De Graafschap, daarin verslikken?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Nog steeds een beetje bang dat we ons in de euforie verslikken in de Graafschap. Ik haat deze fase in de competitie. Slecht voor de zenuwen.
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon dat niet in 1 post?
Oh wacht...
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.
Win je van AZ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de worden
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, daarin verslikken?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...quote:
gebeurt niet want frank de boer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...
nou ja, je snapt em wel.
Dan brengen we Boerrigter of Sightorsson in als het niet lukt. Nu bijna iedereen terug is gaan we elke wedstrijd minimaal 3 doelpunten maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
Jij.quote:
quote:
Oké?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan maar in de 17e post!
[ afbeelding ]
!Doe de kampioensshuffle
Martin Jolquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
Ook zo'n leuk filmpje die ik tegenkwam:
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Burrito het volgende:
Het team staat erg goed, positiespel is uitstekend en er wordt heel geconcentreerd gespeeld. Het is niet 100% zeker dat we kampioen worden maar dit team kan dit wel `gewoon` uitspelen. Ook al was het een walkover gister vs 10 man werd er wel professioneel gespeeld en niet zo knullig wat lange tijd van AjaX gezien hebben (utrecht). Het perfectionisme van Frank en het 100% eisen ten alle tijde is echt goed te ziien.
Ik denk dat ze het juist prachtig vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me af of de spelers onderhand niet lachwekkend vinden worden dat Frankie niet tevreden is over vijf minuten verslapping als Ajax met vijf doelpunten verschil wint.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...
Lijkt me niet. Zolang je wint, maakt je geen fuck uit wat de trainer allemaal te vertellen heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me af of de spelers onderhand niet lachwekkend vinden worden dat Frankie niet tevreden is over vijf minuten verslapping als Ajax met vijf doelpunten verschil wint.
Niet dan?quote:
Zoals ik al eerder zei;quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef The_Groove het volgende:
Gister was het (omdat er maar 10 friezen op het veld stonden) zeker af en toe wat ze tikkie takkie () voetbal noemen.
Snel combineren, 1 max 2x aanraken etc.
Zeker Anita, Eriksen en de Jong kunnen dit af en toe doen.
Oogstrelend.
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die gedachtengang windt me een beetje op.
Iedereen loopt wel op Eriksen te kankeren maar deze man is elke wedstrijd belangrijk met assists (16 geloof ik tot nu toe?)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Marsenal het volgende:
Het is natuurlijk wel het spel waar de Boer naartoe wilt, ik zie ook wel resultaat, wat dat betreft.
De lange passjes van Eriksen mogen er ook wezen.
Als Eriksen bij Ajax vertrekt ligt Siem dagen lang in bed te jankenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei;
Het koppel de Jong en Eriksen [ afbeelding ]
Dan eist hij bij het Ajax bestuur op het aantrekken van Luukquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als Eriksen bij Ajax vertrekt ligt Siem dagen lang in bed te janken
Iemand dat gifje nog van Eriksen en de Jong?
Was er een gifje van?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat trucje wat ze doen? Ik zal ff zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, de Jong nu op de bank zetten mag niet. Dan Eriksen misschien een vrije rol als rechtsbuiten ofzo en Sightorsson in de spits. Tegen de Graafschap kan je dat wel het tweede helft proberen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Burrito het volgende:
Vraag me af of we Siggy nu wel moeten opstellen, het draait zo goed op het moment. Never change a winning team toch?
Derk obv sowieso in ipv die zwakke vleugels van nu
Kolbeinn moet zich richten op volgend seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Burrito het volgende:
Vraag me af of we Siggy nu wel moeten opstellen, het draait zo goed op het moment. Never change a winning team toch?
Derk obv sowieso in ipv die zwakke vleugels van nu
Nee hoor, want hierna gaat hij naar Barcelona, waar hij de opvolger van Iniesta wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
Als Eriksen ooit weggaat ga ik ook huilen.
Barca kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor, want hierna gaat hij naar Barcelona, waar hij de opvolger van Iniesta wordt
Heatwave moet lekker voor PSV worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit overdreven positivisme gaat niet goed komen. Dit worden weer Heatwave betogen
ja lama grquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit overdreven positivisme gaat niet goed komen. Dit worden weer Heatwave betogen
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Barca kan me gestolen worden
Chrisje
Ajaxquote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Barcelona
![]()
Mooiste voetbal op aarde
*Heeft stiekem voorkeur voor Real Madrid*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Barcelona
![]()
Mooiste voetbal op aarde
En dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
Mooiste club ter wereld.
Get your priorities straight.
Vergelijk het dan met het spel van '95.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...
Ajax, mooiste CLUB ter wereld.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
![]()
Mooiste club ter wereld.
Get your priorities straight.
Nu moet je vertellen wie je oom is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax, mooiste CLUB ter wereld.![]()
Mijn jeugd, mijn heden, mijn verleden, mijn verdriet, mijn vreugde, en bovenal trots dat mijn oom in het shirt van Ajax de Champions League won
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nu moet je vertellen wie je oom is.
Hey, Charlie ook in jouw UI
Die jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.
Google is gesloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die ja
Maar hij probeert het al een tijdje bij Barcelona, maar daar willen ze hem niet
Reiziger?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man met een Psv verleden die nu naar een club op het tweede niveau in Spanje zoekt om een trainerscarriere op te bouwen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetballer met grootste bijtkracht.
Ja veel balbezit, erg weinig tegenstand. Niet echt een leuke wedstrijd gezien eigenlijk. Maar de overwinning telt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk? Ik weet dat de keeper na 2 minuten rood had.. maar hebben ze Heerenveen helemaal kapot gespeeld?
eerste helft echt helemaal van de mat gespeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk? Ik weet dat de keeper na 2 minuten rood had.. maar hebben ze Heerenveen helemaal kapot gespeeld?
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij was in Hamburgquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?
Nope.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alsof je de wedstrijd niet via EL.nl heb gezien?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja veel balbezit, erg weinig tegenstand. Niet echt een leuke wedstrijd gezien eigenlijk. Maar de overwinning telt.
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
eerste helft echt helemaal van de mat gespeeld.
Derk gehele tweede helft, V/d Wiel 20 minuten voor Alderweireld (Van Rhijn kwam centraal te staan) Sigthorsson de laatste 10 minuten of zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope.
Zie Smoof.
[..]
[..]
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijk![]()
Derk en Siggy nog minuten gepakt?
Crack, siggy en derk in de 2e helft.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope.
Zie Smoof.
[..]
[..]
Achja, kampioenschap is bijna zeker, heerlijk![]()
Derk en Siggy nog minuten gepakt?
Zoals ik ook voor zijn invalbeurt al zei. Ik vind V/d Wiel nog steeds een stuk verder dan Van Rhijn en zeker in aanvallend opzicht. Stiekem hoop ik ook dat Van Rhijn gewoon de vervanger van Vertonghen wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Van der Wiel was lekker fel vond ik
Die wil z'n transferwaarde nog even een miljoentje opkrikken
Het is klote dat Ajax niemand achter de hand heeft. Vertonghen is een klasse apart.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik ook voor zijn invalbeurt al zei. Ik vind V/d Wiel nog steeds een stuk verder dan Van Rhijn en zeker in aanvallend opzicht. Stiekem hoop ik ook dat Van Rhijn gewoon de vervanger van Vertonghen wordt.
Boilessen kan wel tot een "Verthongen" uitgroeien.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is klote dat Ajax niemand achter de hand heeft. Vertonghen is een klasse apart.
in het krachthonk ermee .quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boilessen kan wel tot een "Verthongen" uitgroeien.
ja en bij een sprintje ook. Als je hem gewoon goed begeleid daarin, dan kan hij gewoon krachttraining doen hoorquote:
Moet ie wel veel shakes nemen, en gainen, leucine bulk, xtend alles jwt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en bij een sprintje ook. Als je hem gewoon goed begeleid daarin, dan kan hij gewoon krachttraining doen hoor
Overeem heeft sinds kort genoeg vrije tijd om het voor te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ie wel veel shakes nemen, en gainen, leucine bulk, xtend alles jwt.
Tegen Ajax kunnen ze altijd ietsjes meer..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Tyron het volgende:
ADO 3-0 Groningen?Wordt Groningen thuis wel een makkie denk ik.
Ik ga niet van puntenverlies uit maar wat een logica ditquote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Tyron het volgende:
ADO 3-0 Groningen?Wordt Groningen thuis wel een makkie denk ik.
Overeem kan hem wel veel leren over dope jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overeem heeft sinds kort genoeg vrije tijd om het voor te doen.
Maakt niet uit joh hij is nog jong hij kan die 1/2 jaar schorsing hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overeem kan hem wel veel leren over dope ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |