Zoals al eerder gezegd is, zou ik dat niet als iets negatiefs zien. Liever dat hij iets even opzoekt dan dat hij het niet zeker weet. Vergeet niet dat de medische wetenschap eigenlijk enorm groot is, er zijn zeer veel aandoeningen die ook vaak anders behandeld worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef mousy31 het volgende:
donderdag 12 april 2012 @ 17:25:39#300
Thomas2301
Vanwaar dat wantrouwen richting de medische wereld? Dat de farmaceutische industrie meer belangen heeft dan mensen 'beter maken' lijkt me niet meer dan logisch, maar om dan gewone dokters niet meer te vertrouwen vind ik wel erg ver gaan. Waarom zouden jullie die kennis wel hebben die dokters niet hebben?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dit wil ik nog wel even antwoord geven het stukje komt uit deel 1 vandaar dat ik t dus zo ff doe.
Mijn arts pakt heel vaak zn medischegids erbij sorry maar vind dit klungelig overkomen alof hij zichzelf niet vertrouwd en t voor de zekerheid maar ff opzoekt.
Dat komt omdat de branche er een potje van maakt en zich compleet heeft laten verkwanzelen aan BigPharma producten. Waarbij je bij voorbaad al weet dat het niet gaat werken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is, zou ik dat niet als iets negatiefs zien. Liever dat hij iets even opzoekt dan dat hij het niet zeker weet. Vergeet niet dat de medische wetenschap eigenlijk enorm groot is, er zijn zeer veel aandoeningen die ook vaak anders behandeld worden.
Ik ben zelf overigens ook geneeskundestudent en het doet me toch een beetje pijn hoe Lambiekje blijkbaar over 'ons' denkt. Compleet respectloos.
Hoe zou jij het doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt omdat de branche er een potje van maakt en zich compleet heeft laten verkwanzelen aan BigPharma producten. Waarbij je bij voorbaad al weet dat het niet gaat werken.
Die vraag is te moeilijk voor hemquote:
iets van een trias politica. Nu hebben de misdadigers alles in handen. van opleiding tot pilletjes.quote:
Echt Lambiekje, waarom altijd in die bewoordingen over de medische stand?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
iets van een trias politica. Nu hebben de misdadigers alles in handen. van opleiding tot pilletjes.
Hoe meer behandelingen hoe meer omzet, ja ik weet het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is, zou ik dat niet als iets negatiefs zien. Liever dat hij iets even opzoekt dan dat hij het niet zeker weet. Vergeet niet dat de medische wetenschap eigenlijk enorm groot is, er zijn zeer veel aandoeningen die ook vaak anders behandeld worden.
Lambiekje geniet bij mij groot respect; En hij heeft naar mijn mening groot gelijk. En Lambiekje heeft respect voor mensen die gezond willen blijven.quote:Ik ben zelf overigens ook geneeskundestudent en het doet me toch een beetje pijn hoe Lambiekje blijkbaar over 'ons' denkt. Compleet respectloos.
Wie moeten dan de verschillende machten worden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
iets van een trias politica. Nu hebben de misdadigers alles in handen. van opleiding tot pilletjes.
Eerlijke, integere politici natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie moeten dan de verschillende machten worden?
Bestaan die dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerlijke, integere politici natuurlijk
Voor het geld natuurlijk. Lekker medicijnen geven die mensen ziek maken en die dan weer behandelen met andere medicijnen. Ja, dat was toch wel de belangrijkste overweging voor me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoe meer behandelingen hoe meer omzet, ja ik weet het.
[..]
Lambiekje geniet bij mij groot respect; En hij heeft naar mijn mening groot gelijk. En Lambiekje heeft respect voor mensen die gezond willen blijven.
Om jou evenzo een kans te geven:
Waarom studeer je geneeskunde ?
Als je dan niet was dan had je niet eens je diploma gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Voor het geld natuurlijk. Lekker medicijnen geven die mensen ziek maken en die dan weer behandelen met andere medicijnen. Ja, dat was toch wel de belangrijkste overweging voor me.
Edit: Wat denk je zelf?
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je dan niet was dan had je niet eens je diploma gehad.
Als hij wát niet was?quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je dan niet was dan had je niet eens je diploma gehad.
Je wordt toch lekker wel ziek zelfs al ben je 2 maal gevaccineerd tegen de bof. Goh wat verrassend. Vaccins werken niet ze verergeren alleen maar.quote:Bofepidemie Universiteit Gent
Momenteel spoelt een bofepidemie over de universiteit van Gent. Tientallen studenten (minstens 70, wellicht 100 of meer) werden getroffen door de kinderziekte. Elk jaar zijn er wel een aantal gevallen, maar dit jaar swingt het aantal wel de pan uit.
Merkwaardig, gezien de hele getroffen generatie systematisch gevaccineerd werd, op weinige uitzonderingen na. De epidemie treft ook gevaccineerde studenten. Men vermoedt daarom dat er wellicht een gewijzigde vorm van het virus aan de slag is. Het feit toont 2 dingen aan:
Ten eerste: vaccinatie beschermt niet tegen de ziekte, zelfs niet na een herhaling op 12 jaar, punt uit.
Ten tweede: vaccinatie bevordert het ontstaan van nieuwe varianten van het virus die dan voor een epidemie kunnen zorgen. Laat dat nu net wezen wat wij al jaren verkondigen !!!
bron
Tja dat is ook bekend dat vaccinaties dat op hun geweten hebben.quote:[..]
Maar daarmee stopt het verhaal nog niet. Want net bij de getroffen leeftijdsgroep (jonge volwassenen) zijn de complicaties van de ziekte, waaronder teelbalontsteking, frequenter dan bij kinderen op de leeftijd dat ze de ziekte hadden moeten krijgen. Door de hele vaccinatiecampagne heeft men dus het risico op complicaties bij onze studerende jeugd vergroot. Bravo !
Maar wie moeten nou die machten worden? Leuk dat je bepaalde dingen roept, maar doe er dan ook wat meer mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je wordt toch lekker wel ziek zelfs al ben je 2 maal gevaccineerd tegen de bof. Goh wat verrassend. Vaccins werken niet ze verergeren alleen maar.
Het is om je een kriek te lachen. De leugens van BigPharma komen gestaag uit.
[..]
Tja dat is ook bekend dat vaccinaties dat op hun geweten hebben.
ik zei toch eens soort van trias politica. Waarbij niet alles door een systeem wordt afgehandeld, aangestuurd. Zo moeilijk is dat niet te verzinnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar wie moeten nou die machten worden? Leuk dat je bepaalde dingen roept, maar doe er dan ook wat meer mee.
Ja, dat gaat over scheiding van machten. Welke machten moeten dat volgens jou dan worden? Met andere woorden, wie vertrouw je er wel mee?quote:Op woensdag 25 april 2012 07:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik zei toch eens soort van trias politica. Waarbij niet alles door een systeem wordt afgehandeld, aangestuurd. Zo moeilijk is dat niet te verzinnen.
Lambiekje vertrouwt toch helemaal niemand? (behalve dan xandernieuws, David Icke enzovoorts...)quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, dat gaat over scheiding van machten. Welke machten moeten dat volgens jou dan worden? Met andere woorden, wie vertrouw je er wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |