abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 13:19:16 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110764717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:06 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Lambiekje vertrouwt toch helemaal niemand? (behalve dan xandernieuws, David Icke enzovoorts...)
Die indruk krijg ik ook al een tijdje ja, dus het zal mij benieuwen hoe hij dit op wil lossen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110765166
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik ook al een tijdje ja, dus het zal mij benieuwen hoe hij dit op wil lossen.
Nou gewoon, een trias politica! Dat had hij toch al een keer gezegd. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110772612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat gaat over scheiding van machten. Welke machten moeten dat volgens jou dan worden? Met andere woorden, wie vertrouw je er wel mee?
Buiten blijven de honden en de gifmengers, de ontuchtplegers en de moordenaars, de afgodendienaren en allen die de leugen liefhebben en in de praktijk brengen.

Openb. 22:15.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:36:33 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110773033
quote:
4s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Buiten blijven de honden en de gifmengers, de ontuchtplegers en de moordenaars, de afgodendienaren en allen die de leugen liefhebben en in de praktijk brengen.

En hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Onikaan ni ov dovah
pi_110776723
quote:

[..]

Je bedoelt te zeggen dat je weet wat je te wachten staat?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 18:14:29 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_110776926
quote:

[..]

Dan wordt het drukker buiten dan binnen.

Bankfurt, wat vind jij van het huwelijk tussen prinses Carolina en die Brenninkmeijer-telg? Ze gaan trouwen in Florence, en de kerk waarin het huwelijk ingezegend wordt heeft een adelaar op het dak. Heeft dat nog een speciale betekenis?

(sorry mods, off-topic, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen)
pi_110777037
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan wordt het drukker buiten dan binnen.

Bankfurt, wat vind jij van het huwelijk tussen prinses Carolina en die Brenninkmeijer-telg? Ze gaan trouwen in Florence, en de kerk waarin het huwelijk ingezegend wordt heeft een adelaar op het dak. Heeft dat nog een speciale betekenis?

(sorry mods, off-topic, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen)
Adelaar = Roofvogel = afstammeling van reptiel = Illuminati
pi_110777068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Jij was benieuwd naar de oplossing.
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 18:27:39 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_110777369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Thanks.
Ik dacht dat de adelaar het symbool van een gilde was.
Ga nog weleens verder zoeken.

Volgens Wiki:
De gevel van de San Miniato dateert uit 1090 en is versierd met een geometrisch patroon van groen, zwart en wit marmer, kenmerkend voor de romaanse stijl. De beschikbare fondsen lieten slechts de afwerking toe van het onderste en meest eenvoudige deel van de gevel. De verdere afwerking volgde in de loop van de 12e eeuw. Het is de machtige Arte di Calimala, de gilde van de wolimporteurs, die voor de financiering zal zorgen. Boven het fronton staat trouwens het symbool van de gilde, een adelaar die een baal textiel vasthoudt. Tijdens de 13e eeuw werd onder het fronton het gerestaureerde mozaïek met de afbeeldingen van Christus, de Heilige Maagd en St. Minias aan de gevel toegevoegd

Leuk detail, die baal textiel. Vast niet per ongeluk gekozen want Brenninkmeijers .

[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 25-04-2012 18:37:55 ]
  woensdag 25 april 2012 @ 18:51:39 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110778206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jij was benieuwd naar de oplossing.
En ik vroeg welke machten dat dan moeten worden. Daar is jouw post geen eenduidig antwoord op.
Onikaan ni ov dovah
pi_110780348
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En ik vroeg welke machten dat dan moeten worden. Daar is jouw post geen eenduidig antwoord op.
De heilige drie-eenheid! De vader, de zoon en de heilige geest. Maar dan moeten die qua macht natuurlijk wel gescheiden blijven. (en we kunnen het spreek 'An apple a day, keeps the doctor away' ook wel afschaffen...)
  woensdag 25 april 2012 @ 19:48:47 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110781008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nou... Zo simpel is dat allemaal niet. Vogels stammen af van de dino's. Over het algemeen worden die niet bij de reptielen ingedeeld. De link tussen vogels en reptielen zit ergens 200+ milj jaar geleden.
Onikaan ni ov dovah
pi_110783377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou... Zo simpel is dat allemaal niet. Vogels stammen af van de dino's. Over het algemeen worden die niet bij de reptielen ingedeeld. De link tussen vogels en reptielen zit ergens 200+ milj jaar geleden.
oooh, heb je dat zo geleerd op school?
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 20:30:36 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_110783579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef badabingie het volgende:

[..]

oooh, heb je dat zo geleerd op school?
Dat hebben we toch allemaal geleerd op school ? Jij ook.
pi_110783921
ik kan het me niet meer herinneren..ik zal wel niet opgelet hebben..misschien wist ik al dat ie maar wat zat te lullen..
leraar praat alleen maar na wat hij geleerd heeft..
iedereen papegaait elkaar na..en dat noemen ze geschiedenis...
  woensdag 25 april 2012 @ 21:19:30 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110787446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef badabingie het volgende:
ik kan het me niet meer herinneren..ik zal wel niet opgelet hebben..misschien wist ik al dat ie maar wat zat te lullen..
leraar praat alleen maar na wat hij geleerd heeft..
iedereen papegaait elkaar na..en dat noemen ze geschiedenis...
Dit heeft meer met paleontologie te maken dan met geschiedenis...
Onikaan ni ov dovah
pi_110789420
whatever..het is geschiedenis anyway..
of zijn dino's van deze tijd?
was jij er trouwens bij toen de vogels van dino's gingen afstammen? was jij destijds aan het waarnemen hoe het zich ging voltrekken? zo nee, hoe weet jij dan dat het zo is gegaan?
juist, van leraren/onderwijzers/meneertjes/mevrouwthes die het denken te weten maar eigenlijk napapegaaien wat zij (ooit) hebben moeten leren. :P
  woensdag 25 april 2012 @ 22:51:09 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110794142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef badabingie het volgende:
was jij er trouwens bij toen de vogels van dino's gingen afstammen? was jij destijds aan het waarnemen hoe het zich ging voltrekken? zo nee, hoe weet jij dan dat het zo is gegaan?
juist, van leraren/onderwijzers/meneertjes/mevrouwthes die het denken te weten maar eigenlijk napapegaaien wat zij (ooit) hebben moeten leren. :P
Wat een trieste kijk op de wereld heb je eigenlijk, als je dit serieus denkt.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2012 @ 23:10:47 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110795455
quote:
Maar zo is het wel en daar heeft iedereen last van ook al willen mensen graag geloven dat bepaalde groepen daarboven staan , we weten alleen zeker waar we zelf bij waren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_110798467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat een trieste kijk op de wereld heb je eigenlijk, als je dit serieus denkt.
geen trieste kijk op de wereld..meer bewust van waar de fuck ik (wij) ben terechtgekomen…(herinneren rules) hoe ga ik dit bewust dealen in deze fucked up wereld..
zodra je wakker wordt en het spelletje begint door te krijgen, kan je nooit meer terug..
onmogelijk, anders verloochen je jezelf..
de waarheid maakt je frei..zeggen ze…
geduld is een schone zaak..
pi_110798652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar zo is het wel en daar heeft iedereen last van ook al willen mensen graag geloven dat bepaalde groepen daarboven staan , we weten alleen zeker waar we zelf bij waren .
zo is het summers…wanneer je er niet bewust bij bent (geweest), is alles wat je weet gebaseerd op aannames… ontoppic: geldt ook voor vaccinaties en het nut/damage ervan.
het is aan ons of we het slikken en ermee akkoord gaan…
soms spelen we het spel (indoctrinatie leugens) mee, ondertussen weten we wel beter..
pi_110803092
quote:
Nee, we weten dat door alle fossielen die zijn gevonden.
pi_110803132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef badabingie het volgende:

[..]

zo is het summers…wanneer je er niet bewust bij bent (geweest), is alles wat je weet gebaseerd op aannames… ontoppic: geldt ook voor vaccinaties en het nut/damage ervan.
het is aan ons of we het slikken en ermee akkoord gaan…
soms spelen we het spel (indoctrinatie leugens) mee, ondertussen weten we wel beter..
Dus jij gelooft ook niet dat de aarde rond is? Je hebt het namelijk zelf niet gezien en alle plaatjes die je gezien hebt kunnen desinformatie zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')