De Graafschap, daarin verslikken?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Nog steeds een beetje bang dat we ons in de euforie verslikken in de Graafschap. Ik haat deze fase in de competitie. Slecht voor de zenuwen.
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon dat niet in 1 post?
Oh wacht...
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het. Wat had je anders verwacht.
Win je van AZ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die dagen depressief is na een verloren wedstrijd. Nu 2de worden
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, daarin verslikken?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...quote:
gebeurt niet want frank de boer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In het verleden behaalde result.... enfin. Waarschijnlijk niet nee, maar hoogmoed komt...
nou ja, je snapt em wel.
Dan brengen we Boerrigter of Sightorsson in als het niet lukt. Nu bijna iedereen terug is gaan we elke wedstrijd minimaal 3 doelpunten maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het net niet kunnen vinden en met een zouteloze 0-0 eindigen? Heb wel Ajax wel eens raardere dingen zien doen.
Jij.quote:
quote:
Oké?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan maar in de 17e post!
[ afbeelding ]
!Doe de kampioensshuffle
Martin Jolquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
Ook zo'n leuk filmpje die ik tegenkwam:
Ik begin het stiekem steeds meer op het spel van Barcelona lijken. Dominant, tegenstander continu opjagen, op balbezit spelen, steekpass proberen te geven...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Burrito het volgende:
Het team staat erg goed, positiespel is uitstekend en er wordt heel geconcentreerd gespeeld. Het is niet 100% zeker dat we kampioen worden maar dit team kan dit wel `gewoon` uitspelen. Ook al was het een walkover gister vs 10 man werd er wel professioneel gespeeld en niet zo knullig wat lange tijd van AjaX gezien hebben (utrecht). Het perfectionisme van Frank en het 100% eisen ten alle tijde is echt goed te ziien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |