Lijk Utrecht welquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
Wat heeft dat Groningen toch een faalteam. Kunnen zich alleen opladen tegen Feyenoord.
Het heeft Ajax iig doen besluiten dat die doeken niet meer toegestaan worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/452
foto 18 en 19 denk ik? lijkt wel mee te vallen toch??
valt wel meequote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/452
foto 18 en 19 denk ik? lijkt wel mee te vallen toch??
tis natuurlijk wel erg risicovol in zo'n klein uitvakquote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft Ajax iig doen besluiten dat die doeken niet meer toegestaan worden.
In de arena ook niet meer. Terecht trouwens, je moet wel een ontzettende mongool zijn als je er zo'n lading vuurwerk onder afsteekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tis natuurlijk wel erg risicovol in zo'n klein uitvak
tja dat kan ik ook niet begrijpen, maar als de juiste doorgesnoven figuren de fakkels in handen hebben kan het zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In de arena ook niet meer. Terecht trouwens, je moet wel een ontzettende mongool zijn als je er zo'n lading vuurwerk onder afsteekt.
knab topicquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was dit het ajax topic of gewoon de eredivisielive topic?
owja, is de voorsrpong van ado een beetje terecht?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En jij bent?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze hebben vaker gescoord dan Groningen, dus ja..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
owja, is de voorsrpong van ado een beetje terecht?
Een lurker die graag meeleesthoe dewedstrijden zijn. Voor ajax praat ga ikwel naar het Ajax topicquote:
Jij bent geen VBL mod, heb je hier nooit gezien, dus respecteer onze regels.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een lurker die graag meeleesthoe dewedstrijden zijn. Voor ajax praat ga ikwel naar het Ajax topic
neh. Ben maar de 'Ik ben tokkie en wordt gepest show' gana kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar ado grun is dus geen leuek wedstrijd?
Niveau is wat laag, wat ook terug te zien was bij de goal van Adoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar ado grun is dus geen leuek wedstrijd?
Ze hebben toevallig wel 2 minuten geapplaudisseerd (ipv minuut stilte) vanwege de dood van een 8-jarig meisje, dus dat is dan wel weer netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Den Haag en ADO, ik moet dan meteen denken aan tokkie publiek, van die aso's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |