Das het enige voordeel van er niet bij te zijn.quote:
NHL.com zegt wat anders:quote:
Lol dit hoorde ik altijd bij Canes wedstrijden, grappig om te horen dat hij dus bij meer mensen opvalt. Toffe commentator.quote:
Hij zei dit seizoen een keer bij een Skinner OT goal: "Skinner winner, chicken dinner" Dat vond ik echt geweldig.quote:Op zondag 15 april 2012 01:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Lol dit hoorde ik altijd bij Canes wedstrijden, grappig om te horen dat hij dus bij meer mensen opvalt. Toffe commentator.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef Katth het volgende:
Lol, had iemand zijn drinken op de rand van de boarding staan totdat Ovechkin daar Chara hitte.
Haha woow, geweldige wedstrijd. Phoenix hadden een paar hele goede kansen voor de 2-4, ze hadden het kunnen afmaken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef Saviola het volgende:
Ik zit de samenvattingen te bekijken, holy shit die laatste minuut bij CHI-PHXdat zijn de dingen die hockey zo mooi maken he
Die broekenpisser mag weg van mij... regular redelijk goed, maar playoffs altijd sucky sucky. Ik heb nooit gesnapt waarom ze Malkin niet wegdoen en iemand anders voor hem halen.quote:
Ja, maar hij maakt het verschil niet als het nodig is (vind ik...)quote:Op zondag 15 april 2012 22:00 schreef Saviola het volgende:
Altijd sucky suckyhij heeft al een Conn Smythe in zn kast staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |