Dat dus. Daarbij vond ik de afwezigheid van muziek in de actie scenes er voor zorgen dat juist in die scenes het tempo zo omlaag ging dat het oninteressant werd en het de film bijna de das om deed.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Haywire ook maar een vreemde film, vrij futloos en warrig. En de MMA-moves van Carano zullen wel voor realisme zorgen, maar ik vond het niet erg spannend om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik Haywire zelfs beter dan Drive.
Net gezien, niks aan toe te voegen, zelfde cijfer ookquote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Chronicle
[ afbeelding ]
De film draait om drie "toekomstige" vrienden die samen een wellicht buitenaards iets vinden in een grot. Hierna verkrijgen ze langzaam aan superkrachten met alle gevolgen van dien. Net zoals Cloverfield en the Trollhunter wordt ook deze film door middel van een handheld camera gefilmd waar ik van moet zeggen dat dit echt niks toevoegt aan het geheel. Vooral de hoofdpersoon vond ik maar irritant overkomen wat de film niet ten goede bracht. De andere twee presteren verder ook niet bijzonder waardoor de film slechts een goed tussendoortje blijkt te zijn. De schrijvers hebben goed nagedacht over wat je met de superkrachten allemaal kunt doen maar niet zo goed over de ontwikkeling en emotie van de karakters. De trailer leek mij weliswaar erg tof en ik keek er al voor een langere tijd naar uit maar ik zou hem kijken als je een wat luchtigere film wilt zien om zijn originaliteit. In het kader van telekinetische kan je beter jumper krijgen die ik persoonlijk een stuk beter vind.
een 7 voor de orginaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 8
iMDB: 8.9
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 27-04-2012 23:04:18 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
The Avengers (2012)
Ik ben ernaartoe geweest vandaag, Imax-3D. Het verhaal was een beetje mager. De diepte (3D) was wel erg mooi maar heb er (door mijn rare ogen wellicht) maar 60% van meegekregen. Van wat ik heb gezien was wel leuk en heel scherp. vaak onwerkelijk alsof elke acteur apart werd gefilmd en later in diepte over mekaar heen werd geplakt. Had wel iets neps. Maar vaak ook wel weer cool als je vlak achter Tony Stark kon staan of achter Pepper
En dat met die Hulk was wel erg slecht geschreven trouwens of ik heb iets gemist:Ik denk dat het niet slecht geschreven is, maar gewoon een andere interpretatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 8
iMDB: 8.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik moet wel zeggen dat ik het ook een beetje plots vond.
Haywire was zo goed als een B-film qua alles.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik Haywire zelfs beter dan Drive.
Leuke film voor tussendoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Chronicle
[ afbeelding ]
De film draait om drie "toekomstige" vrienden die samen een wellicht buitenaards iets vinden in een grot. Hierna verkrijgen ze langzaam aan superkrachten met alle gevolgen van dien. Net zoals Cloverfield en the Trollhunter wordt ook deze film door middel van een handheld camera gefilmd waar ik van moet zeggen dat dit echt niks toevoegt aan het geheel. Vooral de hoofdpersoon vond ik maar irritant overkomen wat de film niet ten goede bracht. De andere twee presteren verder ook niet bijzonder waardoor de film slechts een goed tussendoortje blijkt te zijn. De schrijvers hebben goed nagedacht over wat je met de superkrachten allemaal kunt doen maar niet zo goed over de ontwikkeling en emotie van de karakters. De trailer leek mij weliswaar erg tof en ik keek er al voor een langere tijd naar uit maar ik zou hem kijken als je een wat luchtigere film wilt zien om zijn originaliteit. In het kader van telekinetische kan je beter jumper krijgen die ik persoonlijk een stuk beter vind.
een 7 voor de orginaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Net ook gezien, goede film wel echter snap ik het einde niet precies... blijven ze doorgaan zoals het ging of is het nou eindelijk gelukt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Buitendam het volgende:
Like Crazy.
[ afbeelding ]
Trailer voor de liefhebbers.
[..]
Liefdesfilm. En in mijn ogen een behoorlijk goeie. Mensen die films als Garden State, 500 Days of Summer en Last Night goed vonden zullen deze misschien ook wel kunnen waarderen. Ik geef 'm een 8.
IMDB: 6,8
Geweldige film inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
L'instinct de mort (2008)
[ afbeelding ]
Dat je Haywire beter vindt dan Drive. Drive vond ik duidelijk de veel betere filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |