Die indruk krijg ik ook al een tijdje ja, dus het zal mij benieuwen hoe hij dit op wil lossen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:06 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Lambiekje vertrouwt toch helemaal niemand? (behalve dan xandernieuws, David Icke enzovoorts...)
Nou gewoon, een trias politica! Dat had hij toch al een keer gezegd.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook al een tijdje ja, dus het zal mij benieuwen hoe hij dit op wil lossen.
Buiten blijven de honden en de gifmengers, de ontuchtplegers en de moordenaars, de afgodendienaren en allen die de leugen liefhebben en in de praktijk brengen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, dat gaat over scheiding van machten. Welke machten moeten dat volgens jou dan worden? Met andere woorden, wie vertrouw je er wel mee?
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Buiten blijven de honden en de gifmengers, de ontuchtplegers en de moordenaars, de afgodendienaren en allen die de leugen liefhebben en in de praktijk brengen.
Openb. 22:15.
Je bedoelt te zeggen dat je weet wat je te wachten staat?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Buiten blijven de honden en de gifmengers, de ontuchtplegers en de moordenaars, de afgodendienaren en allen die de leugen liefhebben en in de praktijk brengen.
Dan wordt het drukker buiten dan binnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Adelaar = Roofvogel = afstammeling van reptiel = Illuminatiquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het drukker buiten dan binnen.
Bankfurt, wat vind jij van het huwelijk tussen prinses Carolina en die Brenninkmeijer-telg? Ze gaan trouwen in Florence, en de kerk waarin het huwelijk ingezegend wordt heeft een adelaar op het dak. Heeft dat nog een speciale betekenis?
(sorry mods, off-topic, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen)
Jij was benieuwd naar de oplossing.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Thanks.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Adelaar = Roofvogel = afstammeling van reptiel = Illuminati
En ik vroeg welke machten dat dan moeten worden. Daar is jouw post geen eenduidig antwoord op.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij was benieuwd naar de oplossing.
De heilige drie-eenheid! De vader, de zoon en de heilige geest. Maar dan moeten die qua macht natuurlijk wel gescheiden blijven. (en we kunnen het spreek 'An apple a day, keeps the doctor away' ook wel afschaffen...)quote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik vroeg welke machten dat dan moeten worden. Daar is jouw post geen eenduidig antwoord op.
Nou... Zo simpel is dat allemaal niet. Vogels stammen af van de dino's. Over het algemeen worden die niet bij de reptielen ingedeeld. De link tussen vogels en reptielen zit ergens 200+ milj jaar geleden.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Adelaar = Roofvogel = afstammeling van reptiel = Illuminati
oooh, heb je dat zo geleerd op school?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou... Zo simpel is dat allemaal niet. Vogels stammen af van de dino's. Over het algemeen worden die niet bij de reptielen ingedeeld. De link tussen vogels en reptielen zit ergens 200+ milj jaar geleden.
Dat hebben we toch allemaal geleerd op school ? Jij ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef badabingie het volgende:
[..]
oooh, heb je dat zo geleerd op school?
Dit heeft meer met paleontologie te maken dan met geschiedenis...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef badabingie het volgende:
ik kan het me niet meer herinneren..ik zal wel niet opgelet hebben..misschien wist ik al dat ie maar wat zat te lullen..
leraar praat alleen maar na wat hij geleerd heeft..
iedereen papegaait elkaar na..en dat noemen ze geschiedenis...
Wat een trieste kijk op de wereld heb je eigenlijk, als je dit serieus denkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef badabingie het volgende:
whatever..het is geschiedenis anyway..
of zijn dino's van deze tijd?
was jij er trouwens bij toen de vogels van dino's gingen afstammen? was jij destijds aan het waarnemen hoe het zich ging voltrekken? zo nee, hoe weet jij dan dat het zo is gegaan?
juist, van leraren/onderwijzers/meneertjes/mevrouwthes die het denken te weten maar eigenlijk napapegaaien wat zij (ooit) hebben moeten leren.
Maar zo is het wel en daar heeft iedereen last van ook al willen mensen graag geloven dat bepaalde groepen daarboven staan , we weten alleen zeker waar we zelf bij waren .quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef badabingie het volgende:
was jij er trouwens bij toen de vogels van dino's gingen afstammen? was jij destijds aan het waarnemen hoe het zich ging voltrekken? zo nee, hoe weet jij dan dat het zo is gegaan?
juist, van leraren/onderwijzers/meneertjes/mevrouwthes die het denken te weten maar eigenlijk napapegaaien wat zij (ooit) hebben moeten leren.
geen trieste kijk op de wereld..meer bewust van waar de fuck ik (wij) ben terechtgekomen…(herinneren rules) hoe ga ik dit bewust dealen in deze fucked up wereld..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat een trieste kijk op de wereld heb je eigenlijk, als je dit serieus denkt.
zo is het summers…wanneer je er niet bewust bij bent (geweest), is alles wat je weet gebaseerd op aannames… ontoppic: geldt ook voor vaccinaties en het nut/damage ervan.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar zo is het wel en daar heeft iedereen last van ook al willen mensen graag geloven dat bepaalde groepen daarboven staan , we weten alleen zeker waar we zelf bij waren .
Nee, we weten dat door alle fossielen die zijn gevonden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef badabingie het volgende:
Dus jij gelooft ook niet dat de aarde rond is? Je hebt het namelijk zelf niet gezien en alle plaatjes die je gezien hebt kunnen desinformatie zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef badabingie het volgende:
[..]
zo is het summers…wanneer je er niet bewust bij bent (geweest), is alles wat je weet gebaseerd op aannames… ontoppic: geldt ook voor vaccinaties en het nut/damage ervan.
het is aan ons of we het slikken en ermee akkoord gaan…
soms spelen we het spel (indoctrinatie leugens) mee, ondertussen weten we wel beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |