand niet lachwekkend vinden worden dat Frankie niet tevreden is over vijf minuten verslapping als Ajax met vijf doelpunten verschil wint.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...
Lijkt me niet. Zolang je wint, maakt je geen fuck uit wat de trainer allemaal te vertellen heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me af of de spelers onderhand niet lachwekkend vinden worden dat Frankie niet tevreden is over vijf minuten verslapping als Ajax met vijf doelpunten verschil wint.
Niet dan?quote:
Zoals ik al eerder zei;quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef The_Groove het volgende:
Gister was het (omdat er maar 10 friezen op het veld stonden) zeker af en toe wat ze tikkie takkie () voetbal noemen.
Snel combineren, 1 max 2x aanraken etc.
Zeker Anita, Eriksen en de Jong kunnen dit af en toe doen.
Oogstrelend.
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die gedachtengang windt me een beetje op.
Iedereen loopt wel op Eriksen te kankeren maar deze man is elke wedstrijd belangrijk met assists (16 geloof ik tot nu toe?)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Marsenal het volgende:
Het is natuurlijk wel het spel waar de Boer naartoe wilt, ik zie ook wel resultaat, wat dat betreft.
De lange passjes van Eriksen mogen er ook wezen.
Als Eriksen bij Ajax vertrekt ligt Siem dagen lang in bed te jankenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei;
Het koppel de Jong en Eriksen [ afbeelding ]
Dan eist hij bij het Ajax bestuur op het aantrekken van Luukquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als Eriksen bij Ajax vertrekt ligt Siem dagen lang in bed te janken
Iemand dat gifje nog van Eriksen en de Jong?
Was er een gifje van?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat trucje wat ze doen? Ik zal ff zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, de Jong nu op de bank zetten mag niet. Dan Eriksen misschien een vrije rol als rechtsbuiten ofzo en Sightorsson in de spits. Tegen de Graafschap kan je dat wel het tweede helft proberen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Burrito het volgende:
Vraag me af of we Siggy nu wel moeten opstellen, het draait zo goed op het moment. Never change a winning team toch?
Derk obv sowieso in ipv die zwakke vleugels van nu
Kolbeinn moet zich richten op volgend seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Burrito het volgende:
Vraag me af of we Siggy nu wel moeten opstellen, het draait zo goed op het moment. Never change a winning team toch?
Derk obv sowieso in ipv die zwakke vleugels van nu
Nee hoor, want hierna gaat hij naar Barcelona, waar hij de opvolger van Iniesta wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
Als Eriksen ooit weggaat ga ik ook huilen.
Barca kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor, want hierna gaat hij naar Barcelona, waar hij de opvolger van Iniesta wordt
Heatwave moet lekker voor PSV worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit overdreven positivisme gaat niet goed komen. Dit worden weer Heatwave betogen
ja lama grquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit overdreven positivisme gaat niet goed komen. Dit worden weer Heatwave betogen
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Barca kan me gestolen worden
Chrisje
Ajaxquote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Barcelona
![]()
Mooiste voetbal op aarde
*Heeft stiekem voorkeur voor Real Madrid*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Barcelona
![]()
Mooiste voetbal op aarde
En dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
Mooiste club ter wereld.
Get your priorities straight.
Vergelijk het dan met het spel van '95.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...
Ajax, mooiste CLUB ter wereld.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
Mooiste club ter wereld.
Get your priorities straight.
Nu moet je vertellen wie je oom is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax, mooiste CLUB ter wereld.![]()
Mijn jeugd, mijn heden, mijn verleden, mijn verdriet, mijn vreugde, en bovenal trots dat mijn oom in het shirt van Ajax de Champions League won
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nu moet je vertellen wie je oom is.
Hey, Charlie ook in jouw UI
Die jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.
Google is gesloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die ja
Maar hij probeert het al een tijdje bij Barcelona, maar daar willen ze hem niet
Reiziger?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetballer met grootste bijtkracht.
Ja veel balbezit, erg weinig tegenstand. Niet echt een leuke wedstrijd gezien eigenlijk. Maar de overwinning telt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk? Ik weet dat de keeper na 2 minuten rood had.. maar hebben ze Heerenveen helemaal kapot gespeeld?
eerste helft echt helemaal van de mat gespeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk? Ik weet dat de keeper na 2 minuten rood had.. maar hebben ze Heerenveen helemaal kapot gespeeld?
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij was in Hamburgquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?
Nope.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja veel balbezit, erg weinig tegenstand. Niet echt een leuke wedstrijd gezien eigenlijk. Maar de overwinning telt.
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
eerste helft echt helemaal van de mat gespeeld.
Derk gehele tweede helft, V/d Wiel 20 minuten voor Alderweireld (Van Rhijn kwam centraal te staan) Sigthorsson de laatste 10 minuten of zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope.
Zie Smoof.
[..]
[..]
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijk![]()
Derk en Siggy nog minuten gepakt?
Crack, siggy en derk in de 2e helft.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope.
Zie Smoof.
[..]
[..]
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijk![]()
Derk en Siggy nog minuten gepakt?
Zoals ik ook voor zijn invalbeurt al zei. Ik vind V/d Wiel nog steeds een stuk verder dan Van Rhijn en zeker in aanvallend opzicht. Stiekem hoop ik ook dat Van Rhijn gewoon de vervanger van Vertonghen wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Van der Wiel was lekker fel vond ik
Die wil z'n transferwaarde nog even een miljoentje opkrikken
Het is klote dat Ajax niemand achter de hand heeft. Vertonghen is een klasse apart.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik ook voor zijn invalbeurt al zei. Ik vind V/d Wiel nog steeds een stuk verder dan Van Rhijn en zeker in aanvallend opzicht. Stiekem hoop ik ook dat Van Rhijn gewoon de vervanger van Vertonghen wordt.
Boilessen kan wel tot een "Verthongen" uitgroeien.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is klote dat Ajax niemand achter de hand heeft. Vertonghen is een klasse apart.
in het krachthonk ermee .quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boilessen kan wel tot een "Verthongen" uitgroeien.
ja en bij een sprintje ook. Als je hem gewoon goed begeleid daarin, dan kan hij gewoon krachttraining doen hoorquote:
Moet ie wel veel shakes nemen, en gainen, leucine bulk, xtend alles jwt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en bij een sprintje ook. Als je hem gewoon goed begeleid daarin, dan kan hij gewoon krachttraining doen hoor
Overeem heeft sinds kort genoeg vrije tijd om het voor te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ie wel veel shakes nemen, en gainen, leucine bulk, xtend alles jwt.
Tegen Ajax kunnen ze altijd ietsjes meer..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Tyron het volgende:
ADO 3-0 Groningen?Wordt Groningen thuis wel een makkie denk ik.
Ik ga niet van puntenverlies uit maar wat een logica ditquote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overeem kan hem wel veel leren over dope jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overeem heeft sinds kort genoeg vrije tijd om het voor te doen.
Maakt niet uit joh hij is nog jong hij kan die 1/2 jaar schorsing hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overeem kan hem wel veel leren over dope ja
kan die lekker breed worden ja. hebben we over 2 jaar een nieuwe Vidicquote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh hij is nog jong hij kan die 1/2 jaar schorsing hebben.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overeem is een wannabe net als Lesnar
Ja, maar de Graafschap won ook met 3-0. Die zitten helemaal in een winning streak, dus dat wordt nog lastig!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Tyron het volgende:
Als Diaz in zijn gewichtsklasse zat had hij hem makkelijk geslooptquote:Op donderdag 12 april 2012 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee, Overeem was/is qua stand up skills en ook BJJ de beste ter wereld in HW,
Ik zeg doen. Wat kan er nou misgaanquote:Op donderdag 12 april 2012 23:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan die lekker breed worden ja. hebben we over 2 jaar een nieuwe Vidic
hij moet niet gaan rennen want dan gaat het fout..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Wat kan er nou misgaan
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Diaz in zijn gewichtsklasse zat had hij hem makkelijk gesloopt
Denk het niet. Ik hoop dat die zitting op 24 april positief verloopt maarja....Overeem had wel gewonnen van JDS.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cain Velazquez of Dos Santos dan?![]()
Carwin ?
naja we gaan niet meer terugzien..
in een Pride ring is die gast niks dus het kan wel jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
John Terry had Overeem ook gehoekt in 1 ronde.
Pepe hoekt Terry neer in een halve ronde.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
John Terry had Overeem ook gehoekt in 1 ronde.
mocht die gast echt doping hebben gebruikt mag die van mij wel Lesnar achternaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik hoop dat die zitting op 24 april positief verloopt maarja....Overeem had wel gewonnen van JDS.
Pepe die slaat wild en blind om zich heen daar waar Terry 1 doordachte en gerichte klap plaatst.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pepe hoekt Terry neer in een halve ronde.
Ja, ik vind het echt kut, het was mijn heldquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mocht die gast echt doping hebben gebruikt mag die van mij wel Lesnar achterna![]()
verder 11 loses
![]()
mijn held is nick diaz samen met St Pierrequote:Op donderdag 12 april 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt kut, het was mijn held.
Geen idee daarom stopte ik er maar paar willekeurige voetballers in. Overigens denk ik dat Chivu ook een kans maakt die kan immers hardere kopslagen uitdelen.quote:
als je dat doet heb je een dq en dan verlies je dusquote:Op donderdag 12 april 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee daarom stopte ik er maar paar willekeurige voetballers in. Overigens denk ik dat Chivu ook een kans maakt die kan immers hardere kopslagen uitdelen.
quote:
Gelukkig, was al bang dat ik de enigste wasquote:Op donderdag 12 april 2012 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.![]()
Ik dacht dat dit het Ajax topic was. Ik zit duidelijk verkeerd...
Teleurstellend dan... Iemand nog tips? Boilesen heeft een aantal personal trainers nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je dat doet heb je een dq en dan verlies je dus
Hulk Hogan?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend dan... Iemand nog tips? Boilesen heeft een aantal personal trainers nodig.
Boilesen moet gewoon hopen dat z'n hammie heel blijft, dan komt het wel goed met het jungquote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend dan... Iemand nog tips? Boilesen heeft een aantal personal trainers nodig.
die opa maakt hem een dikke ego en bovendien is het een neppe gast .quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, was al bang dat ik de enigste was
Deed Heerenveen überhaupt mee? Ik heb de tweede helft voornamelijk staan lullen met mijn gasten, omdat we de 2e helft maar naar een veredeld trainings partijtje zaten te kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet de samenvatting nog een keer terug gezien. heerenveen is geen een keer aanvallend te zien
quote:'Liverpool denkt aan Cruijff en Van Gaal'
Liverpool hoopt Johan Cruijff te kunnen verleiden tot een Engels avontuur. Volgens de BBC staat de Amsterdammer op het lijstje met mogelijke opvolgers van technisch directeur Damien Comolli.
Comolli werd donderdag door Liverpool op straat gezet. De beleidsbepaler wordt geslachtofferd voor het slechte seizoen dat de club doormaakt. Als technisch directeur was Comolli verantwoordelijk voor het transferbeleid.
De Fenway Sports Group is als eigenaar van Liverpool onder de indruk geraakt van het werk van Cruijff, die zowel bij Ajax als bij Chivas Guadalajara een rol achter de schermen vervult. Liverpool wil De Verlosser in een vaste functie aan het werk zien.
Naast Cruijff valt in Engeland ook de naam van Louis van Gaal. De clubloze trainer heeft aangegeven een aanbod in overweging te nemen, mits Liverpool hem benadert. Voormalig FC Barcelona-directeur Txiki Begiristain behoort eveneens tot de kandidaten.
quote:Frank de Boer waakt in het slot van de competitie voor verslapping. De Amsterdammers zijn na 'waanzinnige woensdag' de absolute titelfavoriet. De strijd is echter nog niet gestreden.
PSV'er Dries Mertens riep eerder dit seizoen dat zijn ploeg de kampioenswedstrijd al had gespeeld (3-2 zege op Feyenoord). "En na de bekerfinale dacht PSV zich ook weer in de titelstrijd te mengen, maar ging het mis bij RKC", vertelt De Boer in De Telegraaf.
De Ajax-coach wil niet dezelfde fout maken als de kleine Belg. "Wij moeten zorgen dat we ons niet laten verleiden tot uitspraken, maar blijven presteren", vervolgt hij. "We moeten beseffen dat we zover zijn gekomen, negen wedstrijden op rij wonnen door onze filosofie."
"Op de manier waarop Ajax nu voetbalt, kunnen we van iedereen winnen. En als we onze huidige vorm vasthouden, is de kans groot dat we aan het einde van het seizoen kampioen zijn. Maar we zullen elke wedstrijd honderd procent moeten geven en ervoor waken het niet op negentig procent te willen doen", aldus De Boer.
En zo kan het ook Mounir:quote:De terugkeer van Derk Boerrigter, Gregory van der Wiel en Kolbeinn Sigthórsson zadelt Frank de Boer ook op met problemen. De coach moet jongens teleurstellen die ervoor hebben gezorgd dat Ajax nu koploper is.
Spelers als Dmitry Bulykin, Nicolas Lodeiro, Aras Özbiliz, Dico Koppers en Thulani Serrero ontbraken woensdag in de wedstrijdselectie. Zonder hen won Ajax met 0-5 van sc Heerenveen.
"Iedereen is belangrijk", zegt De Boer vrijdag in De Telegraaf. "Die jongens hebben hun steentje bijgedragen aan de huidige koppositie, maar moeten er nu voor zorgen geen negatieve invloed op het team te hebben."
Voor het duel met De Graafschap wachten opnieuw lastige keuzes, daar Boerrigter, Van der Wiel en Sigthórsson weer in de basis kunnen starten. Ajax trapt zondag om 14.30 uur af.
quote:Ismail Aissati is één van de Ajacieden die vermoedelijk snel van basis naar bank verhuist. De middenvelder knokte zich na een lastige periode knap terug, maar ziet nu Derk Boerrigter terugkeren.
Aissati moet er rekening mee houden dat er zondag tegen De Graafschap een einde kan komen aan zijn periode in de basis. Boerrigter is terug en fit genoeg om weer aan een wedstrijd te kunnen beginnen.
De Utrechter maakt zich vooralsnog geen zorgen. "Het is lekker om mijn waarde te hebben en een eventuele titel zal ook als mijn kampioenschap voelen", zegt hij vrijdag in De Telegraaf.
"Ik vind Boerrigter een fantastische linksbuiten. Het is aan de trainer. Als hij vindt dat Derk moet spelen, is dat zijn goed recht. Dan weet ik wat mijn rol is en moet ik vlijmscherp zijn als de ploeg me nodig heeft", aldus Aissati.
Denk dat als de hele situatie rondom Mounir niet had gespeeld dat Issi niet zo had gereageerd.quote:
Hoe dan ook hij heeft wel de juiste beslissingen genomenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk dat als de hele situatie rondom Mounir niet had gespeeld dat Issi niet zo had gereageerd.
Die is natuurlijk bang om ook in de vergetelheid te raken.
Juist. Issi heeft wel een betere instelling dan Hamlap. en een betere zaakwaarnemer, of zit hij ook bij die pizzabakker?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook hij heeft wel de juiste beslissingen genomen
Door: redactiequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Juist. Issi heeft wel een betere instelling dan Hamlap. en een betere zaakwaarnemer, of zit hij ook bij die pizzabakker?
Inderdaad is prima, dat houdt de boel lekker scherpquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:41 schreef The_Groove het volgende:
Volgens Frank zijn Boerrigter, Siggy en Crack fit genoeg om in de basis te starten dus?
Was nog onder de indruk dat hij ze rustiger wou brengen maar blijkbaar zijn ze alle weer bijna 100% fit.
Luxeprobleem hebben is ook wel is lekker.
Lekker met Boerrigter en vd Wiel beginnen (sorry Aissati en van Rhijn)quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad is prima, dat houdt de boel lekker scherp
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 10:46:02Nieuw op Ajax1.nl: Bruno Silva: "Het had fataal af kunnen lopen" - http://t.co/escWub0P #Ajax reageer retweet
Hoe mooi zou het zijn als Jantje straks op 't Museumplein (P2?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan maar in de 17e post!
[ afbeelding ]
!Doe de kampioensshuffle
je bent zeker ecto dat je denkt dat je van supplementen groot wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ie wel veel shakes nemen, en gainen, leucine bulk, xtend alles jwt.
Mja Ajax heeft nog minimaal 12 punten nodig als alles bij AZ goed gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef Frav3 het volgende:
29 april zou het in theorie al mogelijk zijn dat ajax kampioen kan worden. Gaat leuk worden met koninginnennachtIk ga iedergeval proberen erbij te zijn in Amsterdam als zij mogelijk kampioen worden. Moest vorig jaar helaas missen
Zal de burgemeester goed uitkomen, gisteren die persconferentie gezien, wat een eikelquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef Adames het volgende:
Na Twente kunnen we heel goed officieus kampioen zijn, met 3 punten voorsprong op de nummer 2 en ons doelsaldo is dat niet meer in te halen. Alleen ben je dan natuurlijk nog niet officieel kampioen
na 2 twente zijn er nog 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef Adames het volgende:
Na Twente kunnen we heel goed officieus kampioen zijn, met 3 punten voorsprong op de nummer 2 en ons doelsaldo is dat niet meer in te halen. Alleen ben je dan natuurlijk nog niet officieel kampioen
ohquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
na 2 twente zijn er nog 2 wedstrijden
je hebt er toch 2quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:59 schreef Tyron het volgende:
GODVERDOMME LAST VAN MIJN KNIESCHIJF
%$^%$TREGSG%^%^#%^%$%^&^%&
FUCK
3-0quote:
Ajax verliest niet thuis van zequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als Ajax verliest dan neem ik een jaar lang een Ajax avatar.
Als Ajax wint neem ik een jaar lang een Ajax avatar, zielloze club gaat echt niet van de superboeren winnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als Ajax verliest dan neem ik een jaar lang een Ajax avatar.
u gaat een bal vangen van greg wanneer je 2e ring zitquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
DIE GAAT VOORZETTEN GEVEN WAAR JE U TEGEN ZEGT
... en waarschijnlijk ook K en T.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
DIE GAAT VOORZETTEN GEVEN WAAR JE U TEGEN ZEGT
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en waarschijnlijk ook K en T.....
Zo negatiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en waarschijnlijk ook K en T.....
OKE!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
DERK EN VAN DER WIEL GAAN KNALLEN ALS DE ECHTE AJACIEDEN VAN DE WERELD
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef OverRated het volgende:
@AFCAjax Vertonghen kampt met maag- darmklachten. Het is onzeker of hij zondag mee kan spelen tegen De Graafschap. #ajagra
Als dit elftal nog 2 seizoenen aanblijft dan word het een echt CL waardig elftal die hoog kan eindigenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jan moet blijven en mister Ajax worden
Mjah, ik vind van Rhijn nu al constanter en meer indruk maken dan Gregory de laatste jaren.quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als dit elftal nog 2 seizoenen aanblijft dan word het een echt CL waardig elftal die hoog kan eindigen
jan wordt een beetje nerveus voor de titelquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef OverRated het volgende:
@AFCAjax Vertonghen kampt met maag- darmklachten. Het is onzeker of hij zondag mee kan spelen tegen De Graafschap. #ajagra
Ben het niet met je eens, Van Rhijn neemt minder risico en nu met Anita als CVM is het ook wat makkelijker rechtsback spelen, Greg is gewoon verder dan Ricardo, wat ook heel normaal isquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik vind van Rhijn nu al constanter en meer indruk maken dan Gregory de laatste jaren.
Ik denk nog steeds dan Vd Wiel veel potentie heeft, maar het is soms zo ontzettend laks, en vooral verdedigend vind ik hem soms gewoon te kort komen.
We kunnen met heel NL lachend doen over bijvoorbeeld Manolev, maar volgens mij kan die betere statistieken overleggen dan Gregory de afgelopen seizoenen.
echt wel. Als je ziet dat we nu al bij de laatste 16 hadden moeten zitten. Dit team wordt alleen maar beter. Niet dat we dan de CL gelijk winnen, maar dan kom je wel verder hoor.quote:
kwartfinales moet mogelijk zijn, mits je iedereen idd 2 jaar bij elkaar kan houdenquote:
Kan die tegen Groningen wel blijven staan als hij het goed doet. Groningen is toch makkelijk te doen. Pakt Vertonghen geen geel, en is hij er in Twente gewoon bijquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:35 schreef Sala-adin het volgende:
We hebben toch van Rhijn die centraal kan spelen, komt helemaal goed
Voor een elftal als dit zou ik blij zijn als ze bij laatste 8 zouden plaatsen en misschien zelfs laatste 4 als ze echt drive en passie erin gooien dan kan dat gewoon.quote:
Laatste 4 is alleen bij een feestloting met clubs als die cyprioten mogelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voor een elftal als dit zou ik blij zijn als ze bij laatste 8 zouden plaatsen en misschien zelfs laatste 4 als ze echt drive en passie erin gooien dan kan dat gewoon.
kwartfinale is max jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef The_Groove het volgende:
Als dit team (plus 2 gerichte aankopen voor de vleugels en middenveld) bij elkaar blijf nog 2 jaar kan Ajax echt wel tot de kwartfinale van de CL komen.
Jij wil nog meer middenvelders?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef The_Groove het volgende:
Als dit team (plus 2 gerichte aankopen voor de vleugels en middenveld) bij elkaar blijf nog 2 jaar kan Ajax echt wel tot de kwartfinale van de CL komen.
Maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren. Nederland opleidingsland![]()
hee stokstaartquote:
Lodeiro, Aissati gaan sowieso weg na dit seizoen.quote:
Laatste 4 vergeet het man, en laatste 8 tja het is Apoel ook gelukt, als alles mee zit zou het kunnen, maar op eigen kracht niet, heb je een grote dosis geluk nodigquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voor een elftal als dit zou ik blij zijn als ze bij laatste 8 zouden plaatsen en misschien zelfs laatste 4 als ze echt drive en passie erin gooien dan kan dat gewoon.
Ik had ook meer de jeugdspelers in gedachten. Anders moet je spelers voor de bank gaan kopen, en ik dacht dat we daar eindelijk mee gingen ophoudenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lodeiro, Aissati gaan sowieso weg na dit seizoen.
Janssen kan hierna nog max 1 jaar mee...dus ja graag. (of Rits/Fischer/Serero moeten gaan shinen...wat ik ook hoop)
Alsjeblieft manquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor Seedorf zou na dit seizoen naar Ajax komen en nog 2 seizoenen echt top kunnen presteren en zijn ervaring in het team overbrengt. 2 seizoenen later tilt hij hem voor 5e keer omhoog
Keep on dreaming, Seedorf is al ver over zijn top heenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor Seedorf zou na dit seizoen naar Ajax komen en nog 2 seizoenen echt top kunnen presteren en zijn ervaring in het team overbrengt. 2 seizoenen later tilt hij hem voor 5e keer omhoog
Nee, hij komt niet terug omdat hij bij ACM kan blijven,quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsjeblieft man
Seedorf komt nooit meer terug dankzij een paar infantiele mongooltjes die hem dingen uitfluiten
Dit team kan echt wel over 2 seizoenen Arsenal, Manu, AC, chelsea en Inter en nog wel een paar clubs aan als ze die loten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste 4 vergeet het man, en laatste 8 tja het is Apoel ook gelukt, als alles mee zit zou het kunnen, maar op eigen kracht niet, heb je een grote dosis geluk nodig
Altijd jammer dat als het weer goed gaat, mensen meteen denken dat we met slechts 'drive en passie' tot de laatste 4 van europa kunnen komen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar het zou wel kankermooi zijn of nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsjeblieft man
Seedorf komt nooit meer terug dankzij een paar infantiele mongooltjes die hem dingen uitfluiten
De enige 2 vedettes die terugkwamen en nog wat toevoegden zijn Cruijff en Rijkaardquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar het zou wel kankermooi zijn of niet
Bij jou stond er eerst feyenoord onder achterlijke lulquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Stokstaart, Contador, Ritmo, wie hebben we nog gemist? En stokstaart is een FR'er toch?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar het zou wel kankermooi zijn of niet
Ik dacht dat we geen ouwe lullen meer gingen halen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Heitinga , als die na dit seizoen zou komen, is ook wel een toevoeging.
heitinga is nog niet eens 30 manquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik dacht dat we geen ouwe lullen meer gingen halen?
Zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Heitinga , als die na dit seizoen zou komen, is ook wel een toevoeging.
makkelijk 5 of 6 ook nog hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Sala-adin het volgende:
Die kan makkelijk 3 seizoenen draaien als hij nu zou komen
Net zou oud als Mido, maar daarvan werd geroepen dat het eigenlijk niet meer de bedoeling was spelers van die leeftijd aan te trekken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heitinga is nog niet eens 30 man
Mido is dik en allang al vergetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Net zou oud als Mido, maar daarvan werd geroepen dat het eigenlijk niet meer de bedoeling was spelers van die leeftijd aan te trekken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Net zou oud als Mido, maar daarvan werd geroepen dat het eigenlijk niet meer de bedoeling was spelers van die leeftijd dat gewicht aan te trekken.
okequote:
Seedorf zijn 'top' was al niet bijster hoog. Indrukwekkende prijzenkast, maar voetbaltechnisch gewoon een goede speler, geen geweldige.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keep on dreaming, Seedorf is al ver over zijn top heen
En toch zou ik hem nog wel een seizoen willen zien in onze prachtige shirt met 3 sterrenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Seedorf zijn 'top' was al niet bijster hoog. Indrukwekkende prijzenkast, maar voetbaltechnisch gewoon een goede speler, geen geweldige.
Dan hadden ze moeten scoren tegen Lyon. Ik ben er ook een week/2 weken ziek van geweest, maar zo terugblikken heeft geen zin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef Smoofie het volgende:
Als wij waren door gegaan met de loting van OL hadden we nu ook in de kwartfinale gezeten.
wel iets beter dan goed, maar dat is hij al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Seedorf zijn 'top' was al niet bijster hoog. Indrukwekkende prijzenkast, maar voetbaltechnisch gewoon een goede speler, geen geweldige.
Anders was hij idd al een paar jaar geleden teruggekomen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsjeblieft man
Dat bedoel ik dus zolang je afhankelijk van anderen ook om het kampioenschap, heb je nog geen topploeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten scoren tegen Lyon. Ik ben er ook een week/2 weken ziek van geweest, maar zo terugblikken heeft geen zin.
quote:
past bij mijn roze sokken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Past goed bij mijn roze bjorn borg korte broek
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef Smoofie het volgende:
Als wij waren door gegaan met de loting van OL hadden we nu ook in de kwartfinale gezeten.
Ga toch dromen over Feyenoord in de CLquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Alleen ging OL terecht door, en werden jullie terecht uitgeschakeld. En kon nou niet 'WUWUUW FRAUDE" want er waren nog 3 andere wedstrijden in de CL die met een soortgelijke eindstand eindigden.
Terecht? Wellicht ze eindigde boven Ajax. Verdient? Absoluut niet wat waren die slechtquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Alleen ging OL terecht door, en werden jullie terecht uitgeschakeld. En kon nou niet 'WUWUUW FRAUDE" want er waren nog 3 andere wedstrijden in de CL die met een soortgelijke eindstand eindigden.
Ik zeg ook nergens 'verdiend', ik zeg 'terecht'.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht? Wellicht ze eindigde boven Ajax. Verdient? Absoluut niet wat waren die slecht. Het is dat Ajax in die periode 9 van de 10 open kansen miste. En dan begin ik geen eens over de scheidsrechterlijke dwalingen.
En ja ik vind het veel leuker om serieus in te gaan op je troll posts
Ga lekker trollen in je feijenoord topicquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
HOezo trollen? Al die gekken hier die denken dat die Kroaten expres verloren met 7-1, maar wel vergeten dat die uitslag nog twee keer voorkwam in de CL in látere rondes (waar dus het niveau nóg hoger is als een zeg Fransen tegen Kroaten).quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ga lekker trollen in je feijenoord topic
Ik ook, maar ik ben bang dat hij het niveau in de Eredivisie niet aan kan en dat we vervolgens allemaal gaan roepen dat hij nu gewoon te oud was en vroeger geweldig, maar feit is nu eenmaal dat hij nooit ECHT geweldig is geweest (VOETBALTECHNISCH gezien).quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch zou ik hem nog wel een seizoen willen zien in onze prachtige shirt met 3 sterren
Verklaar de knipoog dan even?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HOezo trollen? Al die gekken hier die denken dat die Kroaten expres verloren met 7-1, maar wel vergeten dat die uitslag nog twee keer voorkwam in de CL in látere rondes (waar dus het niveau nóg hoger is als een zeg Fransen tegen Kroaten).
Iets met Barca tegen Duitsers, iets met Valencia tegen Belgen...
Lyon had in de 5 wedstrijden ervoor 2 x gescoord, de clubs die jij nu noemt schoorde er al op losquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HOezo trollen? Al die gekken hier die denken dat die Kroaten expres verloren met 7-1, maar wel vergeten dat die uitslag nog twee keer voorkwam in de CL in látere rondes (waar dus het niveau nóg hoger is als een zeg Fransen tegen Kroaten).
Er zat wel een luchtje aan maar dat doet er niet toequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Not this againquote:
Vind ik ook en "oude koeien"quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Not this again. Ajax had ook gewoon die fransen zélf kunnen verslaan. Dan was er niks aan het handje.
Dat sowieso Illuminate heeft alles in handen dus ook de voetbalwereld, maar of de NWO ook werkelijk achter deze wedstrijd zat weet ik niet. Dat ze nog genoeg afgezanten in Servie/Kroatie hebben mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHHH en KNIPOOG. Illuminatie JWZELF!
Tussen Ebecilio en Boerrigter in. Subtop dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Big-Ern het volgende:
Die Aisatti he, ik weet nooit zo goed wat je van hem moet denken. Hij kan echt wel een beetje voetballen. Op welk niveau schatten jullie hem in?
JD zegt dat Ajax nu al kampioen is...zijn voorspellingen komen nooit uit.quote:
Knap terug geknokt na zijn wangedrag maar speculeren heeft toch geen zin want hij weigert zelf bij te tekenen. Ik denk dat hij volgend jaar naar een club als Villarreal vertrek, subtop dus normaal gesproken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef Big-Ern het volgende:
Die Aisatti he, ik weet nooit zo goed wat je van hem moet denken. Hij kan echt wel een beetje voetballen. Op welk niveau schatten jullie hem in?
Hansie Hansie zei het al sinds de winterstop, zijn voorspellingen komen altijd uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JD zegt dat Ajax nu al kampioen is...zijn voorspellingen komen nooit uit.
Klopt ja! 2 afleveringen geleden bleef hij ook stug vasthouden aan zijn voorspellingquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hansie Hansie zei het al sinds de winterstop, zijn voorspellingen komen altijd uit.
Net zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt ja! 2 afleveringen geleden bleef hij ook stug vasthouden aan zijn voorspelling
Zijn voorspellingen veranderen sneller dan de gemoedstoestand van een labiel wijf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JD zegt dat Ajax nu al kampioen is...zijn voorspellingen komen nooit uit.
Kan ook niet anders in deze competitie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn voorspellingen veranderen sneller dan de gemoedstoestand van een labiel wijf.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Wiel-in-de-basis.htmquote:Derk Boerrigter en Gregory van der Wiel starten zondag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap in de basis. Na hun succesvolle invalbeurten tegen sc Heerenveen is het duo klaar om aan de aftrap te verschijnen. Voor Kolbeinn Sigthórsson zitten negentig minuten er nog niet in zo liet coach Frank de Boer vrijdag weten. Jan Vertonghen ontbrak vrijdag wegens ziekte. Achter zijn naam staat nog een vraagteken.
Boerrigter - Messiem - Aissattiquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Wiel-in-de-basis.htm
Ik ben echt bang dat Vertonghen zijn schorsing tegen Twente moet gaan uitzitten... Anita gaf het nog wel een poging tegen Heerenveen toen hij er in de 85ste minuut met de bal in de handen vandoor gingquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Wiel-in-de-basis.htm
Vervangt van Rijn hem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Vertonghen zijn schorsing tegen Twente moet gaan uitzitten... Anita gaf het nog wel een poging tegen Heerenveen toen hij er in de 85ste minuut met de bal in de handen vandoor ging
Ach, hij zal niet hoeven trappen tegen de Graafschap. Hoop je dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Vertonghen zijn schorsing tegen Twente moet gaan uitzitten... Anita gaf het nog wel een poging tegen Heerenveen toen hij er in de 85ste minuut met de bal in de handen vandoor ging
Eerst moeten ze tegen Groningen nogquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarna nog Groningen he. Daarbij als hij nu grieperig is wie zegt dat hij uberhaupt tegen De Graafschap speeltquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach, hij zal niet hoeven trappen tegen de Graafschap. Hoop je dan.
Of zoals donderdag al werd voorgesteld gewoon op een willekeurig moment. Bijv. om duidelijk te maken het niet eens te zijn met een gegeven vrijetrapquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef TakAFCA het volgende:
Denk mits Jantje zich goed voelt hij zaterdag wel een gele kaart gaat pakken.
Als hij scoort moet hij eigenlijk zijn shirt uit gaan doen.
Oh ik zie dat Braamhaar fluit dat gaat echt wel goed komen dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals donderdag al werd voorgesteld gewoon op een willekeurig moment. Bijv. om duidelijk te maken het niet eens te zijn met een gegeven vrijetrap
Lukoki of Ebi op de bank is toch veel logischer? Zonde dat Aissati zo snel wordt gewisseld. Vond Boerrighter maar matig invallen net zoals van de Wielquote:Van Rhijn en Aissati raken basisplaats kwijt aan teruggekeerd duo
Vrijdag, 13 april 2012 om 13:10
Ricardo van Rhijn deed het de laatste tijd uitstekend als rechtsback bij Ajax en Ismail Aissati was als verkapte linksbuiten ook belangrijk in onder meer de toppers tegen PSV en sc Heerenveen. Nu Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter weer fit zijn, raken Van Rhijn en Aissati hun basisplaatsen echter kwijt. Frank de Boer laat vrijdag weten dat Van der Wiel en Boerrigter zondag spelen.
Kolbeinn Sigthórsson, evenals Van der Wiel en Boerrigter terug van lang blessureleed, krijgt daarentegen geen basisplaats tegen De Graafschap. De Boer ziet geen reden om Siem de Jong (die woensdag nog drie keer scoorde tegen Heerenveen) te vervangen en zet de IJslander dus nog op de bank. Boerrigter speelt als linksbuiten en Van der Wiel als rechtsback.
"Gregory heeft zich de afgelopen tijd goed gemanifesteerd op de trainingen", zei De Boer op de website van Ajax over Van der Wiel. "Bovendien stak hij voor zijn blessure in een goede vorm. Hoewel Ricardo van Rhijn hem uitstekend vervangen heeft, heb ik dus geen reden om een fitte Van der Wiel ter discussie te stellen.”
De Boer weet nog niet of hij zondag over Jan Vertonghen kan beschikken. De aanvoerder was vrijdag ziek en miste de training: zaterdag wordt duidelijk of hij bij de wedstrijdselectie zal zitten. Ajax geldt sinds woensdag als de grote titelfavoriet en speelt dit seizoen nog tegen De Graafschap, FC Groningen, FC Twente, VVV-Venlo en Vitesse.
Vertonghen deed ook een poging met een overdreding op Duricic. Je zag hem nog een kop trekken van "oeps misschien raakte ik hem iets te hard".quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
toen zij erin kwamen ging het nergens meer om, kan je dus niet over oordelen. Crack was trouwens prima, lekker fel en snelquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Lukoki of Ebi op de bank is toch veel logischer? Zonde dat Aissati zo snel wordt gewisseld. Vond Boerrighter maar matig invallen net zoals van de Wiel
Aissati speelde buiten z'n goals nou niet echt fantastisch of zo, Boerrigther brengt toch echt wel een stuk meer. Maar ik heb ook liever Aissati dan Lukoki of Ebe ja, vooral Lukoki was drama.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Lukoki of Ebi op de bank is toch veel logischer? Zonde dat Aissati zo snel wordt gewisseld. Vond Boerrighter maar matig invallen net zoals van de Wiel
Aissati speelde de laatste wedstrijd vrijwel foutloos, geen balverlies op 1 schitterende pass na die net niet aankwam door onderschepping (2de helft tegen Heerenveen), was positioneel uitstekend steeds, en had voorzetten die aankwamen en meteen voor gevaar zorgden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aissati speelde buiten z'n goals nou niet echt fantastisch of zo, Boerrigther brengt toch echt wel een stuk meer. Maar ik heb ook liever Aissati dan Lukoki of Ebe ja, vooral Lukoki was drama.
gast 17!!! Assists.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati speelde de laatste wedstrijd vrijwel foutloos, geen balverlies op 1 schitterende pass na die net niet aankwam door onderschepping (2de helft tegen Heerenveen), was positioneel uitstekend steeds, en had voorzetten die aankwamen en meteen voor gevaar zorgden.
Ik vind het echt schandalig hoe er met Aissati omgegaan wordt. Blijkbaar mag Eriksen al jaren wisselvallig spelen omdat hij nu eenmaal 'het grote talent' is dat voor de hoofdprijs verkocht moet worden, en Aissati heeft 0.0% krediet.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)z-zonder-holman.html
lees je in
quote:
Vertonghen en Anita. Tegen groningen kunnen we ze wel missen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie staan er allemaal op scherp bij Ajax?
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen en Anita. Tegen groningen kunnen we ze wel missen.
Je moet wel even afwachten met vertonghenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ff geld gaan zetten op gele kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |